Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Skess_ schreef:ruiters mogen over een fietspad rijden.....
xxappiexx schreef:Tja, ik erger me er niet zo aan eigenlijk. Waar ik me meer aan erger zijn de loslopende niet naar het baasje luisterende honden die achter je aankomen en om je paard heen gaan rennen...
Annetje schreef:Wel neem ik aan (mis_malfoy) dat je niet in rengalop gaat op een pad waar je geen overzicht hebt. Het is ook niet leuk om een andere ruiter onverwachts om de hoek tegen te komen terwijl je in rengalop zit.
Citaat:Ok maar stel je rijd in een stevig drafje op een pad waar 2 ruiters elkaar makkelijk passeren kunnen.
En je gaat een bocht om en ineens lopen daar 3 wandelaars naast elkaar, en ze versperren dus de hele weg... Dat zou wel kunnen.
Mii_Jessica schreef:Ik vind dat wandelaars ook niet op een ruiterpad mgogen komen. Wij mogen ook niet op hun wandelpaden lopen. Stel je bent net aan eht galoperen je zit in ren galop dan kan je je paard neit binnen 2sec. naar stap terugnemen. levens gevaarlijk vin k het
Yavanna schreef:Ik ga niet stoppen, wachten of terugrijden, en het gebeurd dus echt wel eens dat de mensen een km of 2 terug moeten lopen om hun hond op te halen. Goh, wat vervelend nou...
Ladyjenn schreef:o ik kan dat zwaar irritant. ik had laatst een vrouwtje dat fietse op het wandelpat en die gegon tegen mij te schreuwen dat ik niet op het ruiterpad mocht rijden. omdat het volgens haar geen ruiterpad was. tewijl er duidelijk bordjes stonden verderop met ruiterpad. ik ben vervolgens gewoon doorgereden en me er niks van aan getrokken. maar ook zwaar irri vind ik van die mensen die er op lopen