Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
axdevil schreef:Op hetgene wat hierboven omschreven staat heb ik weinig op toe te voegen.
En dit is enkel en alleen omschreven van iemand die 2 jaar de 'Eer' heeft gehad om daar te zijn.
Ik heb de 'Eer' gehad om 10 jaar daar te zijn.
En waarom? Uit liefde voor het paard waar ik voor mocht zorgen.
En niet voor de gezelligheid of voor de goede zorgen.
Ik moest toen kiezen van mijn ouders: Of op de manege rijden of op Getway rijden.
Toen ik op de manege vertelde dat ik stopte en op de desbetreffende stal ging rijden kan ik me nog de opgehaalde wenkbrauwen van de manege eigenaar herinneren.
En nu............... Nu weet ik waarom....
Moet zeggen dat het krantenartikel op de voorpagina van de telegraaf een bevestiging is naar waarheid en dat dit hele verhaal goed in dat profiel past.....!
KellyZ schreef:[i][b]Heeé allemaal,
Het is een topic van twee weken geleden en toch wauw ik heel graag nog wat zeggen over het verhaal en sommige reactie's.
KellyZ schreef:Er is 2 weken als laatst op gereageerd, dat bedoel ik.
Sientje schreef:KellyZ schreef:Er is 2 weken als laatst op gereageerd, dat bedoel ik.
Er is op 3 maart voor het laatst gereageerd. Vandaag is het 21 augustus.
KellyZ schreef:Heeé allemaal,
Het is een topic van twee weken geleden en toch wauw ik heel graag nog wat zeggen over het verhaal en sommige reactie's. Je kunt het met mij eens zijn of niet, maar dat maakt mij niks uit. Iedereen heeft een eigen mening maar dit is mijn mening en zo zie ik het. Ik ben een echte paardengek en heb ook eigen paarden gehad. Ik rij en verzorg ook op pensioenstal Driebergen.
Ten eerste wil ik even reageren op het meisje dat er al 2 jaar liep. Ik verzorg Odette al een tijd en ze had pijn in haar achterbenen. Gijs heeft daarvoor de dierenarts laten komen en ze heeft gewoon beweging nodig. Uiteindelijk moet het dan weer bijtrekken. Paola is ook weer helemaal opgeknapt en die mankeert helemaal niks. Odette haar hoeven zijn inderdaad omgekruld maar dat is geen mishandeling! Het zou inderdaad even bijgekapt moeten worden, ik had het al een keer gevraagt aan Gijs maar hijwas toen nogal druk dus hij is het vergeten. Helemaal niks aan de hand, die man word ook een dag ouder. Voor de rest is er niet zoveel aan de hand. Er word nu elke dag uitgemest dus de stallen zijn over het algemeen wel schoon. De paarden gaan ook regelmatig naar buiten zoals Valentino, er moeten gewoon verzorgers voor worden gezocht dan is dat probleem ook weer opgelost.
Het verhaal is heel schokkend en ik vind het echt heel dapper van je wat je gedaan hebt. Echt super, en veel sterkte met het verwerken van je paardje.![]()
Ik vind alleen niet dat die mensen het verdienen om zo zwart/wit afgeschilderd te worden. Het zijn super aardige mensen met een goed hart, ze worden ook een dagje ouder net als me eigen opa en oma. Mensen maken fouten, en ja ook paardeneigenaren. Niemand is perfect, ook ik niet. Er mag en kan vanalles, ik voel me er thuis. De stallen zijn gewoon boxen en je kan het ook te snel zielig vinden enzo. Dat mensen zeggen dat ze er geen goed gevoel bij hadden, hun keus maar het is er verder dik in orde! En jullie moeten die mensen niet zo uit lopen kafferen! Dit verdienen ze helemaal niet, niemand verdient het om zo behandelt te worden. Ik mag hun wel en ik loop er al een hele tijd! Ik heb het er naar me zin en het is er altijd heel gezellig. Ik snap dat je boos bent, ook dat. Maar ik zie het van twee kanten. Ik hoef hier geen boze reacties op want dit is mijn mening! Jullie moeten eens aardig tegen elkaar zijn en iedereen in zijn waarde laten. Ook de mensen die je niet mag en een totaal andere mening hebben.
Groetje's!]