Marjolein_18 schreef:Misschien dat wel iemand hier van Piaffe op Bokt zit. Misschien dat ze eens wat met de klachten kunnen doen of ze laat het topic lezen. Ik vind zo'n topic juist wel goed.
Piaffe zit ook op Bokt, en ze zijn inmiddels al aardig bekend met de klachten uit eerdere topics. Ze reageren meestal ook in zo'n topic, zullen ze nu vast ook doen.
In het verleden is het mij ook 2 x overkomen dat ik iets bestelde in een bepaalde maat, maar een andere maat geleverd kreeg. Dan stond er op de bon "bestelde maat is uitverkocht maar misschien pas je deze ook wel?". Misschien leuk bedoeld, maar ik heb me daar flink aan geergerd. Ik bestel via internet en laat een tel.nr en emailadres achter. In plaats van me blij te maken met een dooie mus (ha, het pakje is er!) hadden ze ook kunnen overleggen of ik dit wel wilde, of gewoon geld terug wilde. Ik heb toen aardig wat moeite moeten doen om ze aan de telefoon te krijgen, en mocht toen op hun kosten het pakje terug sturen. Moest ik wel eerst de verzendkosten voorschieten, niet onder rembours. Dan kost het je dus een hoop extra tijd en moeite (tig telefoontjes, moet er speciaal voor naar het postkantoor) om iets te regelen waar je niet op zit te wachten. Geld kreeg ik terug, plus alle gemaakte verzendkosten, maar daar heb ik nog wel aardig wat mailtjes aan moeten spenderen voor ik het een keer terug had.
Heel vervelend dus.
Maar dit was in mijn geval al denk ik bijna 2 jaar geleden.