Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jesterlover schreef:Camera vergeten op stal..![]()
Morgen dus foto's..![]()
Liefs Megan, Hope And United

Roosjelief schreef:heey meid!! hoe gaat het nu met ze?? Ik ben heel erg benieuwd hoe ze in de omgang zijn. heb ze natuurlijk alleen van een klein afstandje gezien. Ik kom morgen even kijken!
Gr roosje
Hope net iets minder, en is ook iets breder, iets langer en heeft enorme oren, dat wel..
Vind je lief hoor.
Heb van haar maar 1 foto.

jesterlover schreef:Roosjelief schreef:heey meid!! hoe gaat het nu met ze?? Ik ben heel erg benieuwd hoe ze in de omgang zijn. heb ze natuurlijk alleen van een klein afstandje gezien. Ik kom morgen even kijken!
Gr roosje
Heee Chicky van me![]()
Ja ze zijn zo geweldig, Hope is het rustige volgzame typ, United is een beetje de Bink..![]()
Als je ze samen in de bak losgooit, zie je wel duidelijk dat United net iets meer beweging toont. Dat dier swingt echt door haar hele body..Hope net iets minder, en is ook iets breder, iets langer en heeft enorme oren, dat wel..
![]()
United heeft dat luxe. Hoogbenig, fijn koppie, fijne dunne maar spijkerharde benen. En een mooie kap op haar hals.
Je ziet duidelijk dat Hope de laatbloeier is wwat exterieur betreft. Bel je voordat je aankomt waaien? Kan ik je weer duwen de hele dag..Vind je lief hoor.
![]()
Ik ga nu een paar foto's plaatsen. xxx Groetjes Megan

hyawatta schreef:wat een leuk stel om te zien zeg. als ik jou berichten lees begrijp ik het dan goed dat je ze beide houd? je had in het begin toch ook ergens over om ze onder te brengen en daarna misschien te verkopen? ik wens je in ieder geval veel succes met ze.

Word er gewoon verliefd op zeg
en staat goed op 4 benen. Ook hoor staartaanzet is vrij laag. Ze heeft een iets dunnere staart dan Hope, maar zeker geen dun staartje. Dikke bos met manen. En een geweldig karekter. Je kunt ongeacht hoe gespannen ze is, alle 4 benen optillen, en ze bijt of schopt niet. Wel een bloederig typ, ietwat neurotisch op onbekend terrein. Fijn hoofdje met sprekende ogen.
)