Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
deniece schreef:Maargoed een thuisstudie is trouwens nogal heftig, alleen maar omdat je een paard hebt. Ik ben 17 en wil gewoon een goede hbo opleiding doen en ik ben van mening dat een thuisstudie daar niet aan voldoet.
deniece schreef:Bedankt voor alle reacties,
sommige waren misschien niet even aardig of meedenkend, het is natuurlijk waar dat ik dit van te voren had kunnen bedenken. Natuurlijk heb ik van te voren uitgerekend wat het zou gaan kosten en ik kán het ook wel betalen allemaal,
maar m'n school lijd eronder en ik vind het persoonlijk best belangrijk om volgend jaar te gaan studeren ipv fulltime werken om mijn paard maar te kunnen behouden.
Bedankt voor alle tips, denk dat een bijrijder en goedkopere stalling niet zo 1 2 3 dé oplossing is. En ik verkoop hem liever nu dan wanneer ik er over een half jaar super gehecht aan ben... (ook al doet de gedachte nu ook al veel pijn)
quintusgl schreef:Dat is ook heel goed, alleen als je dat doet moet je wel open willen staan om nog een andere manier te kunnen vinden om het paardje te behouden. ANders hoef je het topic niet te starten. Nu is iedereen met haar mee aan het denken omdat ze dat vraagt,maar doet ze er zo weinig mee. Dat vind ik jammer.
Thirza schreef:deniece schreef:Maargoed een thuisstudie is trouwens nogal heftig, alleen maar omdat je een paard hebt. Ik ben 17 en wil gewoon een goede hbo opleiding doen en ik ben van mening dat een thuisstudie daar niet aan voldoet.
ik heb het niet over een thuis studie maar over 1 dag in de week naar school de rest van de tijd werk je in de sector waar je de opleiding van volgt kortom je doet veel ervaring op en je leert er ook nog bij.
Maar als ik jou berichtje lees voel ik me min of meer afgekraakt als of ik nu geen goede opleiding doe en niet goed gekwalificeerd ben in mijn werk.
[edit]
een opmerking maar weg gelaten
quintusgl schreef:deniece schreef:Bedankt voor alle reacties,
sommige waren misschien niet even aardig of meedenkend, het is natuurlijk waar dat ik dit van te voren had kunnen bedenken. Natuurlijk heb ik van te voren uitgerekend wat het zou gaan kosten en ik kán het ook wel betalen allemaal,
maar m'n school lijd eronder en ik vind het persoonlijk best belangrijk om volgend jaar te gaan studeren ipv fulltime werken om mijn paard maar te kunnen behouden.
Bedankt voor alle tips, denk dat een bijrijder en goedkopere stalling niet zo 1 2 3 dé oplossing is. En ik verkoop hem liever nu dan wanneer ik er over een half jaar super gehecht aan ben... (ook al doet de gedachte nu ook al veel pijn)
Ik begrijp iets niet. Je opent een topic om 15.38 uur waarin je vraagt wat je het beste kunt doen met je paardje, omdat je geen overhaaste beslissingen wilt nemen. Om 17.28 uur, een aantal reacties later, ben je er "zomaar" uit dat je hem gaat verkopen (dit is 2 en een half uur later!!!!). Correct me if i'm wrong, maar volgens mij wist je al dat je hem ging verkopen. Hierdoor begrijp ik dan ook niet waarom je ons vraagt om mee te denken of er een oplossing is, als je van tevoren al weet wat je wilt.
Billy schreef:Jongens jongens jongens, wat overdreven weer. Natuurlijk heeft TS een fout gemaakt, maar kom op, doen we dat niet allemaal?
Ik heb ook jaren geleden een paard gekocht, en ik ben ook tegen dingen aangelopen die ik van tevoren niet voorzien had. Zo is het leven nou eenmaal.
En waarom zou het paard de dupe zijn? Ze verzorgt hem gewoon goed, en ze zorgt echt wel dat hij een goede baas krijgt...
Het is voor de TS al erg genoeg, maar eerlijk gezegd kan ik me persoonlijk drukker maken om de reacties hier dan over de TS die haar droom wilde najagen, en nu al erg genoeg baalt omdat ze het paardmoet verkopen.....