Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zappaloupe schreef:De namen die mijn paarden hebben gedragen zijn:
Zappaloupe
Tuonane (tot ziens in het, afrikaans)
Uther Pendragon
Wynnevere
Vortigern

Judje schreef:Ik houd er ook niet van.
Ben eigenlijk ERG kritisch wanneer het om paardennamen gaat.
Ik had een verzorgpaard en die heette Amanda. In het begin vond ik het echt een verschrikkelijke naam, maar later besefte ik dat deze naam wel erg bij haar paste!
Mijn paard heet Z en mensen vragen dan vaak: ga je die nog veranderen? NEE! Als ik de naam van mijn vriend niet mooi vind ga ik die toch ook niet veranderen?!
Mijn merrietje heet Daisy en daar ben ik niet erg blij mee, maar ik noem haar gewoon Dees.
En Star light, moonlight, dream blabla ook afschuwelijk.
pluklief schreef:Ik vind veel namen wel mooi als die maar bij de pony past. Ikv ind vooral korte grappige namen leuk alleen heb ik best wel iets tegen engels namen![]()
Ik vind Big zelf wel heel grappig voor ene shetlander
en over bob, ik vind het een leuke naam maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een voorliefde heb voor pony's genaamd bob![]()
Ik had 2 verzorg haflingers (verkocht) die zo heete allebei schatten van beesten en ik ben vorig jaar op ponykamp weer een bob tegen gekomen spontaann verliefd op dat beestje. Je mag me nadat ik een week niet heb geslapen en ik eindelijk 1 nachtje slaap nog waker maken om bob op te gaan halen
Volgende veulen krijgt een Spaanse naam door mijn voorliefde voor Spanje.
Anna14 schreef:Ik ben er niet erg kritisch op, maar altijd mooi meegenomen als ze een mooie naam hebben.
Mijn pony heet;
Unison White Summer V
VInd ik op zich wel een mooie naam.. Jullie?
Widner schreef:Mijn pony heet Ivy, ik vind het zelf een stoere naam! M'n shet heet Joepie, dat past ook onwijs goed bij hem
fixture schreef:Ivy is een leuke naam ja!
L_iek schreef:What ever vind ik wel leuk, die andere dubbele namen niet.
Reneetja schreef:Anna14 schreef:Ik ben er niet erg kritisch op, maar altijd mooi meegenomen als ze een mooie naam hebben.
Mijn pony heet;
Unison White Summer V
VInd ik op zich wel een mooie naam.. Jullie?
Ik vind het echt te lang, sorry hoor maar zo noem je een kind toch ook niet?
en dan zeurt iedereen over de namen van het koningklijk huis.. (A)
xx
Die had ze al toen ik haar kocht..