Hoe zien jullie, jullie instructrice ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NadjaHu

Re: Hoe zien jullie, jullie instructrice ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 18:53

Als instructrice en als goede kennis. Help ook af en toe mee daar op stal en kan altijd bij haar terecht als er probelmen zijn met de paardjes. Ze is ontzettend geduldig en vraag me af en toe echt af hoe ze het met mij vol houdt Haha! Al moet ze iets 1000 keer uitleggen dan nog blijft ze rustig en beheerst! Na de les kunnen we gewoon gezellig nakletsen, maar beschouw haar niet als een echte vriendin...

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 18:57

Als instructrice. Soms is ze wat te zacht. Ik hou er wel van als mensen die je lesgeven een beetje hard zijn Knipoog

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:03

Mijn instructrice is concurrent op concoursen. Ze kan mij super goed helpen met de dressuur, en we helpen elkaar altijd op de eventing-wedstrijden. We praten elkaar moed in en peppen elkaar op als het een keer niet zo lekker gaat. Top dus Haha!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:23

Ik weet het goede antwoord Clown

Moest dr net even bellen voor een les verschuiving, hangen we meteen weer een uur te kleppen over alles en nog wat Vork

De eigenaar van mijn verzorgpaard zegt dat het al erg was om 1 kletskous op het erf te hebben nu heeft ze er twee Tong uitsteken

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 21:04

Instructrice en kennis Lachen

Niet een super innige band ofzo, maar als ik ergens mee zat kon het wel kwijt Lachen

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:02

Kion99 schreef:
Als mijn instructrische.
Er zit zekker 20jaar tussen ons, dus denk niet dat het een vriendin van me zijn kon.

Ik heb een fantastische vriendin die bijna 30 jaar ouder is, dus hier ben ik het niet mee eens.

tigger1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:17

ik zie mijn insturcteur buiten mijn lessen om als een goede vriend waar je lol mee hebt enzoo, Go jij! Go jij! maar als ik les heb echt als een instructeur, dan leer ik van hem Nerd , hij weet precies wat mijn zwakke plekken zijn en dan gaat we daar juist aan werken, heel vermoeiend altyd. Clown

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 23:29

In de les als instructrice, maar daar buiten wel een persoon met wie ik zo af en toe wel mee kan lachen. En dat vind ik toch wel belangrijk!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 17:01

Het leeftijdsverschil tussen mij en mijn instructrice is vrij groot en dat zou toch niet echt mijn vriendin kunnen zijn met zo een leeftijdsverschil.. Wel kan ik wel met haar lachen en is het altijd gezellig, ik kan dus niet echt een keuze maken maar ik denk toch gewoon als instructrice en iemand die me goed opweg helpt op een leuke manier.

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 17:04

als god, nee flauw maar ben toch wel hééééél erg blij met mijn instructrise.
Ik zie haar natuurlijk als instructrise, maar ze betekend wel wat meer na al haar hulp, steun en bijzet

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 18:06

Mijn instructrice is gewoon mijn instructrice maar ook vooral iemand waar ik alles aan kwijt kan over mijn paard, onzekerheden maar vooral ook plezier. Ik kan met haar lachen en veel van haar leren. Een vriendin kan ik haar dus zeker ook noemen, maar alleen een vriendin die ik op de manege zie, verder niet. Tijdens de lessen kan je ook lekker met haar lachen.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 20:49

Mijn instructrice is de manege eigenaresse. Ze is altijd heel aardig, met iedereen altijd een praatje enzo. We kunnen altijd wel lachen, altijd wel gezellig met haar ook na de les lekker kletsen. ( Vooral mijn ouders dan ook met haar hihi ) Maar ze geeft absoluut heel goed les. Ze weet dat ik iets met dressuur wil doen, dus let ze daar helemaal op. Ze heeft me nu met alles geholpen voor m'n paardje met het kopen enzo, en de tips blijven maar stromen. Door haar gaan we altijd maar vooruit, heel blij ermee.

biekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 19:52

Als mijn lesgeef juf, als iemand die elke week met heel veel plezier les staat te geven, die net zo uit haar dak gaat als het goed gaat als ik dat kan doen, die mij van mijn angst af helpt, die super rustig is en alles goed en met veel geduld uitlegd al is het 100x, en als laatste gewoon als mijn nichtje, zij is 20 en ik ben 43 en we hebben een geweldige band samen en ben er super trots op dat wat ik nu doe wij samen hebben bereikt

Helen en Sjimmie Haha!

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 20:11

als een heel aardig iemand die mij een keer in de week les geeft Haha!

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 10:39

Mijn Instructrice ís een goede vriendin maar tijdens de les is ze écht mijn instructrice. Lachen

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 17:16

Instructrice meer ook niet Knipoog

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 17:49

Gewoon een kennis/vriendin. Lachen

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 19:56

als iemand die mij les geeft.. Haha! en voor de rest eigenlijk niks.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:06

Mijn instructrice is een tweede moeder voor me, heb een hele speciale band met haar!

Rachelle302

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:14

gewoon als instructice Lachen

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 21:37

Gewoon als een instructrice en een mens met ongelofelijk veel kennis. Heb veel bewondering voor haar Ja

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 22:03

ik zie haar zowel als een maatje als een instructrice. Ik kan het enorm goed met haar vinden, maar buiten les gaan we niet met elkaar om

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:47

mmmm goeie.. denk toch als zeer goede kennis.
we kletsen onwijs veel en ook tussen de lessen door heb ik weleens contact met haar.
zowiezo krijg ik de lessen voor een vriendenprijsje, en zie ik haar heel anders dan bv mijn club instructrice

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 16:00

Absoluut als instructrice. Samen werken we aan de punten die verbeterd worden. Ze vindt het heel leuk als ik haar op de hoogte houd van onze vorderingen, en moet haar altijd bellen als ik concours heb gehad.
Ik houd er wel van als instructeurs van aanpakken weten, ik neem niet voor niks les, gezellig kletsen kan na de les wel Knipoog.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 19:19

Als instructrice, maar wel een waar ik heel goed mee overweg kan. Serieus als het moet, met tijd voor een grapje, een goed gesprek, tsja.. Lachen