Ga nou eens 1x een dagje kijken op een westrijd van behoorlijk niveau. Kijk hoe de ruiters met hun dier omgaan en kijk hoe de dieren de cross doorlopen. En geef daarna je mening en niet op basis van tv beelden en journalisten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:wsl bedoel je deze eend, wuppie.
http://home.tiscali.nl/antoinederksen/p ... bur_08.jpg (mss is die wel de foto die Panache bedoelde)
dit is dus geen steenen ik heb ernaast gestaan toe de foto gemaakt werd, dat paard is dus niet gevallen.
Ik ben het met je eens, maar ik ben wel van mening dat ik alleen een discussie aanga als de persoon in kwestie die tegenstander is ook bereid is open te staan voor andere argumenten. Anders is het zonde van mijn tijd en energie.
Lielle schreef:dat ik alleen een discussie aanga als de persoon in kwestie die tegenstander is ook bereid is open te staan voor andere argumenten.
panache schreef:Simmie schreef:Tjonge, hoe eigenwijs kun je zijn....
Elke dag dat jij uit je bed stapt, neem je een risico. En als je naar buiten gaat nog meer. Dan niet alleen voor jezelf, maar ook je medemens die buiten is.......
dit heeft niks met eigenwijs te maken, maar een eigen mening hebben.
hoe moeilijk kan het zijn andermans mening te respecteren?
ik respecteer dat jij het een 'normale' sport vind .
mij kan je niet wijsmaken dat
*over een vaste hindernis wéinig risico opzoeken is.
* je paard overal doorheen crossen en uiteindelijk op een aparte hindernis aanzetten weinig risico meebrengt.
mij kan je niet wijsmaken dat
* dressuur évenveel risico meedraagt, aangezien je veel vaker ongevallen hoort, ziet of zelfs dode vallen bij military inplaats van dressuur, terwijl veel meer mensen dressuren.
Huertecilla schreef:...en zo is het de schuld van een paraplu, een zakdoek of een overstekende vaggenmast maar ooit een brevet van onvermogen.
Het gaat nu over 'anky' maar daar kan je natuurlijk elke op alleen het automatiseren van proeven gerichte ruiter voor lezen.
Citaat:ik was er vol van ondersteld dat het steen was de hindernis, wat is het dan voor een matriaal?
1.50 is die niet, maar in mijn belevenis was die 't wel.
de foto:'sprong ziet er indd niet fris uit, daarom mijn mening over mili'
Lielle schreef:ik zou even de bokt regels doorlezen, PMs publiek maken levert je een OW op.
cayenne, op SGW ben je minder gegarandeerd van diverse meningen. Ik denk dat het op PP een stuk beter staat om de discussie wat aan te wakkeren.
Mods hebben absoluut niet altijd gelijk en bovendien voeren ze hier de discussie op persoonlijke titel.
panache, heb je zin om een keer te komen kijken?