Maar toch mooi dat je het op zo'n manier te weten bent gekomen,
nu kun je er teminste nog wat aan veranderen

Succes ermee.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kuggur schreef:pharagirlke schreef:Kuggur en arabesk, gaat jullie afweer tov readings en alles daar rond zo ver, dat jullie andere mensen daar voor willen kwetsen?TS heeft deze reading gedaan omdat ze met vragen zat en is er door geholpen. Dát is wat telt! Blijf op zijn minst zelf een beetje menselijk...
"afweer", vreemde manier van verwoorden.
Als mijn oprechte overtuiging die ik onderbouw met logische argumenten,ten aanzien van readings je kwetst (leg eens uit hoe...) dan is dat duidelijk jouw probleem.
In geval van de TS is haar grootste emotionele beroering onstaan door de reading zelf, niet door mijn mening daarover. En of ze er door geholpen is zeer te betwijfelen.
En denk zelf eens na over je laatste uitspraak, "blijf op zijn minst zelf een beetje menselijk", nogal aanmatigend....
Marlis schreef:Hoe kan je in contact komen met Nancy?
pharagirlke schreef:De ene geloofd in god, de andere gaat eerder voor allah en nog een ander houd het bij jahwee. Dat is nou eenmaal zo.
Kuggur schreef:pharagirlke schreef:De ene geloofd in god, de andere gaat eerder voor allah en nog een ander houd het bij jahwee. Dat is nou eenmaal zo.
Treffend dat je een heel voor de hand liggende groepering overslaat; degenen die helemaal niet in god(en) geloven...
pharagirlke schreef:je weet dat je bestaat maar je geloofd in dingen die je kan, die je bent. Is dat bewezen? Of is dat slechts een mening? Ik weet dat ik een lichaam heb maar daar geloof ik niet in, ik geloof in mijn zijn. Maar ben ik wie ik denk dat ik ben?
en wat is weten
uitgerekent dat ik vind ik zo'n mooi woord...Want weet je...Eigenlijk weten we niets.
Marlis schreef:mariska32 schreef:gewoon zoals je het hier schrijft.
je denkt dt je paard pijn heeft,is dat zo?
ik weet niet of het zo is maar het lijkt me wel.
lautjuh85 schreef:'vind ze me dan niet meer lief'.
JoT schreef:Wat ga je nu doen, het hele dierenartstraject in?