Quellian schreef:TjeerdjeK schreef:Waarom mag Melanie zelf geen reacties geven op Bokt?
Grapje zeker?
Nee , waarom zou het een grapje zijn?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quellian schreef:TjeerdjeK schreef:Waarom mag Melanie zelf geen reacties geven op Bokt?
Grapje zeker?

ik ga me er maar niet in mengen want dat wordt vast niet zo op prijs gesteld russel schreef:Effe afwachten waar BM nu haar paardenvoorraad koopt. Een 2,5 jarige zal handel zijn, maar de wat oudere dravers, even afwachten en dan idd heb jij gelijk dat meteen met modder gooien niet netjes is.
Maar laten we eerlijk zijn een slechte naam heb je zo en een goede naam opbouwen daar gaat jaren overheen, dus zover is ze nog niet. Moet ze nog even heel veel klanten met gezonde paarden voorzien.
Kimmie_girl schreef:@ PinkyBubble je zit nog al gekleefd op dit topic hé ?
Kheb me mening er over.
En dat is geen goede kant.
Dit topic krijg een langstaartje of snel een slotje!
Wat dan nog? dit topic is tog geopent om te praten,w aarom zou ik er dan niet ovre mogenpraten? Waarom word er gezegt dat ik er op kleef, Vind dat wel een onwijs domme opmerking
Toevallig heb ik mijn paard daarvandaag ja, dus ? 
Cayenne schreef:Misschien even op je spelfouten letten. Het laatste bericht is amper te lezen
Ik vraag me af waar de Ts is gebleven? Het is per slot van rekening haar topic.

Charaz schreef:Ik denk dat haar dat wel gaat lukken! De paarden die ze nu op stal heeft staan vind ik leuke dieren en haar nieuwe locatie is ook erg mooi.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat niet alle paarden daar goedgekeurd worden, ik heb er nl. zelf een gekocht die niet door de keuring kwam, toch besloten om haar te kopen en het dier heeft nog geen dag kreupel gestaan.
Maar het was niet de bedoeling om de discussie nog eens te voeren dus dat zal ik dan ook niet gaan doen, ik wilde alleen kwijt dat ik het ook een fijne stal vind en dat het jammer is dat zoveel mensen vooroordelen hebben.

Charaz schreef:Wat vreemd, dat kan ik me namelijk niet voorstellen ik zou ook afhaken als ik door mijn eigen DA wilde laten keuren en dat mag niet.
Maar goed het zou kunnen ik ben er niet bij geweest!

Charaz schreef:Helemaal waar, als je weet hoeveel paarden er daar verkocht worden zijn de slechte verhalen echt uitzonderingen.
Maar goed hopelijk heeft ze het nu goed voor elkaar... Sim0ne schreef:Dat snap ik wel, maar als iemand op een handelsstal in een rechtzaak verbonden is, dan gaan er toch lampjes branden. Ik zou dat dat nooit meer puur positief kunnen noemen...