Een paard ophokken en bv 1u in de stapmolen en rijden is nu voer voor een reltopic gok ik zo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
freetorun schreef:Wat interessant om de antwoorden terug te lezen. Iedereen ging elke dag naar zn paard om het er even uit te halen. Sommige waren erg content met 2u buiten etc. Komt dus over alsof ophokken in de winter echt nog de normaalste zaak vd wereld was en je paard even stappen alles goed maakte.
Een paard ophokken en bv 1u in de stapmolen en rijden is nu voer voor een reltopic gok ik zo
Barbet schreef:Kom je nog best tegen hoor, paarden of pony's die zo 1 of 2 dagen op stal staan.
Of met deze dagen even een uurtje eruit komen maar verder op stal staan.
Maar dat zijn vast allemaal mensen die niet op bokt zitten
Daan13 schreef:[ [url=m/UXmWqE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze hebben het zo slecht
Daan13 schreef:[ [url=m/UXmWqE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze hebben het zo slecht
Zolang het maar af en toe is dat ze een dagje boxarrest hebben, kan ik er prima mee leven.
Het liefst zie ik ze zoveel mogelijk buiten maar met deze zeiknatte winter is het aanpassen.
Mayo schreef:Ik had met iemand van stal een discussie.
Op 1e kerstdag sluit bij ons de manege vroeg, je moet je paard gedaan hebben voor 11.00 uur, dit voor privacy-redenen van de stalhouders. Absoluut te begrijpen en geen probleem.
Nu zei degene met wie ik de discussie had dat ik 'gek' was dat ik 1e kerstdag dan m'n paard ga doen, dat Kasmier best een dag op stal kon blijven staan, dat hij daar misschien zelfs beter van wordt (lees: fanatieker).
Nu kan ik dit echt niet over m'n hart verkrijgen, bij mij komt Kasmier altijd z'n stal uit, al kan ik alleen maar even wandelen om de beentjes te strekken. Ik voel me al schuldig als ik één dag weinig tijd aan hem heb kunnen besteden, laat staan dat ik hem een dag op stal laat.
Hoe denken jullie daarover? Zouden jullie je paard gerust een dag op stal laten (+/- 3x3,5 m)???
Of ben ik echt zo 'gek' dat ik altijd zorg dat hij z'n stalletje lekker uitkomt?