Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tenzij net als nathalie16 hiervoor zegt, ze kwaliteiten in huis heeft voor het hogere werk als passage/piaffe/pirouetjes etcetera!
geld bieden op je paard. Ik weet dat je er heel veel schik mee hebt met je dier, maar stel;

. Marleen_ schreef:maar je moet wel realistisch blijven
Ik vind het redelijk realistisch om je paard gewoon te houden.Revanches schreef:Klinkt misschien hard,maar toch wel pure werkelijkheid;
DOEN!!
Er bestaat niet voor niets het gezegde:
"Je moet het ijzer smeden als het heet is."
Nu heb je zo'n moment. Er zijn geinteresseerden,die veelgeld bieden op je paard. Ik weet dat je er heel veel schik mee hebt met je dier, maar stel;
Dadelijk gebeurt er iets met je paard. En raakt voor goed geblesseerd, rijden is niet/nooit meer mogelijk.
Ofwel ineens is je paard slachtprijs waardig... Damn had je toen destijds maar dat bod aangenomen.
Meid,ik zou het toch doen!
Echt hoe moeilijk het ook klinkt en is.
Voor dit geld kun je zekers te weten een heel goed ander paard terug kopen! En je houdt nog een aardig zakcentje eraan over!
Denk er nog eens goed over na!
(Ik bedoel dit absoluut niet negatief, ik probeer je alleen realistisch te laten wezen!)
Valentijn schreef:Simpel, niet doen!
Zeker omdat je zo'n goede klik hebt met je paard en je rijdt ''pas'' M2, je kan nog zoveel hoger met haar komen!
*knip*
Bentuh schreef:als ik hij nog zo lief..
het is een hoop geld wat je er voor krijg..
ik zou het denk wel doen al moet ik er wel een nachtje over slapen..
Elzepelze schreef:Valentijn schreef:Simpel, niet doen!
Zeker omdat je zo'n goede klik hebt met je paard en je rijdt ''pas'' M2, je kan nog zoveel hoger met haar komen!
*knip*
En als ze dan nu een blijvende blessure krijgt en niet meer waard blijkt dan bv. €3000,-?
Dan heb je spijt als haren op je hoofd dat je het niet gedaan hebt..
Elinee schreef:Elzepelze schreef:En als ze dan nu een blijvende blessure krijgt en niet meer waard blijkt dan bv. €3000,-?
doe jij je lieveling dan weg, omdat ze een blessure hebt?
hecht jij meer waarde aan geld, dan aan iets waarvan je houd?
Elzepelze schreef:En als ze dan nu een blijvende blessure krijgt en niet meer waard blijkt dan bv. €3000,-?