chantal1 schreef:Kijk, ik wil niet banketstaaflig doen maar als je 3 x moet prikken voordat je een reactie krijgt lijkt het mij toch niet echt goed.
Ik vind dat als je met sporen rijdt die van enige inwerking kunnen zijn je been stil moet liggen.
Maarja, wie ben ik. Nog van de oude stempel of zo.
Tegenwoordig zie je kinderen al op hun kleine ponytjes die beestjes tot een zeef maken. Ze gaan hun gang maar, zo kom je er toch niet een talent genoeg.
Ik zei toch dat mijn been gewoon stil ligt. Ik wil geen zeef van mijn paard maken, dus neem ik inderdaad een spoortje van enige inwerking.
Met Sando heb ik altijd wedstrijd gereden en reed thuis ook met wieltjes...
Sterker nog, mijn hond loopt ooit aan de prikband... weet je wel die band me die pinnen.. en als je dan een keertje trekt.. pin, pin pin......
Dit om verschillende redenen... als ze een slipketting omheeft trekt ze haar haren uit haar nek, en krijgt ze bultjes.. een gewone band trekt ze kapot, en een leren band moet wel zo straks zitten anders schiet ze met haar kop ertussen door. Dierenbeul ? vind ik niet. Hiervoor geldt hetzelfde als voor de sporen met wielen.