Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Furia schreef:Mag ik vragen hoe oud je bent?

mijntjuhh schreef:ik snap het ook niet helemaal waarom ze er nog een pony bij wil voor haar zusje. als die pony erbij is dan staat die shet niet alleen als jij buiten aan het rijden ben... maar dan kan je zusje nog niet rijden? snap je eigenlijk niet helemaal. waarom ga je geen moeite doen om overweg te kunnen met die shet? er zijn zoveel mogelijkheden daarvoor!
. angelax schreef:Eevj schreef:als je zusje zo graag een pony wil waarom vraagt ze het dan niet zelf. Mij geef je zo een beetje t gevoel dat je gewoon zelf nog een pony wil omdat je het niet leuk vind dat je je fjord niet aan kunt?
mijn fjord niet aankan..
hahaha laat me lachen..
het is de beste pony die er is.. die helemaal voor mij geschikt is.. waar ik alles mee kan doen!!
eilleen333 schreef:Furia schreef:Mag ik vragen hoe oud je bent?
Niet zo oud. Volgens mij is het bedtijd voor haar. ze is wel stil...
eilleen333 schreef:Dat heb ik ook al vier keer gezegd, maar ik krijg er geen reactie op... wordt hier in Zwolle ook wel uitgel*lt genoemd.
bizzybijtje schreef:Waarom wil je dan een andere?
eilleen333 schreef:bizzybijtje schreef:Waarom wil je dan een andere?
Zodat haar zusje ook kan rijden en de shet niet alleen hoeft te zijn... Fjord kan blijkbar niet gedeeld worden, en als derde paard een shet kan blijkbaar ook niet. moet perse dat ene paard zijn...
Ok, mijn reacties zijn misschien een beetje tactloos. Maar ik geef advies, en zij plukt er steeds enkele zinnen uit en gaat daarop in. Doe dan wat met mijn tips of vraag niet om hulp.
en daarbij zijn 3 pony's ook niet niks hoor..Waarom hebben jullie die shet eigenlijk gekocht? als je er toch niks aan vind.. (iig dat maak ik eruit op).Ik zou het juist een uitdaging vinden om de shet z'n vertrouwen te winnen en hem te beleren.En wat de fjord betreft, instructie die aan huis komt lesgeven is er genoeg.. en jij en je zusje kunnen toch samen erop rijden.
Mloesje schreef:Wat heeft het dan voor een zin om zo'n topic te plaatsen?
Haha, nee maar even serieus, misschien is ze wat afgeschrikt omdat ze niet hoort wat ze had willen horen..? Ik weet het niet, het zou zomaar kunnen. MelOdYs_Star schreef:Mloesje schreef:Wat heeft het dan voor een zin om zo'n topic te plaatsen?
Rel-topic?Haha, nee maar even serieus, misschien is ze wat afgeschrikt omdat ze niet hoort wat ze had willen horen..? Ik weet het niet, het zou zomaar kunnen.
) maar om overal een weerwoord op te zoeken...