Welk Boktpaard spreekt jou aan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 22:01

En ik was er nog een paar vergeten;

Toscar (van Ethelate), Kuranta (van ItsMe), Wietze (van Marieke_14), Flair (van Flair) en Joy (van Marloes_Joy) Party!!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 22:24

Scheve mond Scheve mond Niemand die een keer mijn geweldig dressuurpony Punky wil uitproberen?
En hij kan zo goed die Piaffe en uitgestrekte draf Bloos Haha! Knipoog

Xono, had ik niet van je verwacht superpunkels is erg beledigd!

Verder zou ik willen zien/ nog eens willen zien:

Lunatic: Geweldig paard!
Napoleon: Lijkt me ontzettend gaaf beest.
Orinoco Flow: Dat koppie Kwijl
Pinky: Kwijl gewoon een leuk beestje!

En vast nog wel meer maar weet ik nu even niet!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 22:47

Karin"]
Van de paarden waar ik al op heb gereden vond ik in het bijzonder Labouret en Laiser (ja die van jou!) erg vriendelijke paarden.
[/quote]
Laiser is ook een heel vriendelijk paard. Knipoog (Als hij wil dan hè Tong uitsteken )

[quote="Destinietje"]
Kawa! Die staat op mijn nr 1! Als ik die verhalen zo hoor... haha, *jalours*
En milletje van nath natuurlijk! Orion van marieke, Jura van jura, en die gave hengst van steef, Grassie, en natuurlijk laiser!
Hmm, zijn dit er teveel?
[/quote]

[quote="Lovely"]
Laiser lijkt me een erg leuk paard.
[/quote]

[quote="Piaffe schreef:
Obsession, Razinda en Laiser vind ik erg leuke paarden. Ziet er ook altijd mooi uit op de foto's.

Zo dank jullie wel voor die leuke opmerkingen over Laiser!

Ik zou ook nog een heleboel paarden willen zien.
Twee daar van zijn: Ret van Karin en Lautje, Imitador van Suzanne.

Maar er zijn er nog veel maar die ik wel eens zou willen zien of er op rijden.

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 23:02

Ik dacht dat je er maar 1 mocht noemen, maar uhm... eigenlijk wil ik iedereen's paardje wel zien Haha! En Buddy van Xono vin'k ook supergaaf Lovers en Sher van Steeffie ga'k ook nog eens bekijken Lachen

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 23:48

zo, nog best wat mensjes benieuwd naar mijn eigenwijze Tossie Haha!

Ik ben benieuwd naar Berdientje, Ivanka, Grassie, Wietze, Mander, Passion en Ex... *vergeet er nog een hoop*

Het paardje waar ik het meest naar benieuwd was, heb ik al gezien, en mee rond gestapt: Imker Lovers

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 01:07

Ik vind Graziano (is gewoon een melig paard Haha!) ook erg leuk Haha! Ivanka is gewoon de braafheid zelve, en Kuranta van ItsMe ziet er gewoon kjoet uit *LOL*

Ook Olympic Geit (Wietze) lijkt me wel een cool paard. Meneer ik-wil-een-krabbel-op-mijn-bolle-buik *LOL* En natuurlijk Punky...maar Melissa, ik dacht dat het wel vanzelfsprekend zou zijn dat punkels me aanspreekt! Lovers Schijnheilig

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 09:18

Haha, nee een Fries noem ik niet onder tuigpaard! Wel echt een KWPN gefokte. Een Fries heb ik weleens gereden, maar wie weet als ik eens in de buurt kom en zin heb om Yerke te rijden ...
Enneuh Billy, ik heb ook een halve noodstop van Ilindra uitgezeten hoor en om nou te zeggen dat ik zo vast zit.... Nee dus.

Maar ja, ik geef nog steeds geen namen, er zijn nog zoveel paarden die ik graag eens zou willen bewonderen. Vind het iig erg leuk dat ik nu eindelijk na alle verhalen Ret ook heb mogen bewonderen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 09:31

Als je een tuiger wilt proberen mag je evt wel kijken of Bill genoeg tuiger voor je is Haha!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 10:28

Pinky Lovers !!!!!!!!

Echt zo'n schat, en super stoer beesie!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 10:39

Mickey"]
Ret van Karin en Lautje
[/quote]

[quote="Jurga schreef:
Vind het iig erg leuk dat ik nu eindelijk na alle verhalen Ret ook heb mogen bewonderen.

Dank jullie wel, Ret is idd kjoet... Lovers

Ik ben afgelopen weekend niet in Twente geweest, dus ook niet bij Ret, en ik kan met recht zeggen dat ik hem heb gemist! Maar ik ga het komend weekend helemaal goedmaken. Lachen

Mickey, je bent van harte welkom om eens naar het verre oosten te komen (en anderen natuurlijk ook)!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 11:37

waar blijft Knuffel *reddy* nou?! hihi enne boerenknol tobias?! haha

nee als Anoukie Kyvaso nog had dan zou ik die bekijken , dat vind ik echt zo'n gaaf ding....

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 12:01

Fleur is gister verhuist, dus wie haar in haar nieuwe omgeving wil komen bewonderen: wees welkom! Haha!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 12:07

ikke, ikke batje!!

UlbeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 12:58

Ulbe H is wat mij betreft nummer 1 hoor. Als mijnheer in zijn stal ligt kan ik gewoon lekker bij m gaan zitten zonder dat ie gaat opstaan, erg leuk.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 14:15

Ik heb niet echt een voorkeur wat voor paard ik zou willen rijden, heb al op veel verschillende soorten en maten gezeten Haha!

Maar wat me nog wel eens leuk lijkt, is een paard dat de piaffe kan. Ze zeggen dat je het ook moet leren op een paard dat het al kan.

En het lijkt me wel eens leuk om western te rijden. Met name spinnen en slidingstops lijken me leuk. maar ja, ook dat vergt training. Je springt ook niet zomaar 1, 60m Tong uitsteken

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 14:22

reddytobias schreef:
waar blijft Knuffel *reddy* nou?! hihi enne boerenknol tobias?! haha

nee als Anoukie Kyvaso nog had dan zou ik die bekijken , dat vind ik echt zo'n gaaf ding....

Dank je! Dan was je welkom geweest hoor!! Ik ga er nog regelmatig heen, maar als ik dan zie dat hij zomaar even in passage en piaffe loopt, springen de tranen in mijn ogen (van trots maar ook van verdriet dat IK er niet op zit Haha! )........

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 14:23

runningkawa schreef:
Voor de rest zou ik graag op paaren rijden die me iets aparts zouden kunnen laten voelen.
Een echt geweldige strekdraf.
of piaffe, of spaanse pas.
Maar ik vraag me af of die paarden dat bij mij ook wel willen doen Tong uitsteken

Ik zou zeggen, come to Den Helder and find out Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 14:35

Ik wil meer op Patent rijden! Zo flauw, mijn zusje heeft hem HELEMAAL ingepikt. Nu heb ik een gave drave KWPN-er, daar niet van, maar Patent is natuurlijk een hengst met vlekken en een gouwe karakter. Maar hij is niet te koop, want na mijn zusje willen mijn vader en ik hem ook dolgraag inpikken!
Ik heb me trouwens bedacht dat ik Cerise ook nog eens moet zien, want zo'n hittepetit moet ik ook meemaken (de heethoofden die wij hebben zijn allemaal flink afgekoeld) en eigenlijk wil ik ook wel op Lodewijk stappen, maar ik ben wel een beetje bang voor Kim d'r zweep, stel dat ik t fout doe, heb ik gelijk zo'n striem op m'n rug!
Lis en Karin, jullie zijn van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen. Omdat het een hengst is weet ik niet of hij ook rijdbaar is (mijn paps heeft het tot nu toe niet toegestaan), maar daar tegenover staan een goed opgeleide dressuur knol en een stronteigenwijze arabier (met een trucendoos waar je U tegen zegt).

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 14:44

*schaam*

Hoe kan ik Cerise nou vergeten?!? Staat ook al een hele tijd op mijn lijstje van te meeten Boktpaarden... En hopelijk gaat dat er ook binnenkort van komen!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 15:28

Lodewijk Lovers
Ik heb hem al een paar keer gezien en hij is zoooo lief!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 16:05

Ik zou zeggen, come to Den Helder and find out Haha![/quote]\

ohhhhh ja cloris, jou paardje vind ik ook zo geweldig! Kwijl Kwijl

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 20:59

Camilla van nathalie lijkt me echt een superpony! Lovers

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:04

idd dat paardje van cloris!!! en jino van yor Lachen Lovers

ies wil ook graag leuk gevonden worden Schijnheilig

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:24

Toon en Kaminka van Mieke, die lijken mij zo leuk! En mieke ook uiteraard, zou ik wel eens willen meeten!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:49

cloris"]
[quote="runningkawa schreef:
Voor de rest zou ik graag op paaren rijden die me iets aparts zouden kunnen laten voelen.
Een echt geweldige strekdraf.
of piaffe, of spaanse pas.
Maar ik vraag me af of die paarden dat bij mij ook wel willen doen Tong uitsteken

Ik zou zeggen, come to Den Helder and find out Haha!
[/quote]

Waarom heb je mij nooit je piaffe geshowed? Wist niet dat Piep dat kon...
Maar alle andalusierfans! Het is zeker de moeite waard om Cloris haar superhengst te komen bewonderen *LOL*

Verder zou ik Kawa graag willen meeten, lijkt me een hele leuk paard met een duidelijk eigen karakter en uitdrukking.

De paardjes van Jurga wil ik zeker een keer zien!

Obsession die ga ik zaterdag bewonderen.

Kojack en het paard van Lovely ga ik zondag bewonderen als het goed is Lachen

Ik ben ook heel benieuwt naar Passion, Camilla, Ivanka en eigenlijk nog veeel meer Lachen