Nieuwe spullen kopen ondanks dat je genoeg hebt

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

annieboef

Re: Nieuwe spullen kopen ondanks dat je genoeg hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 12:24

I know!! Bloos!

En het erge is dat ik ook niks weg kan doen..

Want alles is nog goed en mooi.. en via marktplaats krijg je er niet veel voor..

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 12:45

Knipoog Ik had het vroeger heel erg, ik kocht echt van alles voor ze!
Maar nu ik ouder ben, ben ik ook wel verstandiger geworden ermee! Nu koop ik alleen maar iets wat ik nodig heb.
Maar elk paard heeft wel zijn eigen spullen hoor Tong uitsteken
Moet nu weer nieuw western hoofdstel en bit gaan kopen voor mijn jonge paardje, en niet te vergeten een pad voor onder mijn zadel hahaha en nog wat kleine spullen erbij! Dan kan ik weer een tijd vooruit ermee!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:32

Best herkenbaar ja..
Het erge is nog dat ik nu al spullen koop voor mijn veulen van 3 maanden oud. Haha!

Grapje hoor. Heb een leuk bijrijdpaard naast mij veulen, en ja, die wordt best verwend soms. Haha!

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:48

Ik ben echt verbaasd dat er zoveel mensen die zich kunnen beheersen in de winkel!
RESPECT Go jij! Go jij!

Ik koop me namelijk helemaal suf. Ik woon dichtbij Divoza en ga weleens "even kijken of ze nog iets leuks hebben" of ik heb bijvoorbeeld een nieuw halstertouw nodig en kom terug met een halstertouw, halster, borstel, bandages, dekje, sokken enz.

Wel vind ik het leuk (en een sport) om alles zo goedkoop mogelijk in de aanbieding te kopen. Ik heb dan een filosofie dat ik veel mag kopen omdat ik niet duur koop (behalve dekens, zadel en hoofdstel)
Beetje een filosofie om mijn koopgedrag goed te praten Bloos

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 14:41

annieboef schreef:
I know!! Bloos!

En het erge is dat ik ook niks weg kan doen..

Want alles is nog goed en mooi.. en via marktplaats krijg je er niet veel voor..

Dat heb ik ook! En als ik iets weg zou doen wil er wel een goeie prijs voor hebben, maar die betaald dan niemand Haha!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:36

[PP] -> [HAR]

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:40

DublinJ schreef:
Ik ben echt verbaasd dat er zoveel mensen die zich kunnen beheersen in de winkel!
RESPECT Go jij! Go jij!

Ik koop me namelijk helemaal suf. Ik woon dichtbij Divoza en ga weleens "even kijken of ze nog iets leuks hebben" of ik heb bijvoorbeeld een nieuw halstertouw nodig en kom terug met een halstertouw, halster, borstel, bandages, dekje, sokken enz.

Ik ben er zo eentje die nooit wat koopt. Ik denk altijd als ik het in handen heb, heb ik het nodig, ga ik het echt gebruiken? Nee meestal, ik heb een halster en een touw, dus dan hoef ik er niet nog eentje te hebben toch? Als ik echt dingen wil kopen doe ik het alsnog niet, dan slaap ik een nachtje erover en als ik het dan nog echt wil hebben ga ik de volgende dag terug om het te kopen. Scheelt een hoop geld en rotzooi in je kast! Haha!

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:10

Gelukkig heb ik een hele grote kast.

Het klinkt in theorie allemaal wel leuk, nadenken voordat je iets koopt maar bij mij werkt dat niet in praktijk.

Sowieso heb ik een halster voor in de weide, een mooie leren, één extra voor in weide voor als nummer 1 kapot gaat en één halster met bont op de neus, zijkant en achter de oren voor transport en toen hij een klein wondje op zijn neus had die maar niet weg ging ivm halster. Das al 5 dus. Setje witte bandages maar ook gekleurde setjes voor gewoon tijdens het rijden. Peesjes voor buitenritten en natuurlijk springen. Tong uitsteken

En die supermooie gevoerde shabrak die is afgeprijsd van € 50 naar € 17.50 euro kan ik dan ook niet laten liggen.

Erg hé.... Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:13

Ik heb wel veel en koop wel veel, maar niet van dingen die ik al heb. Ik heb maar een paar dekjes e.d. maar koop er wel gerust een 2e hands sulky bij, of een lammert haanstra longeersingel, had ik ook nog niet.
En ik heb er nu net een shet bij dus de 2wieler zal het veld wel ruimen voor een wagentje waar 2 voor kunnen, en ja, daar moet dan ook een tweespantuigje voor komen...
Dus ja, eigenlijk heb ik genoeg spullen, maar het houdt gewoon nooit op.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:17

Ik wil het wel, maar heb het geld er niet voor.
Maar als ik weer werk (geen tijd door afstuderen EN paarden) dan komt dat vanzelf wel weer.
Ik zeg meestal: mijn duurste hobby zijn niet mijn paarden, maar het kopen van paardenspullen!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:19

DublinJ schreef:
Sowieso heb ik een halster voor in de weide, een mooie leren, één extra voor in weide voor als nummer 1 kapot gaat en één halster met bont op de neus, zijkant en achter de oren voor transport en toen hij een klein wondje op zijn neus had die maar niet weg ging ivm halster. Das al 5 dus.

Tja, als je ze allemaal gebruikt vind ik het wat anders. Dan heb je het dus nodig. Ik heb ook 2 halsters. Eentje voor in de wei en eentje die gewoon gebruik. Maar ik heb dan niet nog reserve halsters.

Maar goed, ieder zijn ding. Ik denk dat Divoza en alle paardenwinkels erg veel van jou houden (en niet van mij...) Haha!

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:22

Héél herkaanbaar! Haha! . Al die kleuren zijn heel erg leuk, en telkens als ma zegt: daar heb je toch al genoeg van?
Zeg ik: Ja, maar dit is anders en de kleur is zo leuk en je vind ze bijna nergens *LOL*

Haha, ik koop ook meer dan genoeg Tong uitsteken .

xxLianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:24

ik heb een dekjes koop probleem:P,, ik heb er meer dan genoeg maar elke keer als ik een dekje tegen kom wat ik super leuk vind wil ik hem toch hebben, en regelmatig koop ik er dan ook nog een.. Tong uitsteken gwn super leuk om je paard weer eens met iets anders te rijden Haha! Knipoog

ouwedoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:36

Ik vind het net als mode wil elke keer iets nieuws

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:37

Judje schreef:
Ik wil het wel, maar heb het geld er niet voor.
Maar als ik weer werk (geen tijd door afstuderen EN paarden) dan komt dat vanzelf wel weer.
Ik zeg meestal: mijn duurste hobby zijn niet mijn paarden, maar het kopen van paardenspullen!

same here Bloos
Ik vind altijd nog wel iets dat ik nodig heb. Heb ondertussen ongeveer al een hele zadelkamer vol Nagelbijten / Gniffelen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 12:11

Na onderling overleg besloten dat dit topic toch op PP thuishoort.
HAR-->PP

LieveLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 12:15

Tja, ook hier geld, best herkenbaar. Nagelbijten / Gniffelen

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 12:22

Mijn paarden functioneren gewoon niet als ze niet regelmatig een mooi nieuw halstertje krijgen Knipoog Haha! Bloos Go jij! Go jij! !

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 13:04

Dat heb ik een beetje, maar ik houd het zoiezo maar bij 2 setjes, 1 winter en 1 zomer.
Als ik een nieuw setje wil verkoop ik er weer 1.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:09

liiza, dat is ook een slim idee.
Dat doe ik soms ook weleens hoor!
Dan verkoop ik wat en dan koop ik er weer wat leuks voor terug.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:52

dit is idd zeer herkenbaar
Ik heb 14 dekjes en een stuk of 15 of 16 halsters Bloos

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:29

Schoorvoetend meld ik mij Huilen van het lachen ben net zo Tong uitsteken nouwja alleen wat de dekjes betref dan, ik hoef niet persee tig halsters en beenbescherming te hebben.

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:47

Ik was vroeger zo... Het lukt mij nu meer en meer om niks te kopen en dan ben ik altijd fier op mijn eigen dat ik mij heb kunne bedwingen Haha! Ik ga super graag eens rondkijken in een ruitershop maar probeer altijd om niks te kopen wat ik niet nodig heb of het moet zijn dat het aan een spotprijsje verkocht word. En als ik dan toch iets koop zijn het paardensnoepjes Tong uitsteken Is niet duur dus dat kan niet veel kwaad.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 13:09

Ik heb mijn huidige paard nu bijna 2 jaar en in het begin kon ik niet stoppen met kopen... was niet normaal! Tot dat mijn moeder het genoeg vond en die heeft er een stokje voor gestoken, nu koop ik alleen wat ik nodig heb en af en toe eens een dekje enzovoort. Lachen

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:34

Helemaal in de trend van dit topic Nagelbijten / Gniffelen

De volledige fashion kleding uitverkoop van Joules, PK international, Kentucky en Anky staan al online,
check m op http://www.mr-edmaastricht.nl !