Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zow kan je overal wel ergens dierenmishandeling noemen.
Met dressuurwedstrijden zou ze ook niet zo haar best doen als ze er geen lol in heeft denk ik.. Dus nee ik vind het geen mishandeling.
_Lonneke schreef:geen mishandeling.
Het paard dat ik rijd heeft plezier in het rijden, ze hoeft niet eens elke dag te rijden en staat verder op de wei.
Ze is altijd vrolijk en de oortjes naar voren met rijden, en ja ze kijkt wel eens niet happy met rijden maar dat is alleen als zij haar zin niet krijgt.
als zij links wil en ik rechts, en we gaan dan toch links, dan kan ze heel boos kijken

koelewijn schreef:eigenlijk is het wel mishandeling want hij hoort niet in een stal opgesloten te zitten, er 1 keer per dag uitgehaald te worden om een zadel op te krijgen en met iemand erop rondjes te gaan lopen, en dan wordt hij in de wei gezet en dan zit hij nog opgesloten, want er zit een hek omheen waardoor hij er niet uit kan, eigenlijk best wel onnatuurlijk
dus het gaat al heel lang zo dat wij voor ze zorgen. veel paarden hebben grote luxe enzo en mijn paard word elke morgen weer super vrolijk als ze de wei in mag
_Saida_ schreef:_Lonneke schreef:geen mishandeling.
Het paard dat ik rijd heeft plezier in het rijden, ze hoeft niet eens elke dag te rijden en staat verder op de wei.
Ze is altijd vrolijk en de oortjes naar voren met rijden, en ja ze kijkt wel eens niet happy met rijden maar dat is alleen als zij haar zin niet krijgt.
als zij links wil en ik rechts, en we gaan dan toch links, dan kan ze heel boos kijken
Ik begrijp niet waarom ze dan boos moet zijn; ze heeft toch haar zin gekregen?
Citaat:Ik begrijp niet waarom ze dan boos moet zijn; ze heeft toch haar zin gekregen?
Citaat:ze zal het wel andersom bedoelen denk anders snap ik ook net
ik krijg m'n zin

) Tammii schreef:njaa..
Het is eigenlijk toch wel beetje mishandeling.
Want het is niet gewoon, want eigenlijk horen ze gewoon in het wild.
Maar we zorgen goed voor ze, Dus eigenlijk geen mishandeling:P
Tjaah.. nou ik ga voor GEEN mishandeling.
koelewijn schreef:eigenlijk is het wel mishandeling want hij hoort niet in een stal opgesloten te zitten, er 1 keer per dag uitgehaald te worden om een zadel op te krijgen en met iemand erop rondjes te gaan lopen, en dan wordt hij in de wei gezet en dan zit hij nog opgesloten, want er zit een hek omheen waardoor hij er niet uit kan, eigenlijk best wel onnatuurlijk
NaSi schreef:Hoe weet je nou dat hij er pleizier in heeft?
hij moet wel!
Pikeur schreef:Only_Kiekie schreef:Meissielief; Wees aan de ene kant blij dat ze er zitten.. er blijft niks meer van ze over!
Toch?
Ja, laten we ze behouden om ze allemaal lekker in een kooitje te stoppen.
Daar zal het dier zélf beter van worden.
.
.