Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Isabellover schreef:man, wat een verhaal. Ik dnke dat M en N het verhaal op "R" fgeschoven hebben omdat ze inzagen dat ze een grote fout hadden gemaakt. En uit schaamte dit verdraaid hebben?
Navidad schreef:Isabellover schreef:man, wat een verhaal. Ik dnke dat M en N het verhaal op "R" fgeschoven hebben omdat ze inzagen dat ze een grote fout hadden gemaakt. En uit schaamte dit verdraaid hebben?
Dit is inderdaad ook wat ik dacht,
Wat ik aan de ene kant wel heel laag vind. Een pony aannemen op die leeftijd, ik zou het persoonlijk niet hebben gedaan, niet uit het niets in iedergeval.
Maar het echt lage wat ik er aan vind is dat hier een verhaal verdraaid word, En omdat het om het welzijn van een pony gaat ben je gewoon verplicht om de waarheid naar alle instanties en betrokkenen te verstrekken. Zodat die pony juist terecht komt, en er zekerheid over is.. Nu leven die mensen ook in onzekerheid. Ik zou daar als persoon zijnde zwaar mee zitten, helemaal als ik die pony nu heb staan. (niet dat ik dat heb) maar zal wel willen weten wat er met die pony gebeurt is en hoe het verhaal in mekaar steekt.
SuuZ_Honey schreef:Apart zeg je neemt tog niet zo maar een pony aan maja iedegeval was jij er![]()
Ik hoop dat hij een goed huisje vind![]()
xxSuuz
joy76 schreef:Zie het topic nu pas, moest het een keer of vier lezen en weet nog niet of ik het snap..
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden:
Óf die eigenaar ziet het verschil niet tussen een zesjarige en een zestienjarige..
Óf het verhaal van TS klopt niet helemaal. Kunnen M en N misschien de moeite nemen om op Bokt nog eens uit te leggen hoe het nou precies is gegaan...? Excuses als ik onterecht vraagtekens bij het verhaal zet hoor, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat het allemaal een klein beetje verwarrend wordt. Heb nog wat vraagjes: Waarom reageren jullie eigenlijk allebei niet meer? Wie is R? Zit die ook op Bokt? Kunnen we die mailen?![]()
@Nickeltje: super dat jullie de pony zo goed hebben kunnen opvangen! Applaus! Nu hopen dat jullie het complete verhaal nog eens te weten komen.