En zo vind je een pony bij de Rabobank!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: En zo vind je een pony bij de Rabobank!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:53

Tja... en toch zegt de eigenaar hem mee gegeven te hebben aan 2 meiden van een jaar of 16...
Dus 'R' lijkt af te vallen omdat die volgens het verhaal van TS te jong is om binnen de beschrijving te passen, maar wie dan wel is de grote vraag...

Knudde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 16:02

Dat is leuk een pony vinden Haha!
wel sneu dat hij daar zo stond

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:07

Tjonge wat een warrig verhaal. Ik ben terug naar het begin moeten gaan, om het verhaal van de TS nog eens opnieuw te lezen.

Ik snap nu nog steeds niet de rol van N in dit verhaal. Zij zegt zelf alleen het dier gevonden te hebben. Maar volgens de eigenaar is de pony aan 2 16-jarige meisjes meegegeven. Ik neem dus aan aan Mandy en aan ...?..
Liegt N ook? Was ze er wel bij toen de eigenaar de pony weggaf?
Houden M en N elkaar de hand boven het hoofd? Hebben ze hun verhalen op elkaar afgestemd?

Wazig wazig....

Als de pony nu maar goed terecht is gekomen voor de rest van zijn leventje.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:50

Ik vind het een heel vaag verhaal! Maar goed. Hopelijk komt die pony goed terecht, beestje is al wat teveel mee gesleurd denk ik. Vastbinden voor de rabobank? Wie verzint nu zo iets. Dit vind ik echt te laag voor woorden. Precies hetzelfde als een hond aan een boom binden, en maar laten staan tot de hond gevonden word.

Persoonlijk vind ik het verhaal ongeloofwaardig endenk ik dat hiet mensen mee inspelen die alles op een ander afschrijven.

Nickeltje.. als jullie er nu niet waren was er niks van die pony terechtgekomen.

Klasse!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:55

Zie het topic nu pas, moest het een keer of vier lezen en weet nog niet of ik het snap.. Verward

Volgens mij zijn er twee mogelijkheden:
Óf die eigenaar ziet het verschil niet tussen een zesjarige en een zestienjarige..
Óf het verhaal van TS klopt niet helemaal. Kunnen M en N misschien de moeite nemen om op Bokt nog eens uit te leggen hoe het nou precies is gegaan...? Excuses als ik onterecht vraagtekens bij het verhaal zet hoor, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat het allemaal een klein beetje verwarrend wordt. Heb nog wat vraagjes: Waarom reageren jullie eigenlijk allebei niet meer? Wie is R? Zit die ook op Bokt? Kunnen we die mailen? Clown

@Nickeltje: super dat jullie de pony zo goed hebben kunnen opvangen! Applaus! Nu hopen dat jullie het complete verhaal nog eens te weten komen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:41

Wij zijn inderdaad ook erg benieuwd naar wat nu het echte verhaal is.
Maar of we daar ooit achter komen weet ik niet.
De moeder van N hebben we zelf (met de dierenambulance als hulp) telefonisch gesproken. Ook Mandy hebben we gesproken, dus dat zijn geen fictieve personen. Wie R is kan eigenlijk niemand zeggen, dus dat is een beetje vreemd.
En de eigenaar hebben we heel uitgebreid gesproken en hier thuis gehad. Hij heeft een verklaring afgelegd om afstand te doen van zijn pony.
Die pony heeft een fantastisch plekje gevonden en staat ook bij andere paarden, dus dat kan bijna niet beter
Of we ooit achter het hele verhaal komen weet ik ook niet.
Misschien dat er zo via Bokt nog iets boven tafel komt...

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:28

man, wat een verhaal. Ik dnke dat M en N het verhaal op "R" fgeschoven hebben omdat ze inzagen dat ze een grote fout hadden gemaakt. En uit schaamte dit verdraaid hebben?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:31

Zou inderdaad een hele goede hypothese zijn...

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 14:24

Isabellover schreef:
man, wat een verhaal. Ik dnke dat M en N het verhaal op "R" fgeschoven hebben omdat ze inzagen dat ze een grote fout hadden gemaakt. En uit schaamte dit verdraaid hebben?

Dit is inderdaad ook wat ik dacht,
Wat ik aan de ene kant wel heel laag vind. Een pony aannemen op die leeftijd, ik zou het persoonlijk niet hebben gedaan, niet uit het niets in iedergeval.

Maar het echt lage wat ik er aan vind is dat hier een verhaal verdraaid word, En omdat het om het welzijn van een pony gaat ben je gewoon verplicht om de waarheid naar alle instanties en betrokkenen te verstrekken. Zodat die pony juist terecht komt, en er zekerheid over is.. Nu leven die mensen ook in onzekerheid. Ik zou daar als persoon zijnde zwaar mee zitten, helemaal als ik die pony nu heb staan. (niet dat ik dat heb) maar zal wel willen weten wat er met die pony gebeurt is en hoe het verhaal in mekaar steekt.

SuuZ_Honey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:16

Apart zeg je neemt tog niet zo maar een pony aan maja iedegeval was jij er Haha!
Ik hoop dat hij een goed huisje vind Clown
xxSuuz

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:36

Navidad schreef:
Isabellover schreef:

Dit is inderdaad ook wat ik dacht,
Wat ik aan de ene kant wel heel laag vind. Een pony aannemen op die leeftijd, ik zou het persoonlijk niet hebben gedaan, niet uit het niets in iedergeval.

Maar het echt lage wat ik er aan vind is dat hier een verhaal verdraaid word, En omdat het om het welzijn van een pony gaat ben je gewoon verplicht om de waarheid naar alle instanties en betrokkenen te verstrekken. Zodat die pony juist terecht komt, en er zekerheid over is.. Nu leven die mensen ook in onzekerheid. Ik zou daar als persoon zijnde zwaar mee zitten, helemaal als ik die pony nu heb staan. (niet dat ik dat heb) maar zal wel willen weten wat er met die pony gebeurt is en hoe het verhaal in mekaar steekt.

Megegeven aan 2 meiden he, Dat zijn dan M en N?
Maar N's rol was gevonden.
Misschien zijn M en R die 2 meiden maar dat ze de persoon R heeft verdraaid?
Ik snap hier echt niks meer van.
En mandy13 (TS) reageert hier niet meer op, bang?
Ik zou liever hebben dat ze het even uitlegt.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:38

Inmiddels heb ik via pm redelijk wat contact met N die probeert haar rol duidelijk te maken. En als ze er niet zo veel mee te maken heeft is dat ook heel begrijpelijk.
Vreemd blijft dat de naam achter de letter R een soort raadsel blijft en dat TS ook al zit ze de laatste dagen heel regelmatig op Bokt, hier niet meer reageert...

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:01

Lijkt me dat TS op z'n minst een pm naar je zou kunnen sturen....

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:42

SuuZ_Honey schreef:
Apart zeg je neemt tog niet zo maar een pony aan maja iedegeval was jij er Haha!
Ik hoop dat hij een goed huisje vind Clown
xxSuuz

anders lees je effe het topic voor je reageerd Knipoog

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:50

Ja dat is ook niet echt handig van R maar ook niet van die man om een paard aan een paar 16jarige mee te geven zonder te weten wat de ouders er van vinden of die even te hebben gezien.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 17:23

Is er al meer bekend?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 21:38

Nou ik heb van N een paar pm's gekregen met haar verhaal. Van Mandy horen we niks en de eigenaar heeft dus een heel ander verhaal dan hiert verteld wordt.
Wij hebben veel tijd en geld in die pony gestoken en aangezien er verschillende verhalen tegen elkaar in gaan, maar wij ook genoeg ander werk hebben, laten wij het er wat ons betrefd bij zitten.
Het heeft ons inmiddels tijd genoeg gekost...
De pony heeft een prima plekje, eigenaar heeft afstand getekend, dus de belangrijkste zaken zijn geregeld.

spirith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:29

nickeltje, ben het helemaal met je eens de pony heeft nu een goed plekje gevonden dus wat willen we nog meer, succes met het beestje.

NaSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 17:23

Mee eens Haha!

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 23:36

raar verhaal idd maar goed dat jullie zich ermee hebben bemoeid! Goed gedaan meiden!

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 23:38

Zoiets heb ik dus ook meegemaakt, stond er een shet aan een kroeg vast

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 00:11

Neem aan dat de mods van dit topic op de hoogte zijn...?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:11

Dat zal wel, het bestaat al enige weken.
Maar wat wil je daar mee zeggen Joy?

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 20:23

Dat als het klopt dat TS niet helemaal de waarheid heeft geschreven in haar openingspost, ik vind dat iemand haar erop zou moeten wijzen dat dat niet helemaal de bedoeling is hier...

NaSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:10

joy76 schreef:
Zie het topic nu pas, moest het een keer of vier lezen en weet nog niet of ik het snap.. Verward

Volgens mij zijn er twee mogelijkheden:
Óf die eigenaar ziet het verschil niet tussen een zesjarige en een zestienjarige..
Óf het verhaal van TS klopt niet helemaal. Kunnen M en N misschien de moeite nemen om op Bokt nog eens uit te leggen hoe het nou precies is gegaan...? Excuses als ik onterecht vraagtekens bij het verhaal zet hoor, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat het allemaal een klein beetje verwarrend wordt. Heb nog wat vraagjes: Waarom reageren jullie eigenlijk allebei niet meer? Wie is R? Zit die ook op Bokt? Kunnen we die mailen? Clown

@Nickeltje: super dat jullie de pony zo goed hebben kunnen opvangen! Applaus! Nu hopen dat jullie het complete verhaal nog eens te weten komen.

ik ben N en reageer al een hele tijd hoor Clown
waarom zou ik hier niet meer komen ik heb er toch niks mee te maken.
vind het wel belangerijk wat er allemaal met het beestje gebeurt het was echt een droppie.