Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:tuurlijk,maar ik kan me ook voorstellen dat er gedacht word dat niet het hele verhaal verteld wordt.
en je weet dat als je iets op bokt plaatst je commentaar/opmerkingen kan verwachten
mariekie schreef:Wat een belachelijke staleigenaar dan zeg.
oke geld is geld maar te bizar.
Krijgt een paard als borg brengt hij em naar de slacht![]()
Dat gaat mn verstand te boven !!
En wie bepaald er of het paard pijn heeft.
Heeft er een dierenarts naar gekeken ofzow?
_June schreef:Ik vraag me ook af of vader alle afspraken met de pensionhouder wel eerlijk aan dochter verteld. Het lijkt er af en toe op dat dat niet zo is.. Helaas.
HouVanUtopia schreef:_June schreef:Ik vraag me ook af of vader alle afspraken met de pensionhouder wel eerlijk aan dochter verteld. Het lijkt er af en toe op dat dat niet zo is.. Helaas.
Dit vraag ik me idd ook af...
En wie bepaald er of het paard pijn heeft.
Heeft er een dierenarts naar gekeken ofzow?
laartjuh schreef:Dat je nog denkt aan je nieuwe pony terwijl de pony die je hebt elk moment geslacht kan worden.
Ik zou kapot van verdriet gaan, maar oke ik hou dan ook van mijn pony's.
laartjuh schreef:Dat je nog denkt aan je nieuwe pony terwijl de pony die je hebt elk moment geslacht kan worden.
Ik zou kapot van verdriet gaan, maar oke ik hou dan ook van mijn pony's.
Cinnepin schreef:ik lees dit topic al even mee. maar ts is wel pas 12 he? Wie weet is er veel achter haar rug om afgepsorken met vader en stalhouder waar zij geen weet van heeft. Als het dier echt pijn heeft, en er dus een da bij is geweest is het misschien een goede oplossing geweest om het dier daarvan te verlossen, ,maar waarom eerst dan helemaal vervoeren naar Zwede? Dat vind ik dan weer niet echt een diervriendelijke keuze.
Ik vind het heel erg voor de ts hoe het gegaan is. Zij heeft veel te verwerken op dit moment.
Ik moet zeggen dat ik het wel een pracht paard vind om te zien.
Maar iets anders, wat maakt het paard gevaarlijk dan?
En er zijn paarden die kreupel lopen maar verder niet echt pijn hebben en als weide maatje gebruikt kunnen worden. Deze paarden krijgen meestal pas pijn als het belast word.
_June schreef:Anoniem schreef:ik lees dit topic al even mee. maar ts is wel pas 12 he? Wie weet is er veel achter haar rug om afgepsorken met vader en stalhouder waar zij geen weet van heeft. Als het dier echt pijn heeft, en er dus een da bij is geweest is het misschien een goede oplossing geweest om het dier daarvan te verlossen, ,maar waarom eerst dan helemaal vervoeren naar Zwede? Dat vind ik dan weer niet echt een diervriendelijke keuze.
Ik vind het heel erg voor de ts hoe het gegaan is. Zij heeft veel te verwerken op dit moment.
Ik moet zeggen dat ik het wel een pracht paard vind om te zien.
Maar iets anders, wat maakt het paard gevaarlijk dan?
En er zijn paarden die kreupel lopen maar verder niet echt pijn hebben en als weide maatje gebruikt kunnen worden. Deze paarden krijgen meestal pas pijn als het belast word.
Wat doet een gevaarlijk paard?