daisy (van eva) en ik @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dess

Re: daisy (van eva) en ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:03

muts_x schreef:
Anoniem schreef:
Naja het is wel zo dat je niet mag zeggen dat ze te groot is als dat al door iemand anders gezegt is, maarja dan krijgt ze niet veel reacties meer ben ik bang..

Daar ben ik het niet mee eens. Ik zie zoveel topics van 3 pagina's die volstaan met leuke berichten.

Idd, denk is goed na hoe jullie het zouden vinden als je op je topic 3 paginas vol hebt me zulke berichten?

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:06

Beter een kritische Bokker, dan een laconieke, met de meute meepratende Bokker Knipoog
Maar goed, dit gedoe gaat helemaal niet meer over het topic. Iedereen heeft een andere mening, we komen niet tot een compromis, dus laten we er maar snel over ophouden. Plan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:07

Ik zou het niet leuk vinden! miss was het maar voor 1x dat ze er 5 seconde opzat! gewoon voor een foto!
ik vind het echt té kritisch. Het is haar eerste dag! Nou leuk verwelkom zeg Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:08

Idd Tijgertje.. door deze discussie raakt het topic ook wel snel aan z'n pagina's Clown

Laatste opmerking hierover: Je hoeft geen pagina's vol te krijgen met kritiek als je eerlijk bent tegenover je paard.

En nu hou ik op Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:08

_paula_ schreef:
Ik zou het niet leuk vinden! miss was het maar voor 1x dat ze er 5 seconde opzat! gewoon voor een foto!
ik vind het echt té kritisch. Het is haar eerste dag! Nou leuk verwelkom zeg Scheve mond

Ze reed een buitenrit, lezen is ook een vak......

Nu hou ik echt m'n mond verder Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:10

Als 1e een hele leuk pony hoor Lachen
Maar ik (met de nadruk op IK) vind jou écht véél te groot ..

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:40

ik denk dat ze nu wel vaak genoeg heeft gehoord dat ze te groot is.. want wij zijn nu ondertussen 4 blz verder..

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:10

wonderlover schreef:
veel te groot gewoon zielig
iedereen zegt wel van een kleine pony kan twee keer zijn eigen gewicht dragen
maar ik vind het sneu
ik heb gister met z'n tween op een new forest gezeten die is steviger dan kan een maar niet op een pony van drie en dan zo'n grote er op

Hahah dat is mijn pony
We hebben zonder zadel met ze 2en aan de lange teugel 5 minuten gestapt Tong uitsteken Haha!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 19:36

Gestoord Wat is er met jullie mensen?! Als 1 iemand gewoon even een opmerking plaatst dat ze TS wat te groot is voor de shet, is dit voldoende! Ik vind het ronduit belachelijk ( Lips are sealed ) dat jullie bokkers hier 4 pagina's lang over doorzeuren. Nagelbijten / Gniffelen Sorry hoor. Op internet komt alles harder over dan bedoeld is.

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:13

smeetjoew schreef:
Gestoord Wat is er met jullie mensen?! Als 1 iemand gewoon even een opmerking plaatst dat ze TS wat te groot is voor de shet, is dit voldoende! Ik vind het ronduit belachelijk ( Lips are sealed ) dat jullie bokkers hier 4 pagina's lang over doorzeuren. Nagelbijten / Gniffelen Sorry hoor. Op internet komt alles harder over dan bedoeld is.

Inderdaad. Typisch bokt dit!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 14:09

muts_x schreef:
smeetjoew schreef:

Je hoeft ook niet zo vaak te zeggen dat dit 'typisch bokt' is. Jij geeft je mening en zo doen anderen dat ook.

@ TS: Het ziet er leuk uit hoor. Je bent te groot, maar als het maar heel weinig voorkomt kan het denk ik niet heel veel kwaad.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:05

Anoniem schreef:
Idd Tijgertje.. door deze discussie raakt het topic ook wel snel aan z'n pagina's Clown

Laatste opmerking hierover: Je hoeft geen pagina's vol te krijgen met kritiek als je eerlijk bent tegenover je paard.
En nu hou ik op Lachen

Amen!!

Dit vind ik ronduit gewoon zielig en sneu voor dit diertje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:20

Wat een leuk ponytje!
Ik denk niet zozeer, dat je te zwaar bent, maar eerder te lang. Met je lichaam trek je je pony dan uit balans, en moet hij veel moeite doen om zichzelf in evenwicht te houden. Voor een keertje is dat niet zó erg, maar ik zou er zeker niet te vaak op rijden.. Ik zeg het niet om jou af te kraken ofzo, dat ik je niet mag, maar gewoon, het is niet zo lekker voor die pony als hij vaak met van die 'lange' kinderen moet sjouwen. Voor de rest zit je er zeker niet verkeerd op! Lachen

zelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:34

Leuk beestje!
Ik weet niet, maar ik heb zo het idee dat de foto een beetje bewerkt is, als het niet zo is dan spijt het me.
Maar de verhoudingen van het meisje kloppen niet echt, aangezien de knie groter lijkt als de kont en de broek geribbeld lijkt bij de knie en de arm helemaal niet past bij de hand, ook de kuit(waar de chap om heen zit) is veel te smal voor de knie en het stukje onderbeen, want die zijn breeder als de kuit.
Nogmaals niet mijn bedoeling om af te kraken, maar mij lijkt het gewoon dat de foto is bewerkt, Sorry.

else80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:41

Inderdaad...ik heb niet alle 4 pagina's discussie doorgelezen, maar mijn eerste gedachte was ook 'photoshop!'
Vind verder niemand dat het been van de amazone er wat typisch uitziet??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:42

Idd nou jullie het zeggen, het been klopt idd niet helemaal..

Edit: Ook nogal typisch dat dit meisje 1 berichtje heeft geplaatst met maar 1 foto erin.

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:43

Volgens mij licht het Photoshop-effect aan het feit dat het meisje op de foto geen rijbroek draagt, maar een slobberbroek. De broek zit wijd, waardoor haar bovenbenen dikker lijken. Door haar chaps wordt de slobberbroek in toon ( Clown ) gehouden, waardoor haar onderbenen veel dunner lijken. Das mijn visie...

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:44

Lauren, ik ga volledig met je mee. Het is niet makkelijk om dit tegen de TSer te vertellen omdat dit verkeerd kan worden opgevat. Maar blijkbaar valt dit meer mensen op.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:45

Tijgertje86 schreef:
Volgens mij licht het Photoshop-effect aan het feit dat het meisje op de foto geen rijbroek draagt, maar een slobberbroek. De broek zit wijd, waardoor haar bovenbenen dikker lijken. Door haar chaps wordt de slobberbroek in toon ( Clown ) gehouden, waardoor haar onderbenen veel dunner lijken. Das mijn visie...

Nou verklaar de effect met haar armen en de hand. Die verhouding klopt niet echt, of ze moet dat echt scheef op de shet zitten Knipoog

zelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:46

Dat was dus mijn gedachte ook, ik zag het wel maar niet verder nagedacht toen ik de berichten van het meisje ging bekijken vond ik het een beetje vreemd en toen ik de foto nog eens bekeek, zag ik dat de hele verhouding eigenlijk niet klopt.

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:48

SaskiaKur: MMM, na een korte bezichtiging van pagina 1 ziet de arm er inderdaad verdacht uit. Misschien heeft de bodywarmer hetzelfde effect als de chaps....maar toch raar. De discussie verplaatst zich wel steeds: te groot meisje, de ruzie over kritisch commentaar en nu de echtheid van de foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:51

De strepen op de bodyprotector zijn ook apart. Lijkt net alsof die er later opgetekent zijn..
En hoe de beugelriem loopt klopt ook niet, die loopt in een boogje.

Edit: En aan de singel is ook iets veranderd..

Edit 2: Het is echt gefotoshopt. Sla de foto maar eens op, open hem in paint/ photofiltre en vergroot hem. Kijk dan eens naar het been van het meisje. Daar is gewoon een stuk aangeplakt Knipoog

Ik tem.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-06-07 15:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:54

Na grondig onderzoek ben ik er achter gekomen dat de pony bij de singel ook een kale plek heeft (tussen voorbeen en singel). Verder kan ik weinig verdachts zien, wat nog niet is opgenoemd.

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:56

Chrisje92 schreef:
muts_x schreef:

Je hoeft ook niet zo vaak te zeggen dat dit 'typisch bokt' is. Jij geeft je mening en zo doen anderen dat ook.

@ TS: Het ziet er leuk uit hoor. Je bent te groot, maar als het maar heel weinig voorkomt kan het denk ik niet heel veel kwaad.

Jij hoeft niet voor mij te gaan bepalen wat ik zeg hoor, dat doe ik zelf wel Knipoog Kijk ook eens naar andere mensen, die zeggen toch ook steeds hetzelfde?! Rolleyes

zelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:58

JA inderdaad, dat wilde ik net zeggen, bij de singel zit ook een heel wazige plek, als je de foto vergroot dan zie je de vreemde verhouding van de arm en benen.
En onder de elleboog van het meisje zit nog iets rood met zwart gestreept, ik weet niet wat het is.