Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CCCCorine schreef:laartjuh schreef:Trouwens die prijzen vind ik belachelijk hoog die hier gegeven worden, ik zelf zie geregeld leuke gezonde paarden voorbij komen rond de 1500 euro.
Onmogelijk, die zijn of niet helemaal gezond of echt niet leuk. Waren ze wel 100% gezond en ook nog eens leuk en met een fijn karakter, dan geven ze ze echt niet bijna weg.
Edit: Voor dat bedrag kun je wel een goede Fjord kopen of vergelijkbaar soort pony die braaf is en gezond. Maar een gezond en fijn rijpaard, kansloos...
), met rijden een echte uitdaging maar als je ziet hoe hij vooruit is gegaan in het afgelopen jaar komt dat wel goed. Zou zeker niet misstaan in dressuur, springen, SGW, endurance. Alleen is 'ie voor springwedstrijden nog wat te nerveus als je het mij vraagt.
705092313
Karoliefje_ schreef:Goedkope paarden zijn er weinig. dan zul je toch voor een kruizing moeten gaan, zuivere rassen met goede papieren kosten gewoon veel en veel meer.

Redrumfox schreef:Ik wil een E-pony of eventueel een grote D
asjemenou schreef:Redrumfox schreef:Ik wil een E-pony of eventueel een grote D
Het gaat hier toch helemaal niet over een paard?
De TS wil een E-pony!
Deze moet je makkelijk kunnen vinden in dat budget.
Als ze nou een paard van 1.70m zocht zou het wat anders zijn.
asjemenou schreef:Redrumfox schreef:Ik wil een E-pony of eventueel een grote D
Het gaat hier toch helemaal niet over een paard?
De TS wil een E-pony!
Deze moet je makkelijk kunnen vinden in dat budget.
Als ze nou een paard van 1.70m zocht zou het wat anders zijn.
x_Katja_x schreef:Ik bedoel dit niet l*llig hoor, maar ik kijk momenteel dagelijks op marktplaats omdat ik zelf op zoek ben naar een paard. En ik kom zoooo ontzettend veel recreatiepaarden die aan jou eisen voldoen tegen! Gewoon even paar bladzijdes doornemen, wil je eventueel wel helpen?
Als je inderdaad een jong dier, goed papier, of apart kleur o.i.d. wil dán word het natuurlijk een ander verhaal, dan gaat de prijs flink omhoog! Maar ik ben er zeker van overtuigd dat je voor die prijs die jij aangeeft een prima gezond recreatiepaard zult vinden!
Dito schreef:Maar als je kijkt op welke topics ze reageerd van paarden die te koop staan zijn dat toch wel echt geen E-pony's en recreatiepaardjes.