en of die trailermak is enz.
als we dan gaan kijken kun je het karakter zien.

zo hebben wij dat tenminste gedaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vos met een appaloosa witte kont dus ik zeg nooit meer die kleur of die kleur vind ik niet mooi plus dat toen wij hem kochten hij eruit zagals een ezel best wel erg maar hij is uitgegroeit tot een gespierde en iets te dikke stoer paard en is hij erg lief en leuk Intervarno schreef:Ja, natuurlijkIk koop ook geen paard dat bijt... Maar misschien moet je dan gewoon wat langer zoeken dat je een paard hebt dat én een goed karakter heeft én er leuk uitziet. Je hoeft nooit tussen twee paarden te kiezen, er staan zoveel paarden te koop in Nederland
Alle paarden die ik tot nu toe langer gereden heb, hadden allemaal een lief hoofd, maar ook een aparte kleur..
ik zeg dan ook meestal daar gaan we naar kijken maar helaas mijn man gaat dan weer de wijze uithangen
en naar de bewegingen en het karakter kijken en helaas heeft hij bijna altijd gelijk als het erop aan komt. Dus eerst bewegen dan karakter en dan pas de kleur.
Anders zou ik altijd denken super paard maar wat is het toch jammer dat ie niet bont is... 
nicky_f schreef:Dat snap ik ook![]()
Ik zou ook graag de kleur hebben die ik mooi vindmaar ik vind toch dat als ik een super mooie zwarte (vind ik mooi) die een heethoofd is en bijt.
Of een wat minder mooie met een superkarakter
Ik zou danvoor de superlieve gaan ..

. Sportstar schreef:Een goed paard heeft geen kleur
.
Intervarno schreef:Ja, natuurlijkIk koop ook geen paard dat bijt... Maar misschien moet je dan gewoon wat langer zoeken dat je een paard hebt dat én een goed karakter heeft én er leuk uitziet. Je hoeft nooit tussen twee paarden te kiezen, er staan zoveel paarden te koop in Nederland
ceasario schreef:Intervarno schreef:Ja, natuurlijkIk koop ook geen paard dat bijt... Maar misschien moet je dan gewoon wat langer zoeken dat je een paard hebt dat én een goed karakter heeft én er leuk uitziet. Je hoeft nooit tussen twee paarden te kiezen, er staan zoveel paarden te koop in Nederland
Als je echt iets goeds zoekt...ga deze week dan naar Aken.geselecteerde jonge paarden.(zie video's)
http://www.chioaachen.de/CHIO/Auktionsp ... etto_d.asp
http://www.chioaachen.de/CHIO/Auktion_Pferdeliste.asp
.