Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
__PrinCess schreef:op mijn ander paard rijdt een meisje, (15 jaar oud) ze lest er ongeveer 3 keer in de week mee.
ze hoeft nix te betalen of uit te mesten ofzo, en leent het zadel bij het lesadres.
nu heeft haar instructrice haar aangeboden dat ze dat zadel kan kopen.
nou vindt de bijrijdster dat of wij het zadel moeten kopen of iig voor de helf mee moeten betalen omdat als mijn paard verkocht wordt ofzo zij met het zadel blijft zitten.
en zij vindt dat als wij dat zadel voor haar betalen we dat dan met onze pony mee kunnen verkopen.
ja zeg dat is een goeie van je bijrijdster !!
nee niet doen zij is er zelf verantwoordelijk voor wat ze wil kopen/lenen
zij moet het zadel kopen of niet ,en als jullie ooit het paardje verkopen moet zij zelf weten wat ze met het zadel doet ze kan het ook verkopen ,want jullie hebben toch zelf een zadel ?
een beetjeverwent klinkt ze zo!! ze mag blij zijn dat jij zo goed bent om haar op jouw paardje te laten rijden !! succes ermee!!,
bloempje4![]()
- ten eerste is er nog geen moment in ons opgekomen dat we de pony verkopen en zij mag er dus nog altijd op rijden.
- als zij zelf het zadel koopt kan ze het ook zelf verkopen.
- ze heeft nog nooit iets betaald, ze hoeft nooit iets te doen, ze rijdt er alleen op en poets haar dan.
wat vinden jullie dat ik moet doen?
ps weet niet of dit hier goed staat
aswas schreef:Toen ik het eerste bericht las, dacht ik bij mezelf, wat een brutaliteit!
Na alle posts gelezen te hebben, vind ik dat je een mooie oplossing hebt gevonden voor het probleem!
--> superoplossing!
! Zij heeft wel geluk met iemand als jij zeg.