Nooit 
Lang leve de vrijheid, die rent terug naar stal(zelfs het graas laat ze ervoor staan!)...
Heb het wel eens meegemaakt, maar toen had ik der aan de hand, dat ik struikelde (omdat mevrouw op mijn tenenstond) ik in het water lag, ze eerst nog even over mij heen galoppeerde en toen naar stal terug probeerde te rennen....
Degene die er bij was die was nogal onder de indruk vanwege het feit dat Yvke schrijnbaar over oa mijn hoofd gerend was, terwijl ik alleen maar dacht, "Yvke pakken" Op het moment dat ik uit het water was, was het eigenlijk al te laat dus, want Yv was al weg
Maar diegene wou eerst weten of alles met mij goed ging!
Ik ben toen echt eventjes heel bang geweest, aangezien ze langs een snelweg kwam (geen flauw idee waarom ze die snelweg op zou rennen, aangezien ze vrij bang is voor auto's, maar zo'n moment schieten de naarste dingen door je hoofd) En der teugels hingen los, en ze maakte echt een behoorlijk vaart...
Godzijdank was er een wielrenners wedstrijd, en is er een wielrenner achteraan is wielgerend... Mijn rug was blauw dus degene die mee was is toen weer op haar beurt naar die wielrenner gefietst en heeft Yvke toen overgenomen,
O man, als ik ooit die wielrenner nog tegen kom dan krijgt die zo'n dikke bos bloemen
Dalijk heeft die z'n wedstrijd verloren alleen om Yv te pakken!
Maargoed, Yvke is nogal een zenuwpees... Maar de laatste tijd gaat het eigenlijk wel supergoed buiten
!