Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
milou123 schreef:Echt het is geen pakje boter hoor!
Maar 1 miljoen is veel geld, dan kome ze heus wel goed terecht!!
Maar misschien ligt het aan de opvoeding..
Maar 1 miljoen zou er niet op geboden worden, want mén dat is veel geld!
pharagirlke schreef:Inderdaad en dat vind ik een beetje een 'spijtige mentaliteit'
Destinietje schreef:Sorry maar ik neem de mensen die het níet zouden doen niet serieus hoor, tenzij het paarden zijn die écht in de HOGE prijsklasse zitten en waar hoge verwachtingen van zijn en er niet veel van rondlopen. Maar voor de huis tuin en keuken paarden...??
poekie01 schreef:Voor iedereen die nee zegt, dit wil zeggen dat jullie allemaal jullie paard/pony houden tot de dood?
poekie01 schreef:Voor iedereen die nee zegt, dit wil zeggen dat jullie allemaal jullie paard/pony houden tot de dood? Wij hebben onze pony nog geen jaar maar als onze dochter er over een paar jaar te groot voor wordt en door wil zullen we haar denk ik wel verkopen aan een goeie eigenaar, hoe doen jullie dat dan? (moet er nog niet aan denken, zij en het veulentje horen al helemaal bij ons gezin)
SplashIsLief schreef:Waar slaat dat nou op. Ieder zijn mening toch
Maar zou jij je vader en/of moeder verkopen voor een miljoen? Mijn paard is mij net zoveel waard hoor.
MRmichiel schreef:direct, voordat de koper van gedachten verandert
MRmichiel schreef:SplashIsLief schreef:Waar slaat dat nou op. Ieder zijn mening toch
Maar zou jij je vader en/of moeder verkopen voor een miljoen? Mijn paard is mij net zoveel waard hoor.
voor de meeste mensen gaat deze vergelijking niet op hoor. en daarbij denk ik dat veel mensen van mening veranderen en het paard toch verkopen mochten ze ooit in deze situatie komen.
Destinietje schreef:Moet er een strikje om..?
Sorry maar ik neem de mensen die het níet zouden doen niet serieus hoor, tenzij het paarden zijn die écht in de HOGE prijsklasse zitten en waar hoge verwachtingen van zijn en er niet veel van rondlopen. Maar voor de huis tuin en keuken paarden...??
SplashIsLief schreef:poekie01 schreef:Voor iedereen die nee zegt, dit wil zeggen dat jullie allemaal jullie paard/pony houden tot de dood? Wij hebben onze pony nog geen jaar maar als onze dochter er over een paar jaar te groot voor wordt en door wil zullen we haar denk ik wel verkopen aan een goeie eigenaar, hoe doen jullie dat dan? (moet er nog niet aan denken, zij en het veulentje horen al helemaal bij ons gezin)
Iedereen die ja zegt en de nee mensen verwijten dat ze het pas weten als het geboden wordt...
Tja natuurlijk zal het dan anders zijn, maar je bent je maatje, je vriend kwijt. Het is inderdaad wat ze zeggen, je kunt er genoeg anderen voor kopen, maar je verkoopt je moeder toch ook niet?
Op dit moment zeg ik, ja ik hou mijn paard tot haar dood. Net als ik bij Splashie heb gedaan. Had haar toen voor meer dan het dubbele dan we betaald hadden kunnen verkopen. En nee dat heb ik niet gedaan, ik wist dat ze haar laatste rustplaats bij mij zou vinden (wat ook gebeurd is)
Natuurlijk zijn er altijd omstandigheden dat je een paard wel verkoopt. Uiteindelijk geen klik, te groot, geen geld meer, stoppen met de paardensport etc. Maar dat vind ik iets anders dan dat wat hier gesteld wordt
pharagirlke schreef:Hoe durven sommige te beweren dat mensen die nee zeggen niet serieus genomen worden. Jeetje wat is jullie paard, een fiets?
Ik denk dat de mensen die nee zeggen net weten dat vriendschap onbetaalbaar is, en dat mensen die meteen ja zouden zeggen nog heel wat te leren hebben
Ivan schreef:Onbegrijpelijk voor mij hoeveel er hier zeggen
Ja hoor dat doe ik gelijk!
Ik vermoed dat degene die dat zeggen nog niet zoveel in hun leven hebben
meegemaakt, want alleen dan besef je dat niet alles vanzelfsprekend is
Geluk zit echt niet in geld... oke het is makkelijk als het er is
maar is verre van zaligmakend
Als ik zoals vanochtend vroeg op stal kom om Ivy buiten te zetten
en ik zie zijn koppie met een blik van schiet nou oooppp
daar kan geen 10 miljoen tegen op
Destinietje schreef:Sorry maar ik neem de mensen die het níet zouden doen niet serieus hoor, tenzij het paarden zijn die écht in de HOGE prijsklasse zitten en waar hoge verwachtingen van zijn en er niet veel van rondlopen. Maar voor de huis tuin en keuken paarden...??