vet grappig Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vet grappig 

...

was beetje in paniek maar oke
ik ben maar gaan stappen op de binnenhoefslag en moest ik verder rijden toen heeft ze het na de proef nog even uitgelegd oeps
.
Heb er ook wel een 'foto' van: http://www.mijnalbum.nl/Foto=HFT6LIYH
Halthouden, tja dat werd dus op twee benen uitgevoerd. Ben drie keer over de bordjes gesprongen en in de galop hebben we heel wat bokkesprongen gekregen. Middendraf betekende vol gassen en halsstrekken was nog erger

! rihathy schreef:haha ik heb eens een keer in een van mn eerste wedstrijden, tijdens e afwenden daarna arbeidstap en enkele seconde halthouden gegroet, ik was toen zo zenuwachtig!!! daarna hebben we in een deuk gelegen toen we de film terugkeken, haha gelukkig stond er niks op t protocol erover en had nog mooi een 8 voor het halthouden![]()
dus toch nog wel tevreden over de proef

.
.
en toen was ik helemaal van streek dus bij het weiken ging ik het 1e stukje ook de verkeerde kant op
egt dom ... mrjah kan gebeuren

) B springparcoursen, Gaat heel netjes, en ineens bij hindernis 8 zie je mij NAAST het paard over de hindernis gaan. Heel erg.
kijk in mn vriendin aan die aant voorlezen was.. lach helemaal dubbel.. wend ik weer af bij de E, deze keer wel B rechterhand.. had geen aftrek of commentaar gekregen, naja ook makkelijk