Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

panache schreef:Je zegt :'had ik hem dan niet moeten kopen'.
het kan zijn dat t beestje onder zadel is gebracht, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat 'jij' dat ook doet.
je kan toch zelf ook de keuze nemen om hem in de wei te gooien en een beetje longeer werk ?
Het overgaan dat dit topic niet bedoelt is om te zeiken, dit is een discussieforum!!

WesseLady schreef:Knappe pony hoor, ziet er vriendelijk uit!! Ik vind je qua lengte ook echt niet misstaan, je past er prima op!!![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden waarom je je KWPN'er hebt ingeruilt voor dit schatje. Vind het wel een opvallende keuze, zoiets hoor je niet vaak. Vandaar mijn interesse

megaspan schreef:he hil
het is echt een leuk beestje hoor en je bent idd niet te groot vind jullie een leuke combi.
hilde staat bij mij op stal en ik kan jullie vertellen dat hilde heel goed weet waar ze mee bezig is en dat ze echt wel voorzichtig is met haar nieuwe pony want ze is er apen trots op en terecht![]()
he meid vergeet niet dat jij weet hoe het zit en wat je met hem gaat doen,
trek je niet teveel aan van dat gezeur en als je iets wilt weten dan weet je waar mijn huis woont
route beschrijving: naast je pony![]()
veel lol met je knol
hildetc schreef:WesseLady schreef:Knappe pony hoor, ziet er vriendelijk uit!! Ik vind je qua lengte ook echt niet misstaan, je past er prima op!!![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden waarom je je KWPN'er hebt ingeruilt voor dit schatje. Vind het wel een opvallende keuze, zoiets hoor je niet vaak. Vandaar mijn interesse
ik heb vroeger een connemara gehad en dat vond ik een geweldige pony. koel in de kop, maar hij was superveelzijdig. kwpners zijn tegenwoordig een beetje te heet gefokt/ vaak niet koel in het hoofd. en als ze dat niet zijn hebben ze vaak niet de uitstraling die ik in een paard zoek. connemara's zijn pony's die eventueel bij de paarden ook goed kunnen lopen (aangezien ik boven de 18 ben) daarbij hoeft het van mij allemaal niet zo groot. en zeg nou zelf het ziet er toch superleuk uit zo'n pittig connemaraponytje.

Haar merrie is schimmel, erg laat wit geworden en haar dochter is nog zwart, maar rondom de ogen en op de billen verkleurd het al.

Kimberley77 schreef:Oh ik is verliefd, een ponypaard, hihi. Zijn kleurtje is helemaal top, dat zal wel veranderen gok ik zo. (mijn paard heeft zo goed als deze kleur zomers met zilvere haren erdoor).
Vind hem een erg guitig koppie hebben.
Mn vriendin heeft ook twee connemara's, en merrie met haar dochter die 2 (als ik mij nier vergis) is en die is al rond de 153 hoog, een behoorlijke flinkerd dusHaar merrie is schimmel, erg laat wit geworden en haar dochter is nog zwart, maar rondom de ogen en op de billen verkleurd het al.
Veel geluk met hem
. weet niet welke kleur hij gaat worden, ik hoop stiekem dat hij zo blijft, maar dat is valse hoop denk ik. waarschijnlijk gaat hij wel wit worden.
dus er is nog hoop, haha.

Kimberley77 schreef:Staat er niet iets overz ijn kleur in zijn papier? bruinschimmel bv, of weet je de ouders hun kleur? Dan valt er ook vaak te traceren he.
De vader van mijn paard is schimmel en de moeder een bruine, ik heb het geluk dat mijn paard nu bijna 18 jaar is en nog de kleur van jouw paardje heeftdus er is nog hoop, haha.
Je zou bij rassenpraat en dan het kleurtopic deze foto eens kunnen plaatsen. Er is daar uiemand met erg veel verstand van kleurvererving.

supertammy schreef:Mooi kleurtje, leuk hoofdje! Gefeliciteerd met je aanwinst!

Kimberley77 schreef:Zn staartje is ook al wit he, net als zijn flanken, dus de kans is wel erg groot..
zijn staart is nu eerder geel
, heb al pogingen gedaan om hem schoon te maken, maar meneer is nogal bang voor water

fleurholl schreef:Veel plezier!

(geen aanval op jou hoor, lees net dat hij al bereden werd voordat jij hem kocht en dat je niet van plan bent hiermee door te gaan)