Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
crintje schreef:ik vind het jammer dat de paarden/ponny's hier het duppen van worden geld maakt niet gelukkig, mijn paard heeft mij gelukkig gemaakt naar een tijd van alles donker zien. Dus zij gaat nooit van mijn leven weg ik zoek naar de oplossingen om haar te kunnen houden wat er ook gebeurt.
naadje24 schreef:Coentjuh schreef:Ik zou het never nooit doen.. Paarden zijn vrienden voor mij, het zijn niet zo maar 'paarden'! Je vriend of je vriendin verkoop je toch ook niet
Vriendschap kun je niet zomaar kopen, dus verkoop deze dan ook niet!
uhm tja als je een huur moet gaan betalen en de rest eromheen en je dankzij het paard dan of niet kunt eten of verplicht bij je moeder moet gaan wonen als je al 27 bent........als het beestje goed terecht komt zie ik het probleem niet...mijn paard is naar mijn verzorgster gegaan
ik had het niet beter kunnen treffen!!
Coentjuh schreef:Dat is toch een ander verhaal Naadje, das een k*t situatie, maar daar gaat het toch niet om.
Het ging over het dilemma (wat voor mij geen dilemma zou zijn) :
je paard verkopen voor een miljoen..
en daarbij denk ik aan mensen die hun paard kunnen betalen en niet aan 'geldomstandigheden' zeg maar, snappie?
crintje schreef:ik vind het jammer dat de paarden/ponny's hier het duppen van worden
Amigo14 schreef:wat weegt een miljoen nou af dat je er na een tijdje spijt van krijgt? en niet weet wat er met hem/haar is gebeurt?
een miljoen is veel geld ,maar het zou er bij mij wel allemaal vanaf hangen waar die heen gaat etc..
Citaat:ik denk dat ze wel een goed plaatsje krijgen voor een miljoen, je hoeft iig niet bang te zijn voor de slacht, en ondervoed word ie ook echt niet als ze een miljoen geven
_Evaakn schreef:Hoeveel mijn merrie waard is weet ik niet!
Maar ze krijgen haar nooit niet!![]()
Samsam schreef:voor 50.000 gaat er een strik om!
runningkawa schreef:Maar zelf honger lijden
Of het gewoon wel goed hebben en dan een pard verkopen zit ook verschil in