Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nancy_ schreef:Er klopt dus helemaal niets van he. Teddy is 2.14. (zie profiel)
Dussssss dat wordt aanklagen haha! Nee maar het verschil is dat Teddy niet officieel is gemeten.
Moet gauw maar gebeuren dan hahaha, wie weet komt 'ie dan op het nieuws.![]()
Ik ben 1.70 dus je kan wel zien hoe groot ie is dan.
[edit] lees net dat ik al genoemd ben hahaha!kan alleen nergens contact krijgen met RTL.
Lenn schreef:wowwww haha, wat moeten die wel niet eten op een dag. Dacht dat ik een groot paard had![]()
Nancy_ schreef:bij strooper.Maar of jan en alleman daar mag komen....
Is op een draversstal. (teddy staat dus tussen allemaal dravers hahaah)
slimmerik schreef:Lenn schreef:wowwww haha, wat moeten die wel niet eten op een dag. Dacht dat ik een groot paard had![]()
Dat paard op RTL at per dat 8 kilo graan, 18 kilo hooi en drinkt 75 liter water.
slimmerik schreef:Dat paard op RTL at per dat 8 kilo graan, 18 kilo hooi en drinkt 75 liter water.
Scotty__ schreef:om daar op te zitten vind ik geen probleem, eerder om eraf te vallen! hahahahaha, dan maak je pas een klap!
Nee ik vind er naast lopen nog enger dan erop denk ik
knolliegirl schreef:het is toch een vlaams paard want trekpaarden worden echt nooit zo groot
hij is wel mooi
http://www.staltalpe.be/
Equinecoach schreef:Het is ook wel makkelijk om dit paard hééél groot te doen lijken, je zet er gewoon een Amerikaans dwerg vrouwtje naast...
Als ik er met m,n 1.80 naast gaat staan valt het alweer heel anders uit.
Ik geloof ook dat er nog veel grotere paarden zijn, vooral onder de shires!
Moirsa schreef:Equinecoach schreef:Het is ook wel makkelijk om dit paard hééél groot te doen lijken, je zet er gewoon een Amerikaans dwerg vrouwtje naast...
Als ik er met m,n 1.80 naast gaat staan valt het alweer heel anders uit.
Ik geloof ook dat er nog veel grotere paarden zijn, vooral onder de shires!waar slaat dat nou weer op....