Seks met paarden niet strafbaar!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: Seks met paarden niet strafbaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 15:15

sorry maar ik walg er van dat het niet strafbaar is want als je een beetje gezond verstand heb doe je dat toch niet

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 15:28

Tje, zo iemand spoort niet en moet verplicht opgenomen worden, maar wat ik zelf veel erger vind is mensen die dit soort dingen doen met kleinere dieren, want die zullen er ongetwijfeld meer van voelen dan een paard.

En trouwens, iets wat ik eigenlijk een beetje vreemd vind: iedereen vindt het volkomen normaal dat een veearts een drachtige merrie scant, met z'n arm tot z'n schouder naar binnen, en dat is voor zo'n dier denk ik wel even wat anders dan zo'n sneu klein mannelijk apparaatje. Tenminste, de merrie die ik gescand heb zien worden, keek nu niet bepaald of ze er van genoot. Waarom mag dat dan wel?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:02

Ik zat vandaag ineens te denken: "Waarom is er eigenlijk nog geen wet voor? Hebben leden van de regering zelf soms wat te verbergen...?????". Whoosh!

Lauralco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:05

De Partij voor de Dieren heeft hier onlangs Kamervragen over gesteld. Zie http://www.partijvoordedieren.nl.
Het wordt de hoogste tijd dat sex met dieren strafbaar wordt. Sex mag alleen met instemming van de andere partij en het dier kan nu eenmaal niet praten, dus......niet doen......

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 01:35

Ik denk ook niet dat een merrie er zoveel schade aan zal ondervinden, vergeleken met een hengst is dat natuurlijk helemaal niks...

Maar dat zo iemand een flinke schroef los heeft zitten moge duidelijk zijn.... En alleen daarom al zou je iemand op moeten sluiten. Mensen die de meest gruwelijke zaken uithalen beginnen vaak met dieren.
Misschien heeft zo'n mafketel de volgende keer wel een ander soort perverse fantasie die hij ook uitleeft.

paarderik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 15:10

ik vind dat als je al zo ziek bent in je hoofd dat je zoiets doet, er wel meer niet goed in je bovenkamertje moet zijn Boos!
ik hoop dat het zo snel mogelijk strafbaar word. Zodat zo iemand verplicht op genomen kan worden en en keer grondig na gekeken kan worden. Een mens wordt geacht een superieur wezen te zijn, maar als ik zo'n verhalen hoor, heb ik toch zo mijn twijfels!
Ben blij dat er tegenwoordig een partij in de regering zit die hier over in de 2e kamer vragen durft te stellen.Lachen
Het is nog steeds niet normaal hoe sommige dieren behandelt worden, en dan ook zogenaamd in de naam van de wetenschap.
Ik vind dat een dier, maakt niet uit wat voor soort, er niet onder hoeft te lijden, of te worden misbruikt om er voor te zorgen dat wij mensen er beter van zouden kunnen worden.

lisa_jpeine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 15:14

ik vind het echt vreselijk!!! maar geven ze die paarden iets dat ze rustig worden ofzo, want ik neem aan dat ze dat niet zomaar toelaten?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:32

hhhmm, inderdaad, hoe moet het dan met de paardenfokkerij als je niet zonder toestemming een paard mag "binnendringen?" Natuurlijk dekken is toch echt aan het uitsterven...

Natuurlijk kan het niet dat iemand zomaar aan jouw paard komt en er seks mee gaat hebben, maar het is wel zo reëel om te kijken wat we onze merries zelf aandoen...

Opvoelen of er een rijp eitje is, hengstig spuiten, insemineren, meerdere keren laten scannen, soms dicht laten naaien...

Als je dan heel nuchter gaat vergelijken... Is seks hebben met een dier dan mishandeling? Heb zelf wel eens een Shetlandhengstje boven op een vrouw zien springen, en het was dat ze kleren aan had Tong uitsteken... En honden die tegen je been aan gaan rijden... Dus je kunt je afvragen wie er het meest last van heeft. Het baasje of het beestje. Mits er natuurlijk geen dwang aan te pas komt.

Laat ik wel even duidelijk zeggen dat ik het wel gestoord vind als je seks met dieren wilt hebben, en dat ik er niet aan zou moeten denken dat iemand op zo'n manier aan mijn paarden zou komen...

Brendatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:20

Het slaat inderdaad nergens op.. Boos!
Arm beestje.
Zou metteen aangifte doen!!
Zulke mensen moeten echt gestraft worden!
Ik hoop echt dat ze er regels over gaan maken! Boos!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 09:32

Citaat:
Een mens wordt geacht een superieur wezen te zijn, maar als ik zo'n verhalen hoor, heb ik toch zo mijn twijfels!

Alleen dieren zijn superieur, waarom anders doen mensen zulke beestachtige dingen Verward

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 09:34

Shenavallie schreef:
Citaat:
Een mens wordt geacht een superieur wezen te zijn, maar als ik zo'n verhalen hoor, heb ik toch zo mijn twijfels!

Alleen dieren zijn superieur, waarom anders doen mensen zulke beestachtige dingen Verward

Dit is geen aanval, maar slechts een vorm van opgekropte woede richting de dader(s).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 09:45

Ergens kan ik begrijpen dat het niet strafbaar is. De ene valt op mannen, de ander op vrouwen, en weer een ander heeft graag seks met een paard. Maar laat hij het dan asjeblieft met zn eigen paard doen. Je pakt ook niet het eerste de beste meisje dat je tegen komt toch? Of anders gezien, als je bij iemand op het terrein komt, in die auto gaat zitten en even doodleuk er mee gaat crossen over zijn erf. Ben je dan ook niet strafbaar?

Paarden worden wat dat betreft nog gezien als een ding, en kun je dus niet verkrachten. Maar ik vind het ziek, echt ziek.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 09:51

als je sporen hebt die naar de dadre kunnen lijden zou ik aangifte doen ja. en als ik wist wie het gedaan had zou hij een naar leven lijden de rest van zijn leven. grrrr

mijn paard is eens bewerkt met een mes/scherp voorwerp. ik heb daar nooit aangifte van gedaan omdat ik nergens sporen had. paardje liep in de wei, en er lopen daar zo vaak mensen. ik heb haar snel naar een andere plek verhuisd. zeker omdat de boer de ernst er niet van in wilde zien daar.

ik vind het raar dat sex met dieren niet strafbaar is. het is toch verkrachten. een dier blijft niet uit zichzelf staan, en dan nog. een baby rent ook niet weg as hij verkracht wordt, maar toch valt dat ook onder verkrachten hoor...

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 11:15

Het zou juist wel strafbaar moeten worden!

Stel gore mensen Boos!

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 18:03

Wat ik er dan nog 'grappig' aan kan vinden, is dat die mensen zó stom zijn, dat ze dan geen merrie pakken, maar ruinen.
En dan in de kont.. Errug fris..

Zoiezo moet dit gewoon strafbaar worden. Het is ziek! Maar ik denk niet dat het paard er echt van lijdt, als je ziet wat er aan (in dikte *diameter* en lengte) poep uitkomt, en bij een merrie, wat een hengt voor piemel heeft. Dan valt die van een mens toch wel 'tegen'..

Maar ik ben het er zeker niet mee eens hoor! Die mensen zijn ziek.. Gelukkig trapt mijn merrie vreemde mannen uit de wei! (op zo'n moment ben ik daar blij mee Knipoog )

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 18:33

Ja ik vind natuurlijk ook dat zoiets niet kan en deze mensen hebben gewoon hulp nodig Boos!

maar wat meerdere mensen hier al gezegd hebben: de merrie zal er weinig tot geen last van hebbenan gedient is zal ze heus wel een flinke trap geven, (het wordt natuurlijk anders als je als man zijnde een konijn/cavia/hamster pakt) volgens mij is het dan wel strafbaar! (omdat dan aantoonbaar het dier wordt mishandeld, pijn heeft)

en zeg nu zelf als je een merrie laat scanen of rectaal onderzoek oid..zo'n arm is heel wat dikker en langer dan een penis van 15 cm lengte.

uiteraard moeten dit soort dingen in de wet worden geregelt Cool maar dat zal vast nog wel een tijdje duren voordat er zo'n wet komt.

rintjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 21:02

k vind het egt niet normaal!

Paaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 09:45

Omg dierenbeuls wrm doe je datals je seks nodig hebt ga je toch naar de wallen ofzo

Paaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 10:59

maar is de justiie niet in hoger beroep gegaan?