Joram schreef:Ook zullen we ff terug op het onderwerp gaan...
Zijn er nog mensen van boven de 18 die nog opzoek zijn naar een ruiter vakantie ?
Ik ben opzig wel benieuwd ja!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zijn er nog mensen van boven de 18 die nog opzoek zijn naar een ruiter vakantie ?
Myra1 schreef:Ik snap ook niet dat iedereen zo gek is van dat Reelear... Het is wel al 7 jaar geleden dat ik er was, maar de leiding was een stel chagerijnen, het was groots en massaal. Het eten dat was zacht uitgedrukt niet te eten (en ik zeur niet snel over kampeten), het was zo erg dat we een pizza hebben besteld halverwege de week.
Je rijdt veel paard, maar de paarden lopen er dan ook bij alsof ze het nog 5 uur moeten volhouden...
1 Nacht moesten we op een hooizolder slapen (meer dan 100 muggenbulten was het resultaat!) en 1 nacht inderdaad op die betonnen vloer.
Myra1 schreef:Ik snap ook niet dat iedereen zo gek is van dat Reelear... Het is wel al 7 jaar geleden dat ik er was, maar de leiding was een stel chagerijnen, het was groots en massaal. Het eten dat was zacht uitgedrukt niet te eten (en ik zeur niet snel over kampeten), het was zo erg dat we een pizza hebben besteld halverwege de week.
Je rijdt veel paard, maar de paarden lopen er dan ook bij alsof ze het nog 5 uur moeten volhouden...
1 Nacht moesten we op een hooizolder slapen (meer dan 100 muggenbulten was het resultaat!) en 1 nacht inderdaad op die betonnen vloer.
haha 
rakkertje13 schreef:Ja dat klopt,klein maar fijn !!haha
EN ja het is net of het klikt met de leiding of niet
Snap dat die ook wel es genoeg hebben na zon week met zeurende en hyperactieve kids
Gerner schreef:Wij verzorgen ruiterkampen met een ander tintje. Er zijn vaak weken bij met veel ouderen. Waaronder ook 18 jarigen zijn. Buiten het paardrijden om doen we veel meer. O.a. massages, grondwerk, kruiden EHBO, communiceren met dieren, van alles wat. Mijn ervaring is, dat juist de ouderen dit geweldig vinden. Tijdens wk 27 en wk 34 zijn het voornamelijk 16 + deelnemers.
Helaas is omze site nog niet up to data, qua data, en inschrijflijsten voor dit jaar, maar die kan ik je toemailen.
Dus wil je wat anders dan alleen paardrijden? http://www.manege-gerner.nl
p.s. Ons eten is bijna allemaal uit onze eigen biologische tuin, ben je vegetarisch, dan maken we uiteraard iets anders lekkers.
merel_gomez schreef:Ik ga toch naar manege Poelenburgh, 12 tot 18 Augustus. Wel geen speciale week voor 18+ Maarja.