Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sisco4life schreef:Waarom moet de naam trouwens met de Z ?
Als je nog niets weet...
Marloes3003 schreef:Es79 schreef:Ik heb mijn paard ook een andere naam gegeven hoor en dat is helemaal niet erg.
hoe heette die eerst, en hoe heb je hem genoemd, ben ik echt benieuwd naar!!!!
Es79 schreef:
areke schreef:ik vondt het niet echtsupervet te stoer toen ik mn paard in ging rijden.
Ik vondt het natuurlijk wel leuk maar ook supervet te moeilijk.
en dat terwijl ik zat ervaring heb opgedaan op stage's en had er al een paar voor een ander ingereden (verder niet doorgereden als de stap, draf, gallop er maar op zat en rem en stuur )
Denk gewoon om het paard en niet om je eigen.
dat is pas supervet te stoer
Es79 schreef:Ik heb ook een superpaard ja!![]()
Ik zeg dat het gewoon geen probleem was, ik vond het geen leuke naam die ze had, nou, is dat nu zo erg?
Wat een ophef zeg over een naam te veranderen.
Ligt denk ik ook aan de klanken die je in je stem gebruikt.
smurffie schreef:areke schreef:ik vondt het niet echtsupervet te stoer toen ik mn paard in ging rijden.
Ik vondt het natuurlijk wel leuk maar ook supervet te moeilijk.
en dat terwijl ik zat ervaring heb opgedaan op stage's en had er al een paar voor een ander ingereden (verder niet doorgereden als de stap, draf, gallop er maar op zat en rem en stuur )
Denk gewoon om het paard en niet om je eigen.
dat is pas supervet te stoer
ik zou er jezelf van maken ..
ik vraag mij af he.. jullie weten de rijervaring en leeftijd niet.. hoe kunnen jullie dan al zo veel zeggen? (nu zal ik jullie allemaal wel weer over me heen krijgen)
overgens hoeft veel rijervaring nog niet te betekenen dat je goed rijden en andersom .. ik heb nu ook 6 paarden op 1 stal ingereden en raad eens ->> ik ben 13 .. ik heb 6 jaar rijervaring.. en nee dat heb ik zeker niet alleen gedaan hoor! gewoon weg omdat de baas van die stal veel te lang is en de paarden voor de kar zet .. waarom adn onder het zadel -> omdat ze dan makkelijker voor de kar zijn -> zegt hij met zijn bijna 45 jaar ervaring![]()
dus hoe heb ik die paarden ingereden: nou tuurlijk erop .. maar hij zei wat ik moest doen .. ooit wel eens zo bekeken?
astridjhu schreef:Es79 schreef:Ik heb ook een superpaard ja!![]()
Ik zeg dat het gewoon geen probleem was, ik vond het geen leuke naam die ze had, nou, is dat nu zo erg?
Wat een ophef zeg over een naam te veranderen.
Ligt denk ik ook aan de klanken die je in je stem gebruikt.
dat klopt daar heb je gelijk in daarom zeg ik ook ligt eraan hoe je hem wilt veranderen. als je hem van zafira in zaffie verandert dat lukt wel maar als je hem in kadans of gowenna verandert ben je daar echt lang mee bezig.
en ik zeg ook niet dat ik het erg vind ofzo hoor ik geef alleen mijn mening. ik wil heus niet aanvallen ofzo hoor
smurffie schreef:ik zou er jezelf van maken ..
ik vraag mij af he.. jullie weten de rijervaring en leeftijd niet.. hoe kunnen jullie dan al zo veel zeggen? (nu zal ik jullie allemaal wel weer over me heen krijgen)
overgens hoeft veel rijervaring nog niet te betekenen dat je goed rijden en andersom .. ik heb nu ook 6 paarden op 1 stal ingereden en raad eens ->> ik ben 13 .. ik heb 6 jaar rijervaring.. en nee dat heb ik zeker niet alleen gedaan hoor! gewoon weg omdat de baas van die stal veel te lang is en de paarden voor de kar zet .. waarom adn onder het zadel -> omdat ze dan makkelijker voor de kar zijn -> zegt hij met zijn bijna 45 jaar ervaring![]()
dus hoe heb ik die paarden ingereden: nou tuurlijk erop .. maar hij zei wat ik moest doen .. ooit wel eens zo bekeken?
smurffie schreef:roest -> ik ben het er juist mee eens dat je niet zo veel ervarinng hoeft te hebben om een paard in te kunnen rijden .. als je maar rust en gedult heb kom je al heel ver..