Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
levi schreef:Heel veel sterkte![]()
Ben je lid van de Zilfia´s Hoeve?
Je naam komt me bekend voor van een wedstijd in 2005 in Buren.
valencia schreef:Jemig wat een bericht...
Wat erg ash... Heel Heel veel sterkte meis!!!! Die kleine mooie star die je zoveel geluk gebracht heeft!!!![]()
Ik leef met jullie mee...
Nogmaals sterkte voor jullie allemaal en in zal maandag aan jullie denken!
Veel liefs Mariska
levi schreef:Heel veel sterkte![]()
Ben je lid van de Zilfia´s Hoeve?
Je naam komt me bekend voor van een wedstijd in 2005 in Buren.
Lotskie schreef:Och jeetje! heel veel sterkte!![]()
Heeft Starlight ook niet in Dedemsvaart gestaan? Was zo'n leuke pony.. Nogmaals sterkte!
marillion schreef:ik weet niet hoe ik jullie allemaal moet bedanken echt zo veel maar dan ook zo veel lieve reactie's van jullie allemaal.
het is en blijft ook voor ons zo onwerkelijk allemaal maar de diagnose liegt er niet om, maar het word steeds moeilijker .
het liedje A STAR IN HEAVEN zal ik vanaf maandagavond echt elke avond luisteren zodat ik weet dat mijn kleinen sterretje STARLIGHT altijd blijft stralen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
marillion schreef:valencia schreef:Jemig wat een bericht...
Wat erg ash... Heel Heel veel sterkte meis!!!! Die kleine mooie star die je zoveel geluk gebracht heeft!!!![]()
Ik leef met jullie mee...
Nogmaals sterkte voor jullie allemaal en in zal maandag aan jullie denken!
Veel liefs Mariska
Dank je wel maris, ja ik vind het echt zo moeilijk mijn kleine star is zometeen MINE STAR IN HEAVEN
echt maar dan ook alles heb ik van haar geleerd 2 jaar geleden durfde ik nog niet eens op een pony in galop te gaan en door mijn kleine star heb ik het vertrouwen in paardrijden gekregen door haar rij ik nu in de Z2 anders was ik nooit zo ver gekomen, en dan moet er dit gebeuren na alles wat zij het afgelopen jaar al had mee gemaakt dat is gewoon teveel voor haar kleine lijfje
ik spreek je morgen nog wel tijdens de wedstrijd (ik mag schrijven bij jouw in de proef)
xx ashley