De penny's zijn weer bezig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Coconut

Re: De penny's zijn weer bezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 18:09

jacimatho schreef:
wat heb je netjes gereageerd!

Als ik mensen of kinders in mijn weide zie die ik niet ken komt er altijd een soort van overmacht over me.

Dan ren ik schreeuwend als ene viswijf het land door en jaag ze over het hek het liefste de sloot in en als ik ze kan krijgen gaat mijn voet zo stevig tegen hun gat dat ze er minstens een week niet op kunnen zitten.
Meestal als ze dan in de verte weg vluchten kom ik weer een beetje bij zinnen en bedenk ik me dat dat ook wel anders had gekund..maar ja...automatische reactie he...

Heb dan ook al in geen jaren geen last meer gehad van de kinders uit de buurt.... Haha!

Hahaha inderdaad! Met mij hetzelfde hoor Knipoog Als er zomaar meiden bij het weiland staan dan heb ik altijd zoiets van : hm... Nors opkijken

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 09:43

Haha heb je alleen zowiest van hm.. Ik zou wel meer hebben dan zowiets van Hmm. ik zou er eens achteraan gaan met de riet

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:33

ik vind het knap dat jij je zo goed hebt in gehouden, ik weet niet of ik dat had gekund Extreme duivel
dat is bij mij ook al eens voor gekomen , mij paardje staat bij een groot hotel en dus komen daar ook wel eens kinderen.
dus ik was op dat moment helemaal achter in de wei zie ik daar opeens een klein meisje lopen bij zo een grote draver in de wei (die is heel vriendelijk maar kan nog wel eens gwn uit het niets langs je wegschieten, en je daarbij omver duwen , Tong uitsteken niet over je heen ofzo.)
dus ik naar dat kind toe "je mag hier niet komen" en zij " jamaar jij bent hier toch ook Frusty , dus ik dat kind op alle mogenlijke manieren duidelijk proberen te maken dat ik hier wél mag komen en zij niet, dat het voor haar te gevaarlijk is.
komt opeens de moeder en vraagt waarom ze de paardjes niet mag aaien Hamer toe heb ik gwn gezegd dat ze het zich maar uitzoeken en dat ik niet verantwoordelijk ben als dat kind dadelijk in de kreupels ligt (niet letterlijk zo gezegd maar komt er in de buurt)
Idd penny´s zij erg irritant.

kim91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:51

er zijn vorig jaar ook van die meisjes in ons weiland geweest.. ze hadden mijn paard vast gezet aan ons hek.. maar mijn paard gaat gelijk hangen als ik er niet bij ben.. dus mijn paard had allemaal wondjes onder dat halster!!.. ik kwam gelukkig net aanrijden en heb het halster af kunnen doen na veel moeite!.. ik denk als ik het niet had gezien dat ze men paard mooi hadden laten staan!.. ik vind het echt heel erg dat je zoiets kan doen zonder te vragen.. sommige mensen!

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:05

Ja idd. sommige mensen kan ik toch zoo boos op worden

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:11

Volgende keer aan moeder vragen of zij het normaal vindt als jij bij hen de keuken instapt en even een eitje gaat staan bakken, want blijkbaar vind zij het heel normaal dat je doet wat je wil met iets van een ander.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:14

jeetjemineetje zeg
ik lees dit net maar echt belachelijk
ik vind het nog knap dat je je zo hebt kunnen inhouden want ik had die kinderen meteen het land uitgesmeten en die moeder een grote mond gegeven
in dat soort situaties zou ik me niet in kunnen houden!
maar ik ben benieuwd of ze terug blijven komen...
echt zielig hoor, stomme penny's

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:15

Dat heb ik ook een keer tegen een moeder gezegt (geen eitje ) maar achter de computer ga zitten toen antwoordde ze Nee dat is toch niet normaal dan zou ik de politie bellen dus ik: Dat is hetzelfde als je kinderen doen en toen liep ze boos en beschamend weg

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:15

niet normaal nee, maar ik wil ze wel uitnodigen om op mijn bonte eigenwijze shet te gaan zitten ( die onbeleerd is Nagelbijten / Gniffelen )
Daar liggen ze binnen 5 meter gegarandeerd vanaf ROFL

Maar dat die moeder dan ook zo´n plaat voor der kop heeft Rolleyes

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:19

idd maar als nou prongelijk de pony niets doet ? dan gaan ze er altijd op.. ik zou ze zowiezo niet op mijn ponys laten dat vind ik ze neit waard

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:29

Misschien toch maar eens vragen of ze zelf huisdieren hebben. Zo ja dan vragen of je dan ook ongevraagd naar binnen mag komen / of de tuin in en dat dier dan mag poetsen, uitlaten... Misschien valt het kwartje dan eerder dan wanneer je zegt dat je een in een keuken een ei staat te bakken. Dat is toch iets meer vergelijkbaar. Dus ik mag ook gewoon uw hond komen borstelen en mee uit wandelen nemen?

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:31

ik denk dat zulke mensen het goed vinden als hun hond word uitgelaten door een ander

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:31

ja dat is ook alweer zoiets want dan hoeven ze zelf het "werk" niet te doen.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:34

ja dat bedoel ik

Mettetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:35

Je hebt het keurig opgelost, alleen waarschijnlijk zonder resultaat.

Juist omdat de moeder erbij was hebben de kinderen een soort van goedkeuring. "mijn moeder vindt het OK, dus dan zal het wel goed zijn".

Het is overigens niet strafbaar een paard van een ander te gebruiken, wanneer deze weer netjes op de plek van herkomst wordt aangetroffen. Lang leve ons rechtssysteem.

Ik zou, hoewel het al te gek voor woorden is, een bord plaatsen verboden toegang voor onbevoegden en niet voeren.

Sterkte met dit "penny-Alert"

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:39

dat is heel raar ja dat rechtssysteem :S verstaan ze dat onder lenen ofzo dan mag iemand dus ook gewoon worden meegenomen door een enge man als hij ze maar terugbrengt:S

K_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:00

ik zou helemaal gek worden als ik toekom en zie dat mijn paard er niet staat, en daar verderop een meisje met hem gaan rijden is Gestoord Hamer
"ja maar, het is wettelijk toegestaan hoor" Bloos! waaaaaaaaaaaah!!!!!

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:28

kun je zo een x op bonfire gaan rijden of op salinero wat maakt het uit als we m maar terugzetten dat kan toch niet!!!

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:32

Echt belachelijk. Ik had die moeder eens flink de waarheid verteld.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:00

Misschien eens uitproberen met een politie-auto. Wel weer netjes op dezelfde plek neerzetten.

K_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:20

haha Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 16:46

dees_daan schreef:
vooral doen Lotteke, zo krijgen de pitbulls dus wéér een naam *zucht*!
stroom rond de wij idd, ben blij dat er bij ons een greppel zit, en stroom en prikkeldraad (paarden kunnen niet bij het prikkeldraad) dat houd ze wel weg gelukkig

http://www.nu.nl/news/983300/14/Pitbull_grijpt_jonge_kinderen.html

nee dat helpt bij hun imago, moet er ineens aan denken

xDreamerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 16:52

omg... echt frustrerend.. Nagelbijten / Gniffelen
Ik herken het eigelijk wel een beetje, ik heb een tijd verzorgshetten langs een weg naar een manege gehad. Er zaten echt zoooo vaak kleine meisjes in het weiland! En dan niet alleen poetsen ofzo, dan gingen ze er ook opzitten..
Naja.. echt erg.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:49

Ik had dat ook allemaal kinderen op de verzorgponys (pakten mijn hoofdstel die in mijn kast lag)* en gingen in de bak rijden als ik dan aankwam zijden ze zo deze hoef je niet meer te rijden want hij zweet zo daar kan ik me boos om maken!!!

* nu heb ik een slot op me kast:D

Er was ook geen moeder bij dus toen heb ik de pony gepakt (helemaal wit van het zweet) en heb het meisje eraf gegooit en ben achter ze aangegaan met de zweep (meisje kwam beetje raar terecht dus volgende dag staat mama lief op de stoep:S Waar dat nou op sloeg ik had het namelijk ook beleefd kunnen vragen

Toen was ik echt boos

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:00

@Nelleke 1:
ik had precies hetzelfde gedaan Haha!