Echt super, We gaan zeker een keer een meeting houiden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lindsey schreef:Wat geweldig dat Paloma toch nog bij je is terecht gekomen. Na alle moeite die je voor haar gedaan hebt. Krijgt ze toch nog een goed huis.
Maak mij alleen wel een beetje zorgen om de zin. Op een gegeven moment stond de vriend van Ymke achter haar en ze deed niets.
Vergeet niet dat Allison wel in het ziekenhuis is terecht gekomen door de pony. Blijf alsjeblieft wel voorzichtig doen.
lindsey schreef:Wat geweldig dat Paloma toch nog bij je is terecht gekomen. Na alle moeite die je voor haar gedaan hebt. Krijgt ze toch nog een goed huis.
Maak mij alleen wel een beetje zorgen om de zin. Op een gegeven moment stond de vriend van Ymke achter haar en ze deed niets.
Vergeet niet dat Allison wel in het ziekenhuis is terecht gekomen door de pony. Blijf alsjeblieft wel voorzichtig doen.
Lynn_Nikita schreef:lindsey schreef:Wat geweldig dat Paloma toch nog bij je is terecht gekomen. Na alle moeite die je voor haar gedaan hebt. Krijgt ze toch nog een goed huis.
hij wilde deken goeddoen achter en vergat even dat het paloma was, zij had het veel te druk met het eten. vergeet ook even niet dat Allison pony opjoeg in bak, en nu stond ze rustig te eten. heeft bij mij tot nu toe geen ene keer oren naar achteren gedaan, ik dnek echt dat die trap eigen schuld is geweest van allison en dat dat beestje niet gevaarlijk is.
heb trouwen pauze, kan weer even bijlezen overal... mn uitslag jeukt in elk geval niet meer enw ord minder, drukkend gevoel op borst ook iets minder, kan ook door stress komen mss, dat nu er uit komt of zo, want wa sidd best stressig laatste weken