paloma het verhaal deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: paloma het verhaal deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:13

JEEEEEEEEEEEEEEEJ lynn & iedereen die hieraan heeft meegeholpen toppie!! Haha!
Echt super, We gaan zeker een keer een meeting houiden!

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:16

Iedereen die hier aan mee gewerkt heeft verdiend een pluimpje!!
Super goed!!
Als je spullen nodig heb, hoor ik het graag, er ligt hier een heleboel ongebruikt spul.
Geniet van Paloma, jullie gaan vast een leuke tijd beleven samen!
Haha! xxx Haha!

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:20

Ik heb het hele gebeuren gevolgd maar eigenlijk nooit wat geplaatst.
Ben blij dat Paloma goed terecht gekomen is!! Echt super wat je gedaan hebt.

Ik lees hier een daar dat er spullen nodig zijn, ik heb nog het één en ander liggen in E-pony maat, dus mocht je wat nodig hebben, hoor ik het wel. Voornamelijk dekens (185), maar ja als het kan gebruiken Knipoog

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:23

Wow wat super zeg! Ja!
Echt super dat jullie Paloma hebben gekocht!!
Succes en veel plezier ermee!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 13:29

lindsey schreef:
Wat geweldig dat Paloma toch nog bij je is terecht gekomen. Na alle moeite die je voor haar gedaan hebt. Krijgt ze toch nog een goed huis.

Maak mij alleen wel een beetje zorgen om de zin. Op een gegeven moment stond de vriend van Ymke achter haar en ze deed niets.

Vergeet niet dat Allison wel in het ziekenhuis is terecht gekomen door de pony. Blijf alsjeblieft wel voorzichtig doen.

hij wilde deken goeddoen achter en vergat even dat het paloma was, zij had het veel te druk met het eten. vergeet ook even niet dat Allison pony opjoeg in bak, en nu stond ze rustig te eten. heeft bij mij tot nu toe geen ene keer oren naar achteren gedaan, ik dnek echt dat die trap eigen schuld is geweest van allison en dat dat beestje niet gevaarlijk is.

heb trouwen pauze, kan weer even bijlezen overal... mn uitslag jeukt in elk geval niet meer enw ord minder, drukkend gevoel op borst ook iets minder, kan ook door stress komen mss, dat nu er uit komt of zo, want wa sidd best stressig laatste weken

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:31

lindsey schreef:
Wat geweldig dat Paloma toch nog bij je is terecht gekomen. Na alle moeite die je voor haar gedaan hebt. Krijgt ze toch nog een goed huis.

Maak mij alleen wel een beetje zorgen om de zin. Op een gegeven moment stond de vriend van Ymke achter haar en ze deed niets.

Vergeet niet dat Allison wel in het ziekenhuis is terecht gekomen door de pony. Blijf alsjeblieft wel voorzichtig doen.

Ik wil hier even op reageren voor ik een verslag typ. Dat kwam perongeluk, hij was bezig met de bilkoorden en paloma draaide zich om. Kan je vertellen dat ik niet zo weet waar die "ziekenhuistrap" vandaan is gekomen, pony kijkt heel eerlijk uit haar ogen, vriendelijke blik en niks boos of wat dan ook, en heeft in die tijd geen enkele keer geprobeerd om een voetje op te tillen.

Maargoed, ik ben blij dat we hebben kunnen helpen, we hebben haar nu gezien en behalve op het de stal inrennen na heeft ze niks anders dan andere paarden gedaan. Op de trailer superbraaf, kwam er niet bezweet af, helemaal niks.
Ik ben benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen, ik denk dat als ze de rust heeft, je er echt een superpony aanhebt.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:39

Ik vind dit echt heerlijk nieuws. HAd nooit meer verwacht dat het alsnog zo'n goede afloop voor Paloma zou hebben!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 13:52

hahahahaha net stal eigenaar gebeld
ik zo enne, een vreemd paard gevonden vanmorgen?
zegt ze ja, vanmorgen keek ik naar buiten en zag ik Ariba staan, ze is terug!!!
(ariba is verkocht geworden en meisje wilde haar terugkopen en weer terug naar de stalling, en is ook een schimmel)
zegt ze ook nog Ariba is wel mooi geworden, en wat groter
hahahahahaha
ik heb maar even verhaal in het kort uitgelegd, en ze kon nu blijven staan daar en ga vanavond even langs om te regelen hoe en wat, omdat mn eigen weiland te nat is nu.
dat probleem is nu ook opgelost dus,!!! alles komt goed!!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:58

Super Lynn!!!

Wil nog even reageren op het 'het-ziekenhuis-in-trappen' dat kan toch bij elke pony gebeuren? Een paard is een vluchtdier en als dat uithaalt met zn benen en je staat er net achter is dat gewoon pech.

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 14:00

Dat is dan ook de reden dat je bij elk paard altijd moet blijven opletten. Paard kan altijd schrikken.
Zou zo rot zijn als er net met deze pony weer wat zou gebeuren.

Geloof best dat Allison niet zo heel handig is in het omgaan met paarden maar een beetje extra voorzichtigheid kan geen kwaad.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 14:29

Lynn_Nikita schreef:
lindsey schreef:

hij wilde deken goeddoen achter en vergat even dat het paloma was, zij had het veel te druk met het eten. vergeet ook even niet dat Allison pony opjoeg in bak, en nu stond ze rustig te eten. heeft bij mij tot nu toe geen ene keer oren naar achteren gedaan, ik dnek echt dat die trap eigen schuld is geweest van allison en dat dat beestje niet gevaarlijk is.

heb trouwen pauze, kan weer even bijlezen overal... mn uitslag jeukt in elk geval niet meer enw ord minder, drukkend gevoel op borst ook iets minder, kan ook door stress komen mss, dat nu er uit komt of zo, want wa sidd best stressig laatste weken

Ja vind je het gek Boos! ??

Ik vind het super dat je dit doet. Ik heb er geen andere woorden voor OK dan! Afgod
Heel veel succes met Paloma en iedereen verdient een grote doos merci voor alle hulp die geboden werd!!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 14:34

super hoor!
Ik hoop dat je met rust en geduld er een leuk paardje eraan over houdt.

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:07

Echt goed dat jullie haar toch nog hebben gered!!
Ik ben benieuwd naar foto's!
Heel veel succes met Paloma.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:21

Ik heb het hele verhaal ook gevolgd, maar nooit gereageerd.
Ik vind het echt super hoe jullie allemaal hebben meegedacht en nu ook nog steeds proberen te helpen Ja
Lynn, super wat je gedaan hebt, ik ben benieuwd naar verslagjes en foto's! Haha!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:54

laat een keer een ostheopaat komen ... Heb haar geread en gezegt tegen allison dat t puur lichamelijk was.. maar die heeft er niks mee gedaan ... die trap van madamme was ook per ongeluk

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:06

eigenlijk moet je iedereen die wil meeten laten betalen. 25,- pp ofzo dan ben je zo aan het bedrag Knipoog

Verder petje af voor wat je gedaan hebt!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 17:09

dankjewel.
ostheopaat is er al bij geweets bij vorige eigenaar ( voor allison) en ze zat toen vast aan 1 kant geloof ik. Reden dat ze nu steigerde was omdat anouk voorreed met sporen en haar te kort hield

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:15

diegene die heel graag willen meeten, hebben betaald (de meeste) of helpen mee, door spullen te doneren, geld te lenen enz Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 17:19

yep, en ben ik heel dankbaar om geweest, was maar grapje van mij hoor om daarvoor te latenbetalen, elke donatie of lening is welkom, maar geen verplichting nogmaals.
nog ff w8en, half 6 ga ik er weer heen ( nog steeds op werk, ff pauze) wat duurt die dag lang zeg pfff

peehtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:21

Wat geweldig dat je haar nu eindelijk op stal hebt staan !!!
petje af hoor voor iedereen die geholpen heeft!
ik hoop dat het een leuk paardje voor je wordt

groetjes my

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:23

€5 vind ik niet veel Lynn hoor Knipoog had het meer tegen Naatus, €5 vind ik nog te doen, en als we dat allemaal betalen,als we komen meeten, ben jij weer een deel van je schuld kwijt Lachen

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:35

Hé, ik ga vanaaf met Lynn naar Paloma, zou me camera meenemen Knipoog kunnen jullie al kijken waar ze staat enzo.. denk dat lynn de foto's vanavond direct op bokt zet.gr.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:35

Jaa geweldig foto's!! Go jij! Go jij! Die willen we allemaal ZEKER zien!!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:38

Ook ik ben een meelezer maar wilde toch reageren. Ik vind het geweldig wat Lynn, ArronYve, Ymke (en haar vriend) hebben gedaan zodat Paloma nu rust heeft.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 17:46

Ik heb het op een gegeven moment niet meer gevolgd, ik kon het ook niet meer terug vinden, maar helemaal TOP zeg.
Dikke pluim voor Lyn.
Ik ben ook zeer nieuwsgierig naar de fotos.