BOKT TERREUR

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:32

tinkerlover"]
Ja maar hallo micky dit is niet normaal mer hoor!! wat denk je wel, je paard is geen pop hoor!! Hier kan ik echt boos om worden*roept heel hard naar Amersfoort *LOL** "navy dit toleren we toch niet!! Kunnen we haar paard niet innemen want dit is echt regelrecht mishandeling!"
Zou je nog even kijken of ze wel bandages, in het wit heeft! En natuurlijk wel een héél duur, goed merkzadel, van het allerbeste leer, prachtig afgewerkt enz enz. Er zitten zelfs knopjes op.
Maar als ze dát niet heeft, nouuuu dan is ze wel erg debiel!
[/quote]

Yep ik heb ook witte bandages maar ook bordeauxrode! *LOL*
En ik had een stübben zadel maar die heb ik verkocht ik heb nu een euroriding DIAMANT.

[quote="tinkerlover schreef:
* Hoe maak je je paard bomvast. Maarja met een goede afstamming lukt dat zo Haha!

Deze cursus wil ik wel volgen hoor, kan ik tenminste ook eens alleen met mijn paard naar buiten *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:39

Tijdens de buitenritten is het bovendien ten strengste verboden te draven, laat staan galopperen, je paard zal maar struikelen, zonde van t geld of niet dan?
Nee, dik inpakken, helemaal beschermd op pad, veiligheidsriem om en stappen maar, bij elke boomwortel afstappen en er op toezien dat je paard er heelhuids overheen komt (hoevaak ik dan moet afstappen wil je NIET weten!)

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:44

Ik ga me nu maar afmelden..... Verdrietig
Volgens mij gaat Navy mij gigantisch in de bokt-cel gooien. Een bon zal waarschijnlijk niet voldoende zijn.....
*pruillipje*

UniferB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:48

Afstappen??? Mag dat wel Verward Je moet je paard toch altijd in de hand hebben....anders fout van ruiter? Of is dit om te kijken of er geen tuinkabouters met handgranaten onder de boomwortels liggen Haha! Die misschien de wortel op blazen net als je je paard over de wortel laat stappen. Uiteraard eerts altijd de route controleren voor dat je gaat he? Stel je voor zeg Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:01

UniferB schreef:
Uiteraard eerts altijd de route controleren voor dat je gaat he? Stel je voor zeg Haha!

Daar is dan die 4WD weer handig voor, met chauffeur uiteraard, want jij moet de omgeving in de gaten houden. Daarna natuurlijk wel door de wasstraat.

Een trailer is trouwens not done eigenlijk hoor. Een vrachtwagen is toch wel een must! (Uiteraard voorzien van afspuitinstallatie, airconditioning en camera's)

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:07

Margreet schreef:
Een trailer is trouwens not done eigenlijk hoor. Een vrachtwagen is toch wel een must! (Uiteraard voorzien van afspuitinstallatie, airconditioning en camera's)
en vergeet het solarium niet Haha!

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:21

Kijk uit!!
De bokt politie, met het perfecte dressuur paard (Toltende, telganende draver Haha!) Die honderd procent allesproof is (schrikt van elke grasspriet Haha!)
Met mandy in haar perfecte rijtenue (zonder laarzen of chaps in een afstandse sweater) is streng en medogeloos!!!!
Vandaag nog....boete van !300 EURO!

En waarom????

Ik had Tikos tanden niet gepoetst Boos!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:24

Jullie gaan toch wel allemaal met een slof om naar buiten he...stel je voor dat je paard afgeleid wordt en om zich heen kijkt!!!
Verder iedere dag minstens een uur in de molen, in de natuur leggen ze namelijk ook flink wat kilometers af.
Niét buiten zetten, want door de zon kan je paard wel eens gaan verkleuren!!! (afgezien van het enorme blessure-gevaar)
Droog de benen van je paard volledig met een handdoek na het afspuiten, want met natte benen op stal is natuurlijk uit den boze!
Laat je paard op wedstrijden door iemand anders losrijden en verklein zo de kans op een vieze rijbroek....

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:32

Laten we de voorproever niet vergeten he!! Haha! Stel je voor dat het voer niet te smakken is!!!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:36

marieketencate schreef:
Jullie gaan toch wel allemaal met een slof om naar buiten he...stel je voor dat je paard afgeleid wordt en om zich heen kijkt!!!
Verder iedere dag minstens een uur in de molen, in de natuur leggen ze namelijk ook flink wat kilometers af.
Niét buiten zetten, want door de zon kan je paard wel eens gaan verkleuren!!! (afgezien van het enorme blessure-gevaar)
Droog de benen van je paard volledig met een handdoek na het afspuiten, want met natte benen op stal is natuurlijk uit den boze!
Laat je paard op wedstrijden door iemand anders losrijden en verklein zo de kans op een vieze rijbroek....

dit is juist weer niet bokt-terreur........
het gaat toch over te goed willen zijn voor je paard!

UniferB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:52

Margreet schreef:
Daar is dan die 4WD weer handig voor, met chauffeur uiteraard, want jij moet de omgeving in de gaten houden. Daarna natuurlijk wel door de wasstraat.

Ben ik fff blij dat we die hebben. Kan ik toch nog buiten rijden Haha! Nu de chauffeur nog. Je kan die natuurlijk ook voor je uit laten rijden. Helemaal safe Haha!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:53

Citaat:
Jullie gaan toch wel allemaal met een slof om naar buiten he...

Ja zeg, een slofteugel is toch pure dierenmishandeling? Nee hoor, die ligt allang bij het oud vuil, net als alle andere hulpteugels, sporen en zweepjes.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 01:57

Wat gaat het feit dat ik western rijd mij kosten? Lachen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 08:06

nou, je moet nl wel een GOED WESTERN ZADEL EN HOOFSTEL hebben en dit moet ook nog bij elkaar passen!! (vergeet niet een bijpassend pad erbij te zoeken!) verder moet je paardje van boven tot onder ingepakt worden want ja je weet het niet,hij/zij kan zijn eigen wel is aan tikken per ongeluk!! enne zeker geen stops en dergelijke maken want ja,dat is natuurlijk wel zielig he?? enne die wielspoortjes,graag de grootste van de grootste.... want dan hebben de pennymeisjes weer wat te roddelen over je!! Tong uitsteken *LOL*

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 08:19

Ehhh ik dacht dat we de slofteugel ritueel verbrand hadden al? Haha!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 08:26

Verder dient de afmeting van je stal toch minimaal 5x5 meter te zijn, de vloer moet smetteloos schoon (wel met rubberen matten erop, want als paardlief eens uitglijdt!) Bloos
Je trailer moet elke week naar de cleaner, evenals je terreinauto en je tuig LAAT je poetsen, dat ga je toch niet zelf doen (krijg je vieze handen van!) Extreme duivel

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 08:31

Ohh nee ik ben heel veel vergeten, dus bij e dag va nde week, heb je ook nog halster, hooi net, hakstertouw, dure trailer, en dure jeep en zeg het als k nog iets vergeten ben.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 09:15

Je was de bijpassende zomer-, winter-, vliegen-, zweet-, uitrij- en statiedeken vergeten....

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 09:17

fabienne schreef:
Ehhh ik dacht dat we de slofteugel ritueel verbrand hadden al? Haha!

Nou, ik niet hoor, het is toch veel fijner voor een paard om los door de hals te blijven op een buitenrit...en je wil toch ook niet dat hij wegspringt en zich daardoor bezeert..

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 09:41

NaVy!"]
[quote="DiamondCheckers schreef:

Ik kom overal, zelfs op de maan en in de VS Lachen Voor mijn part ga ik naar Japan, als deze schande dan ophoudt.. Haha!

Hm... dan moet ik ook bang worden Schijnheilig
Maar kan je Zupus vinden denk je?
[/quote]

Ik kan alles vinden, heb namelijk behalve een bomvast (en uiteraard met super afstammingen) paard, ook eentje die een perfect navigatiesysteem heeft (wat volgens de 2e kamer ook binnekort verplicht wordt Haha! ). Zupus en zelfs Verweggus vinden wij dus met ons ogen dicht..

Jantina, biecht maar eens op! Hoe slecht ben je? De cellen zijn nog in aanbouw, ik had inmiddels te veel mensen in beslag genomen..

En oei.. Colin!! Western?? Dat gaat dus niet, want je hoort een PERFECT Dressuur óf springpaard te hebben. Van al die slidings en cowcuttings (Als Buddy die nog herkent en niet echter siegels aan rent.. *lol*) zou je hem wel eens een peesblessure kunnen geven! Nee, zo werken wij hier niet! Op de bon!! En ik verwacht binnen enkele dagen een omgecshoolde Buddy!!

En Myrthe, niets is er erger dan de stank die een paard uit zijn mond laat ontsnappen na een nachtje slapen. HEF DIE TANDENBORSTEL!!

Over het slofritueel.. Paarden dienen zo goed te rijden te zijn dat ze ook zonder slof lekker los in de hals blijven! Boete!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 09:54

western mag wel, maar dan met een echt uit de USA geimporteerde quarter met bijbehorende sleezy.

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 10:14

Is het trouwens wel verantwoord om een buitenrit te maken met een dressuur zadel? Of te springen met een veelzijdigheidszadel? Elke tak van paardesport heeft toch niet voor niets een eigen zadel?

En jullie hebben het alleen maar over de juiste kleur van het shabrak, nooit gehoord van een orthopedisch shabrak? Daar kan geen ordinair stukje katoen tegenop. Het nadeel daarvan is wel weer dat die niet in alle kleuren verkrijgbaar zijn. Dus wat is nu belangrijker de juiste kleuren combi, of de tere rug van het paard?

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 10:23

allebei striks noodzakelijk, dam moet iedereenmaar zijn spullen kopen bij de kleur van het dekje, tja er zit niets anders op!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 10:48

Ik vind dat die orthopedische sjabrakjes dan door onszelf geverfd moeten worden in een passende kleur van de betreffende dag!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 10:51

We vergeten dat een paard ten aller tijde tot zijn 3e beschermd moet worden tegen alle menselijke invloeden. Op zijn 3e verjaardag maakt hij kennis met het zadel en hoofdstel en na 3 maanden moet hij een B proef lopen Knipoog