Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cassidy schreef:Als niemand meer een vosmerrie wil, stuur ze dan maar naar mij....
Er bestaat niet zoiets als een verkeerde kleur op een goed paard.
ShannaY schreef:Hé, nog zo'n anti merrie vossen topic.
Waar halen al die mensen die wijsheid toch vandaan?

MissJ schreef:ShannaY schreef:Hé, nog zo'n anti merrie vossen topic.
Glazen bol?
ShannaY schreef:Hé, nog zo'n anti merrie vossen topic.

ShannaY schreef:Ongetwijfeld "Ik waarschuw u... er komt een vos merrie u kant op, negeer deze, het zal u ongeluk brengen"
Evenals paarden met 4 witte benen, een pimpel paars oog, en al die andere ongein!
Mwoah, ik ben eigenwijs en hardleers, dus ik ga de vosmerrie morgen gewoon weer knuffelen.

BarbaLala schreef:geweldig!
had hier nog nooit van gehoord, zal wel iets van vroeger zijn
Is juist heel recent dat er zulke berichten opduiken. STond vorig jaar zelfs in een lokale krant hier.
ingetarita schreef:Gulpje schreef:Klopt hoor, alle vosmerries zijn stom, lelijk, dik en ook vals. En alle negers zijn lui, ook dat is waar.
sjongejongejonge..
dat slAaat echt nergens op magool:S jij ben ook lelijk!!
mijn merrie is super lief en rijd ook nog eens super niks mis mee
Elinee schreef:heb ik ook nog nooit van gehoord.
er zullen vast krengen tussen zitten, maar er zijn ook krengerige zwarte merries, en krengerige schimmel merries, toch?

Gulpje schreef:Jaaa, die zwarte paarden, die zijn het ergst! Die komen hier alleen maar om hooi te vreten, maar werken? Ho Maar!

ingetarita schreef:Gulpje schreef:Klopt hoor, alle vosmerries zijn stom, lelijk, dik en ook vals. En alle negers zijn lui, ook dat is waar.
sjongejongejonge..
dat slAaat echt nergens op magool:S jij ben ook lelijk!!
mijn merrie is super lief en rijd ook nog eens super niks mis mee

Ik heb geen problemen met haar, maar door andere paarden laat ze zich, klein als ze is, de kaas absoluut niet van het brood eten
Ik ben gek op vosjes, dus je zal zien dat ik straks alles behalve een vos heb.