Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jaap schalekamp ofsoiets heeft de eigenaar/eigenaresse geholpen! stond in de krant iig ! 
wendiiY schreef:zei tog dat het niet faillet ging
xxx
wendiiY schreef:zei tog dat het niet faillet ging
xxx
.. Ik zit zelf op manege alblasserdam, erg gezellig vind ik het daar! Ik loop er elke dag!..
want zo'n manege heeft toch altijd weer die terugkomende kosten, dan hadden ze gelijk het hele bedrijf moeten veranderen.
)

Dniesjj117 schreef:Lizz schreef:Ik ben jaren kind aan huis geweest op de dordrechtse en wat er nu gebeurd is zat er al aan te komen, halaas!
Ik vind het overings wel jammer dat sommige mensen hier nogal kinderachtig reageren. Dat je je mening geeft over dat je er niet lekker hebt gereden oke, maar ga geen onzin eruit gooien als je ergens al geen tijden bent geweest en al helemaal niet als je er niet dagelijks komt!! Als er echt iets mis was geweest, had de inspectie oid al lang ingegrepen. Ik liep er dagelijks rond en het ontbreekt de paarden er aan niets!!
En als jij last krijgt van astma op de dordrechtse, moet je je zelf maar eens controleren of stoppen met paarden. Want het is daar niet minder stoffig dan op menig andere stal... erg kinderachtig om een manege zo naar beneden te halen!! Maar dat zegt natuurlijk meer over jou, dan over de manege
We gaan niet wéér beginnen, Lizz. Deze ruzie hebben we maanden geleden gehad en het is erg kinderachtig om hem weer naar boven te brengen. Je kan je mening geven, maar je hoeft mij en de andere mensen die een andere mening hebben niet wéér aan te vallen. Daar heb ik geen zin in, daar sta ik boven.
Ik zie dat je Claudius hebt gekocht (of kent). Dat was vroeger m'n 'lievelingspony'. Hoe gaat het met hem?