Of ze in therapie gaat betwijfel ik maar hiermee kun je het voorlopig laten rusten ja.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Of ze in therapie gaat betwijfel ik maar hiermee kun je het voorlopig laten rusten ja.                                                         Floris schreef:Woow erg asiociaal zeg, Dat jij nog zo beschaafd bleef![]()
aai over het bolletje van je shet arm dier

.
 . Laten we het kind maar leren aan andesmans spullen en dieren te komen, geen probleem hoor.
 gnaha!
  .. 
, al ligt bij mama natuurlijk uiteindelijk de schuld. )
  zo'n echte etter. ik zie jou, de boerin, de boer, je ouders, de dieren, mams en kind nu ook echt helemaal voor me  

Ik zit het verhaal bijna met ongeloof te lezen dat er werkelijk zulke domme hardleerse mensen kunnen bestaan 

En zeker niet aan iemand anders pony 
 Dan heb je echt een steekje los zitten. Hoe oud was dat kind eigenlijk?
) gehandeld hebt 
 Gelukkig dat de pony er verder niks aan over heeft gehouden.                                                         
)                                                         

.
. Ik zat echt te kijken van; 'sorry? 
' En toen vroeg ze of het eigenlijk wel mocht. Ik: 'Wat denkt u? Nee, ze is amper aan dat zadel gewent.' Zij; o *rukt kind van pony*. 
).
.
 Bleek dat het mocht van hun vader. 
 Zonder te vragen of het wel kon.
. En idd hopen dat je er geen last meer van hebt! 
                                                         alja schreef:jemig dat slaat dus echt helemaal nergens op, de brutaliteit!!