Clienn schreef:hallo!
Als ik eerlijk mag zijn, kom je mij een beetje verwend, jaloers en kinderachtig over als in:'waarom mag zij dat wel doen?! IK rij er al langer, IK verzorg ook een fries, het is MIJN oom'
leer eerst eens wat rustiger te reageren, want die 'ruzie' zoals jij het noemt, veroorzaak jij zelf.
Ik ben ook 14, maar ik ga wel rustig en respectvol met mensen op bokt om, dus vooral leestekens. Dit is echt belangrijk want we kunnen het allemaal niet lezen(tenminste ik niet). maar terug op mijn hoofdvraag: Waarom open je dit topic, als je niet tegen reacties kan, die zeggen dat je geduld moet hebben, en dat je een beetje verwend en jaloers klinkt? dan kan je toch beter het vragen aan vrienden etc?
Maar nu antwoord op je vraag:
Probeer alles zo goed mogelijk te doen, en als het je echt dwarzit, praat dan met je oom! Ga dan rustig praten met hem. en vergeet niet, een fries is groot en stevig, en veel sterker dan jij. Ik vind het ook niet zo gek dat je moet overleggen, omdat je alleen bent
Ik bedoel dit niet gemeen, maar alleen verbaas ik me erover
groetjess
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Ik denk dat je iets rustiger kan reageren, en ook wat aan je schrijfstijl kan doen...
En inderdaad, als het je echt heel erg vind, ga dan eens op een rustige manier met je oom praten...