Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
.
.
.
. HatsikiDildo schreef:Het is echt zo geweldig daar.
Ik heb een paar jaar geleden daar een weekje op ponykamp gezeten, je kon toen kiezen tussen ijslanders rijden en western, ik heb voor western gekozen en het was echt geweldig.
Ik weet wel dat er sinds die tijd veel veranderd is maar het is echt een aanrader ook heel erg gezellig in het bunkhouse en de kantine echt een western sfeertje.
Ik had dan ook een super paard dus dat was al helemaal te gek maar het is zo gezellig echt een aanrader ik had daar een paard die helaas naar Spanje is verkocht als paard voor toeristen maar negerns niet om het was echt super ik zou het zo weer over kunnen doen alleen is het een beetje duur.
Als je wilt weten wat we allemaal precies hebben gedaan wil ik dat best even over een pm vertellen anders wordt het een heel lang verhaal hier.
?
. XxSultanxX schreef:Mriekjuh schreef:Ik ga waarschijnlijk van het voorjaar weer een weekendje heen! Heb dr nu al zin in
ik had der ook zoveel zin in ! maar we gaan niet meer !![]()
ik zou samen met een vriendin en de paarden maar nu gaat ze in 1 x der paard verkopen
komt ze ook lkkr vroeg mee aan zeg ! we zouden namelijk zondag heen om te kijken hoe het daar was ! ( hadden al een afspraak gemaakt )
lkkr banketstaaf dusnu kan ik dus ook niet meer heen...
dag vakantie
HatsikiDildo schreef:Ga er gewoon heen joh je hoeft toch niet rekening te houden met je vriendin trouwens zo maak je ook nieuwe vrienden daar als je er alleen heen gaat.
En ach daar krijgt ze vanzelf nog wel spijt van als ze niet gaat en die geweldige verhalen hoort.
XxSultanxX schreef:ze vind paarden niet meer leuk , jongens nu he![]()
maarjah vind het erg k*t want ik had er al op gerekend...alles was al zowat geregeld...
XxSultanxX schreef:HatsikiDildo schreef:Ga er gewoon heen joh je hoeft toch niet rekening te houden met je vriendin trouwens zo maak je ook nieuwe vrienden daar als je er alleen heen gaat.
En ach daar krijgt ze vanzelf nog wel spijt van als ze niet gaat en die geweldige verhalen hoort.
jah maar dan ben ik alleen, want ga namelijk niet naar de ponykamp maar ik ga daar gewoon rijden in het bos
HatsikiDildo schreef:Aahh helaas.
Heb je geen andere vriendin die zelf paarden heel leuk vind of er een heeft dan.
Annettee schreef:Maarja, je kunt het toch in ieder geval combineren:P?
nja., jammer dan