Vallei Woudenberg

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Ananas_

Re: Vallei Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:09

En jullie zijn niet toevallig dezelfde persoon? Je bent echt wel een beetje sneu als je dit op internet moet zetten! Andere woorden heb ik er niet voor! Elke da kan een fout maken, maar dit vertoon van jullie is echt Misselijk

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:17

Dirk1963 en Moppie 1 hebben blijkbaar een account gemaakt om hun frustraties af te reageren. Profiel klopt ook niet bepaald met de reacties.
Misschien moeten mensen eens proberen hun paard heel te houden en meer naar zichzelf proberen te kijken ipv andere mensen de schuld te geven.

De DA mogen altijd alles opknappen, wat door een ander is aangericht. Ze gaan dus heus niet voor de lol een fout maken. Het is ook niet bepaald het makkelijkste vak Slapen

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:21

Tja daar kan ik het alleen maar mee eens zijn! Alleen kan jij het beter onder woorden brengen! Haha!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:27

Ik heb ook niet zulke geweldige ervaringen, maar of dat aan hun lag, of aan het geval, daar ben ik nog niet zo erg uit. Wel weet ik dat ik persoonlijk niet zo'n fan ben van de Aquatrainer.
Voor een 'vage kreupelheid' zijn we daar ook geweest(ander paard), in principe goed gehandeld, beetje langdurige en aparte oplossing die door onze dierenarts heel anders is opgeknapt uiteindelijk.

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:29

Ach ik weet wat die dierenartsen daar voor mij gedaan hebben en ook de aquatraining. Zonder hen had ik mijn paard in moeten laten slapen en nu kunnen we alles weer. En we zijn bijna anderhalf jaar verder. En het gaat super goed met hem.

Annemiek ben het roerend met je eens.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:49

annepanne schreef:
En jullie zijn niet toevallig dezelfde persoon? Je bent echt wel een beetje sneu als je dit op internet moet zetten! Andere woorden heb ik er niet voor! Elke da kan een fout maken, maar dit vertoon van jullie is echt Misselijk

Helemaal mee eens. Jullie 2 (of volgens mij kan ik beter jij zeggen) bent echt te triest voor woorden om daar speciaal een topic voor te openen en ook nog eens een extra account. echt om te Misselijk

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:52

Ik kom net van een DA af die imo een fout gemaakt heeft. Ik ben lang kwaad geweest en heb me ook best wel eens uitgelaten, maar heb nooit met namen gestrooid!!!! Vind dat gewoon not-done.

Galupy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:16

Volgens mij is dit echt niet nodig dit topic is duidelijk geopend door een gefrustreerd persoon om de naam van GJ en de Vallei onderuit te schoppen. Errug zielig als je je frustaties op die manier moet uiten.
Prima als er een open discussie is over ervaringen bij een bepaalde kliniek of dierenarts maar om opzettelijk een topic te openen om mensen in een kwaad daglicht te stellen puur en alleen om je eigen (incidentele) negatieve ervaring. Kan je wel lekker makkelijk die DA en de kliniek gaan afzeiken op internet maar kijk eerst is naar jezelf: how low can you go...!?! Verward
Bedoel wat bereik je hier nou uiteindelijk zelf mee.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 06:14

Dat bedoel ik dus.
Ik heb gister net een accefietje met een andere DA "opgelost".
Omdat ik met hem een vervelende ervaring heb gehad, wil dat niet zeggen dat iedereen dat heeft. Ik weet heus wel dat er meer mensen een probleem met m hebben (gehad), maar dat neemt niet weg dat er ook heel veel mensen zijn die wel met m weglopen. Wie ben ik dan om zo'n soort topic te openen? DA zal me aanklagen wegens laster denk ik. Nagelbijten / Gniffelen

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:01

Ben eigenlijk benieuwd of de kliniek cq. GJ weet van dit soort topics over hem en de kliniek. Het is wel even zijn goede naam die door ´t slijk gehaald wordt.... Bokt.nl kent ie wel, dus het zou me niks verbazen als hij allang weet wat er hier over ´m geroddeld wordt.
Vind het echt triest dat er mensen zijn die op deze manier hun frustraties menen te moeten uiten. Doe dat lekker tegen degene waar het over gaat; DAN kun je misschien iets oplossen; op deze manier maak je het alleen maar erger (en ja: ik kan me best voorstellen dat er klachten wegens smaad van zouden kunnen komen!).
Voor degenen die nu denken dat ik connecties of een of andere (werk)relatie met de klniek heb: dat is niet zo. Ik spreek namens mezelf, en niet namens hun.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:06

Ik ben er afgelopen maandag nog geweest en was allemaal keurig netjes, dus dat zegt genoeg lijkt me Knipoog

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:12

Margreet schreef:
Ik ben er afgelopen maandag nog geweest en was allemaal keurig netjes, dus dat zegt genoeg lijkt me Knipoog

nou dat is natuurlijk een argument gebaseerd op niks Knipoog
maar idd je hebt ook wel een punt door te zeggen dat ze kliniek zelf er tip top eruit ziet

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:14

dierfysio schreef:
Ben eigenlijk benieuwd of de kliniek cq. GJ weet van dit soort topics over hem en de kliniek. Het is wel even zijn goede naam die door ´t slijk gehaald wordt.... Bokt.nl kent ie wel, dus het zou me niks verbazen als hij allang weet wat er hier over ´m geroddeld wordt.
Vind het echt triest dat er mensen zijn die op deze manier hun frustraties menen te moeten uiten. Doe dat lekker tegen degene waar het over gaat; DAN kun je misschien iets oplossen; op deze manier maak je het alleen maar erger (en ja: ik kan me best voorstellen dat er klachten wegens smaad van zouden kunnen komen!).
Voor degenen die nu denken dat ik connecties of een of andere (werk)relatie met de klniek heb: dat is niet zo. Ik spreek namens mezelf, en niet namens hun.

Volgens mij weet hij inderdaad wel dat er meer van dit soort topic's lopen of hebben gelopen. Sommige reacties hier gaan inderdaad een beetje ver, maar de meeste vind ik gewoon goed onderbouwt waarom het een goede of een mindere ervaring was.
Maar dat is mijn mening

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:15

Nou wat betreft dat "tip top" ken ik wel mooiere klinieken hoor Knipoog

Maar ik bedoel dus dat ik me in dit topic misschien niet uitsluiteind positief heb uitgelaten en er toch nog kom. Dat zegt wel iets.

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 18:25

Ja ze zijn op de hoogte dat dit soort topics er zijn ja. Aangezien ik met mijn paard nog regelmatig bij de aquatraining kom en we het er dan wel eens over hebben.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 18:41

Ik ben erg tevreden over De vallei, net als een stalgenootje van mij. Een DA in de buurt zag niks aan haar paard en die had foto's en alles gemaakt. Daar was niks op te zien. Komt ze bij DV en blijkt dat het paardje artrose heeft. Toen die van mij afgelopen december niet lekker liep ben ik ook bij DV geweest. Ik voelde me daar erg fijn, kreeg voldoende antwoorden als ik wat vroeg. Ze legden ook uit zichzelf veel uit. En het belangrijkste: ze waren erg voorzichtig en rustig met mijn paard. Ik ben dus een tevreden Vallei klant.

Bovendien raadt mijn verzekering ook De Vallei aan. Als het dan echt zo slecht daar is, dan snap ik niet dat een verzekering zich met zo'n DA inlaat. Ach gut

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:37

Ik hoor ook niets dan goede verhalen over De Vallei. En dan heb ik het niet alleen over het paardengedeelte. Veel vrienden van mij gaan er ook met hun huisdieren heen. Bij ons op stal gaan er ook veel naar De Vallei, hoor dan ook nooit negatieve verhalen. Tuurlijk heeft elke kliniek zijn missers maar daar zijn ze mensen voor. Ieder prefereert een andere kliniek en daar zijn we allemaal vrij in. Lachen

dirk1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 14:03

Ik weet niet waar jullie het vandaan halen dat Moppie 1 en ik de zelfde persoon zijn, maar ja je heb mensen en potloden. Maar het blijkt wel dat er meer mensen rondlopen die daar niet meer heen gaan. Maar goed, jullie goedrecht als jullie er wel heen gaan.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:17

Op elke kliniek is wel wat aan te merken, alleen zijn de meeste mensen niet zo sneu als jullie Haha! Neem een voorbeeld aan Needje!

Bovendien rammelt je verhaal wat! Dan heeft jouw paard in de aquatrainer gestaan, dan die van een kennis en dan die van een vriend, met hetzelfde verhaal Haha! Als je dan toch serieus genomen wil worden moet je wel zorgen dat je verhaal klopt Doei!

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 21:03

kari schreef:
Hoi . Ik heb ook slechte ervaring met hun . Ik kreeg mijn paard hoefbevangen en spierbevangen terug van de aquatrainer . moest wel de rekening betalen . gertjan heeft toen wel medicijnen gratis gegeven . Maar nu gaat het pas weer wat beter na een half jaar . kari

zolang!!!... heb zelf geen ervaringen met ze, hoop het ook niet te krijgen.. ik vind het echt erg dat zulke dingen gebeuren!!! Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:38

heb niet je hele topic gelezen, maar ik ga nooit meer naar de vallei! Zw hadden gezegt dat mijn appie ataxie had en dat hij nooit meer bereden mag worden en niet lang meer te leven had! ik kon hem het beste daarlaten voor een spuit, daar kwam het op neer.
Een dik jaar laten loopt hij nog steeds vrolijk rond en word gewoon bereden, Hij had een beknelde zenuw en is inmiddels verholpen! Nee voor mij geen Vallei meer

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:57

Als je wat te klagen heb over Dierenkliniek De Vallei..Bespreek je klachten eens met hun Boos!
Zij zijn namelijk de enige die het probleem kunnen ophelderen, voordat je hun naam zwart loopt te maken.
Tuurlijk elke klinkiek maakt fouten, maar daar kun je dan toch als volwassenen over discusieren(Met die persoon in kwestie ook)
Ik loop al jaren bij dierenkliniek de Vallei en ik heb nooit problemen met hun gehad..Overal is over te praten en er is atijd een oplossing Bloos
Grow up! en neem die dierenarts is onder 4 ogen en leg je klacht aan hem voor!!
Nou Doei! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 23:10

Ben ik het helemaal mee eens MiniMouse!
Dat je je klacht met iemand apart irl bespreekt is 1 ding, maar om zo openbaar een kliniek zwart te gaan maken is gewoon not done. Als je volwassen bent, neem je contact op met de dierenarst is kwestie en zeg je hoe je erover denkt. Niemand verplicht je om naar een bepaalde kliniek te gaan. Dat ze een fout hebben gemaakt.. sja hoe banketstaaf het ook klinkt; maar waar mensen werken worden er fouten gemaakt. Dus geen 1!!! kliniek is heilig. Overal worden fouten gemaakt. En soms ook domme en vooral onnodige fouten. Maar je kunt echt NIET alles in de hand hebben. Ik praat helemaal niets goed, maar ik zie echt geen reden dat je een kliniek moet afschilderen omdat JIJ daar toevallig een minder goede ervaring mee gehad hebt. Dus vind je het geen fijn kliniek? Get over it en zoek een voor jouw beter passende kliniek op.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 06:18

@MiniMouser+[***]: je zal altijd positieve en negetieve verhalen krijgen. Niets aan de hand daarmee, dat zul je(zoals je zelf al zegt) altijd hebben. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen...
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 14-03-07 06:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 06:49

Anouar is daar nu een aantal keer geweest, paar keer voor z'n rug en een keer voor een hoefzweer. Ik ben er echt super tevreden over. Heel vriendelijke mensen die een duidelijk verhaal hebben. Voor mij geen andere kliniek meer.
En de rekening is ons tot nu toe altijd heel erg meegevallen, toch een leuke bijkomstigheid Haha!