Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
annepanne schreef:En jullie zijn niet toevallig dezelfde persoon? Je bent echt wel een beetje sneu als je dit op internet moet zetten! Andere woorden heb ik er niet voor! Elke da kan een fout maken, maar dit vertoon van jullie is echt
Margreet schreef:Ik ben er afgelopen maandag nog geweest en was allemaal keurig netjes, dus dat zegt genoeg lijkt me
dierfysio schreef:Ben eigenlijk benieuwd of de kliniek cq. GJ weet van dit soort topics over hem en de kliniek. Het is wel even zijn goede naam die door ´t slijk gehaald wordt.... Bokt.nl kent ie wel, dus het zou me niks verbazen als hij allang weet wat er hier over ´m geroddeld wordt.
Vind het echt triest dat er mensen zijn die op deze manier hun frustraties menen te moeten uiten. Doe dat lekker tegen degene waar het over gaat; DAN kun je misschien iets oplossen; op deze manier maak je het alleen maar erger (en ja: ik kan me best voorstellen dat er klachten wegens smaad van zouden kunnen komen!).
Voor degenen die nu denken dat ik connecties of een of andere (werk)relatie met de klniek heb: dat is niet zo. Ik spreek namens mezelf, en niet namens hun.

Neem een voorbeeld aan Needje!
Als je dan toch serieus genomen wil worden moet je wel zorgen dat je verhaal klopt
kari schreef:Hoi . Ik heb ook slechte ervaring met hun . Ik kreeg mijn paard hoefbevangen en spierbevangen terug van de aquatrainer . moest wel de rekening betalen . gertjan heeft toen wel medicijnen gratis gegeven . Maar nu gaat het pas weer wat beter na een half jaar . kari