Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Fitzroy schreef:Dit topic neemt wel een heel andere wending dan waarvoor ik het bedoeld had.
Het gaat mij niet om of paarden zich aan iemand hechten, het gaat mij er niet om hoeveel plezier je hebt.
Mijn enige opmerking was dat ik over het algemeen vind dat mensen niet objectief kunnen zijn over hun eigen paard.
En na dit topic gelezen te hebben, blijf ik (enkele uitzonderingen daargelaten) bij die mening.
En niemand hoeft van mij zijn eigen paard te verdedigen.
fabienne schreef:Trouwens een mooie foto zegt absoluut niks over de kwaliteit van het paard ......nou weten we allemaal in het geval van Bonfire hoe het zit, maar bij een vreemde???????
Citaat:Ik denk altijd maar zo, een paard hecht zich echt niet aan mensen, het blijven dieren, en als ze van hun natje en droogje voorzien worden, hebben ze het al gauw naar hun zin.
abby schreef:In maart 2000 kocht ik een Tinker. Niet echt het paard waaraan je denkt als je dressuur wilt rijden. Maar die vlekken en dat behang vond ik zo geweldig.... (....)
Kort samengevat: alles wat je niet wilt zien in een dressuurpaard.
Lammert Haanstra leerde me te kijken naar haar prestaties afgezet tegenover haar lichaamsbouw en gericht en vooral geduldig te werken aan verbetering van haar houding en spiergebruik.
Pipo"]
[quote="*Marije* schreef:Dan ben ik toch gek als ik de beste veulens ga verkopen?