Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dessie schreef:Er zit een meisje op bokt, weet niet precies hoe ze heet. (Myukkii ofzo..)
Citaat:Ik heb ooit een pik zwart meisje gezien, daar heb ik nu nog bewondering voor.
Die had 1 hand geamputeerd, reed met zo'n (niet lachen) kaptijn haak Haak. en reed in het Z2 met stang en trens. Het was echt een kunst om te zien hoe ze reed.
Daar heb en had ik nog steeds respect voor
lindsey schreef:Even geheel off topic
Maar hier kan ik toch slecht tegen.
Even de intelligente persoon gaan uithangen door te zeggen dat we perceptie maar moeten gaan opzoeken in het woordenboek.
Ten eerste de meeste bokkers weten vast wel wat dat betekend.
Ten tweede als je intelligent over wil komen moet je wel zorgen dat je uitdrukkingen correct weet te gebruiken.
Het moet namelijk zijn Ik meng mij hier verder niet meer in.
Choicielover schreef:Citaat:Ik heb ooit een pik zwart meisje gezien, daar heb ik nu nog bewondering voor.
Die had 1 hand geamputeerd, reed met zo'n (niet lachen) kaptijn haak Haak. en reed in het Z2 met stang en trens. Het was echt een kunst om te zien hoe ze reed.
Daar heb en had ik nog steeds respect voor
Inderdaad, die heb ik ook al gezien, vind het ook erg knap...
tita schreef:Voel je je toevallig ergens op aangesproken en licht gediscrimineerd
lindsey schreef:Nu ga ik dus even een hele foute opmerking maken![]()
In de bus zie ik vaak een aantal donkere mensen en die hebben in verhouding een veel dikkere kont dan de nederlandse mensen.
Dus bepaalde types donkere mensen passen volgens mij ook niet echt gemakkelijk in het zadel.
En nu een opmerking die veel bokkers misschien nog veel ongepaster vinden.De buitenlandse types waar ik mee te maken heb gehad aan de telefoon zijn vaak nogal aangebrande types met weinig geduld, te weinig geduld om goed met een paard te kunnen omgaan.
tita schreef:nee dat merken we dat je niet zo lief bent
Maar er zijn ook donkere mensen die wel leuk gereageerd hebben![]()
Lijkt er een beetje op dat je er een rel-topic van wil maken...
Het zal wel met cultuurverschillen te maken hebben ik bedoel wij hollanders hebben geen 3-daagse trouwerijen....
Mijn ex collega van kapverdie die had een doopfeest van heel dag..dat is bij hun normaal.
Tja en die Nederlanders gaan ff kopje koffie drinken na de kerk.
Kom op sportief doen...jij bent een van de gekleurde mensen die lol van paardrijden heeft ontdekt..
Dit is tot nu toe geen discriminerende topic