Apassionata 2006: viel het tegen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

Re: Apassionata 2006: viel het tegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:09

Ik ben er ook heen geweest. Vond het ook tegenvallen eigenlijk.
Slecht was het niet, maar ik had er inderdaad meer van verwacht eigenlijk.
Hoewel sommigen het misschien erg mooi vonden, vind ik het niet voor herhaling vatbaar.
Ik vond dat met dat westernpaard zonder hoofdstel trouwens wel geweldig. Ja
En dat minishetje was echt heel schattig. *LOL*
Maar nee, ik vond het niet echt indrukwekkend ofzo, ik zou er niet nog een keer heengaan.

Lautj_Moedj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:48

Ik ben er ook heengeweest.
Ik vond het idd ook best tegenvallen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:49

Wat vond je tegenvallen dan?

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:57

Vandaag geweest. Vond erg veel grof gereden worden en niet bepaald netjes. Het was geen show waar je kippevel van kreeg ... Jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:14

Ik ben ook de 27e geweest (vak B, rij 2), en vond 55 eur en dan nog een parkeerkaart van 12 eur toch wel erg veel! Niet alleen omdat de show tegenviel, maar vooral de zitplaatsen. Ik ben vrij lang en zat de hele tijd met mijn knieën in iemand anders zijn rug te porren!

De buikdanseressen, tjah, wat ze deden weet ik niet, maar het was iig geen buikdansen.

De paarden: Het cutting vond ik het enige echt leuke om te zien! Met de ijslanders idd errug jammer dat 1 sterretje het begaf, en dat het verhaal nogal onduidelijk was.
Ik vond niet zozeer alles wat er misging vervelend, en hoe de paarden behandeld werden (daar heb ik express al niet op gelet, omdat ik dat vorig jaar uitgebreid heb gelezen!), maar meer dat het geheel nogal ehm ja rommelig (weet even geen ander woord) overkwam.

Mijn conclusie: Ik vond het een redelijke show, maar meer voor de prijs van 35 euro ofzo, en dan zulke zitplaatsen en dan bedoel ik niet achterin Knipoog

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:10

Ilzjuh schreef:
Ik ben er ook heen geweest. Vond het ook tegenvallen eigenlijk.
Slecht was het niet, maar ik had er inderdaad meer van verwacht eigenlijk.
Hoewel sommigen het misschien erg mooi vonden, vind ik het niet voor herhaling vatbaar.
Ik vond dat met dat westernpaard zonder hoofdstel trouwens wel geweldig. Ja
En dat minishetje was echt heel schattig. *LOL*
Maar nee, ik vond het niet echt indrukwekkend ofzo, ik zou er niet nog een keer heengaan.

Dat minishetje was het leukste van de hele show Haha! tenminste vorig jaar wel!
Grootste tegenvaller vondt ik de zitplaatsen ...

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 09:39

12 euro voor parkeren in A'dam?! Gister bij het Sportpaleis (5 minuutjes lopen) betaalden wij 5 euro...! Ik had van te voren niet echt gedachtes, het was ook niet dat het tegen viel ofzo maar ik vond het het geld niet waard. Het was dat ik kaartjes gewonnen had... Daarnaast zag ik geen verschil tussen 1e en 3e rang. De zitplaatsen vielen zwaar tegen, ik vond het echt niet lekker zitten en je moest steeds opstaan. De show vond ik leuk, maar alles had ik eigenlijk al ooit eerder gezien en er was veel herhaling. Ook mijn vader (bekend als 'niet-paardenkenner') vond het niet waar voor het geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 09:44

Ik heb de cd van apassionata via internet, vond hem tegenvallen. Was de show ook zo? Of een andere show?

Allegandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 09:45

Ik ben gister avond ook in Antwerpen geweest, we hadde de duurste kaarten..maar je kon geen verschil merken vond ik..

Ik had er persoonlijk veeeel meer van verwacht....allemaal mooi gedaan, maar tegenvallen...zeker na de reclame`s enzo die je bv op tv ziet... Sommige stukken vond ik wel weer mooi, maar andere dingen dacht ik van mja...

De stoelen...bar slecht! Zoals Boyke Candy al zei..je zag geen verschil van prijs!!

Ik ben er na toe gegaan omdat ik een opdracht voor Nederlands moest doen en ik had hier voor gekozen.

Denk voor mensen die "bijna nikx" van paarden geweten dit een mooie show was. Maar misschien wij als echte "paarde verslaafde" zien de kleine details wel...

Nee ik zou het niet nog is doen....geef mij maar liever iets anders met paarden...Jumping Mechelen, of Maastricht (ookal is dit compleet iets anders!)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 09:57

ben de 27ste geweest, wat ik me zo even herinner

Opening: Mooi (vrijheid)
Garocha: Heel mooi, indrukwekkend gereden, eenhandig, en dan nog zo'n stok erbij...
Pas de deux: Saai, kan je op paard en koets ook zien
Neon: Leuk bedacht, maar duurde te lang
Western (rieky) aanfluiting, als je hoort dat er een europees kampioene is, verwacht je slidings van hier tot tokio en nette spins, en die kwamen niet
Berbershow (stuntrijden) heel knap!
Mini aan de lange lijnen: Ontzettend leuke pony, minder leuke eigenaar (vond m vrij grof)
Lipizaner hoge school: Totaal geen samenwerking, puur afdwingen, ook niet mijn ding dus
Al capone: Leuke opzet en start, geweldig vanaf het moment dat de quarter erbij komt!
Ijslanders: 1e show aardig, 2e show heel leuk, jammer dat de ring te klein was om een goede rentelgang neer te zetten

Ik heb me, omdat ik met vrienden was, best vermaakt, maar heb me aan een aantal dingen zitten ergeren en vond het zeker geen 45 euro waard

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 10:04

Ik ben een hele tijd geleden ook naar Apassionta geweest, maar ik zou het geen 2e keer doen. De dingen die de paarden deden vond ik wel mooi, maar op een gegeven moment begon het heel saai te worden. En dat zingen op de achtergrond begon ik ook zat te worden op een gegeven moment. Wel heb ik daar nog de dvd gekocht van de show, en die vond ik mooier eerlijkgezegd. Maargoed, zoals ik hier lees zijn er weer wat dingen veranderd, dus kan er niet echt over oordelen hoe de show nu is. Maar vergeleken met Goa(waar ik ook heen ben geweest) vond ik Apassionata tegenvallen. En blijkbaar hebben ze de tribunes nog steeds niet veranderd, die waren toen ook al zo. Behoorlijk iritant.

Maar dat Goa was gestopt wist ik al, maar dat dat door fraude kwam wist ik dus niet. Was iniedergeval een topshop, goa.

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 10:39

Ik ben gisteren naar Apassionata geweest, hij viel echt super mee.. ik vond hem onwijs gaaf.. we hadden ook een super plek. Ik vond alleen de pauze niet zo goed, want die was niet in het midden en dat had denk ik beter geweest.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 10:44

Ben toen ook naar Goa geweest. Moet zeggen dat zoiets moeilijk te overtreffen is hoor! Dit was zeker knap, daar niet van.. Maar had er meer van verwacht..

LouB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:49

Ook ik ben gister naar Antwerpen geweest en vond m tegenvallen!
We hadden net zoiets als Goa verwacht, maar daar kon deze show echt niet tegenop!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:16

Dat witte paard was op een geven moment een of ander pasje aan het doen . (ik weet de naam niet maar weet wel hoe het er uit moest zien ) en die achter benen kwamen niet eens mooi mee en omhoog. Dat vrouwtje die zichzelf helemaal geweldig vond vond ik juist het slechtste rijden. die op dat witte paard. Ik had wel geluk met de plaatsten . We zaten in blok 130 op stoel 7 8 9 en dat was helemaal vooraan. Nog beter dan eerste rangs dus .

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:24

ik ben ook een keer naar goa geweest, erg leuke show.
wist niet dat die gestopt waren.

ben blij dat ik hier niet naartoe ben gegaan als ik dit zo lees.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:20

Ik ben gisteren geweest in Antwerpen en ik vond het wel een mooie show maar een paar dingen vielen toch wel tegen:

- de reining ( die duitse vrouw) vond ik echt niet om aan te zien. Het was meer buts dan stop, de spins vond ik niet mooi afgewerkt en de snelle cirkels waren ook niet zo spectaculair. Ook reed ze met 2 handen op een shank en daar is niets mis mee voor training maar toch nie tijdens een show met een paar 1000 mensen?

- de Friezen waren heel indrukwekkend maar ik vond de muziek er niet echt bij passen.

- de presentatie vond ik ondermaats

Natuurlijk waren er ook goede dingen:

-de ijslanders waren superschattig net zoals de minipaardjes

-de cutting was ook wel sjiek en heel mooi toen het kopstuk werd afgedaan

-dat ding met de lasso's was ook heel indrukwekkend en de stuntrijders mochten er ook wel zijn.

Er zijn ook wel meer dingen geweest maar daar kan ik op het moment niet opkomen maar ik vond het niet zo goed dat ik volgend jaar terug ga kijken.