Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
schandalige kereltjes. kun je niet geen aangifte doen van rotjesgooiende jongetjes met een hoefafdruk op hun scheenbeen?

katiavl schreef:Super shet ben nu frodo fan
Silviabol schreef:schandalige kereltjes. kun je niet geen aangifte doen van rotjesgooiende jongetjes met een hoefafdruk op hun scheenbeen?
Zal wel een goed singalement zijn ja. Kent u deze dader? Deze jongen is een jaar of 14, had donkere kleren aan en heeft hoogstwaarschijnlijk een blauwe hoefafdruk op zijn scheenbeen
Tancreda4 schreef:Whahaha, ik had het gezicht van die gozers wel eens willen zien. Eigen schuld dikke bult idd.
aantje schreef:Whaha wat een vette pony heb jij!
Die doen dat nu niet meer

Die Shetjes lijken wel van die lieve knuffelbeertjes, maar als het erop aankomt kunnen ze toch behoorlijk gemeen zijn, zoals je ziet !! Leuke Shet.

HandtasJe schreef:SUPER PAARD
Hahaha dat krijg je ervan
Maxielover schreef:Haha, applausje voor Frodo !!!Die Shetjes lijken wel van die lieve knuffelbeertjes, maar als het erop aankomt kunnen ze toch behoorlijk gemeen zijn, zoals je ziet !! Leuke Shet.

Cyntje schreef:Haha heerlijk! Boontje komt om zijn loontje!
Geeft jouw paard ook "Ik ben tegen vuurwerk'-clinics?

Super verhaal, Deed Peertje dat maar. gooi een rotje en hij staat aan de andere kant van het weiland, het liefst gaat ie ook nog onder het schrikdraad door

:PAls ik op het weiland aan het rijden ben gooie ze ook altijd rotjes ..Heel vervelend . Maar de laatste tijd zijn ze er niet meer !Gelukkig:) 
Cyntje schreef:Dan hou ik me aanbevolen
Aangezien de mijne denken dat het rotje in hun kont zit
Jesjepaarden schreef:![]()
Super verhaal, Deed Peertje dat maar. gooi een rotje en hij staat aan de andere kant van het weiland, het liefst gaat ie ook nog onder het schrikdraad door
![]()
foetsie schreef:Brave Pony!
zitake schreef:Echt belachelijk dat ze zoiets doen, hier kom je het niet zo snel tegen, maar de eerste die dit probeert zal behoorlijk mogen lopen, en ik weet zeker dat mn paard sneller is dan hen. Gelijk heeft je pony dat ze hen een trap heeft, vond het op zich wel grappig, die gaan het iid (hopelijk) geen tweede keer meer proberen.
DancylOver schreef:Oke, gelukkig dan dat ze weg zijn. Ik denk ook dat ze het niet meer zullen doen bij Frodo.Haha nou die zullen voor taan wel bij jou paard uit de buurt blijven:PAls ik op het weiland aan het rijden ben gooie ze ook altijd rotjes ..Heel vervelend . Maar de laatste tijd zijn ze er niet meer !Gelukkig:)
katiavl schreef:Super shet ben nu frodo fan

!! super cool paardje heb je! 
o0onadiao0o schreef:GEWELDIG!! mijn vader moest ook helemaal lachen,, en vroeg meteen hoe dat een paard leert!! super cool paardje heb je!