wat wil je verandre aan je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__KELLY

Re: wat wil je verandre aan je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:09

ik vind dat mijn pony in verhouding er qua bouw er goed uit zien
en je kan niet alles hebben he Tong uitsteken

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:13

Mijn paard is dan misschien niet de mooiste, maar als hij dat wel was zou hij niet zo leuk zijn:P
Ik zou alleen willen dat hij 12 jaar jonger was Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:14

Mijn verzorgpony .. hmm.. eens denken..
Qua uiterlijk sowieso niks, het is de mooiste pony die er bestaat Vork
(ook qua bouw en stevigheid enzo, denk niet dat je nog snel zo'n goed paard vind... al heb ik er niet veel verstand van natuurlijk Bloos )

Qua karakter ... soms zou ik willen dat hij wat beter uit zichzelf liep.
Dan bedoel ik qua tempo .. Hij heeft niet zo heel erg de wil om te lopen en het komt regelmatig voor dat ik 3x zo hard als hij gewerkt heb. Als hij wat meer uit zichzelf zou lopen zou dat voor mij een stuk interessanter zijn Clown

Maar langs de andere kant... als de juiste stimulans er is loopt hij ook wel super, dus het is niet constant en er valt wel mee te leven Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:16

Als je 't buikje van die van mij weg denkt is ze de mooiste die d'r bestaat. Haha!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:22

-paar jaar jonger (ze is al 23)
- minder humeurig (bijten bij aansingelen en buik borstelen)
- iets minder snel haar bit vastpakken (grrrrr, kan soms echt zooo NIET meewerken, typisch merrie denk ik dan)

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:27

Ik wou dat een van mn merries toch wat groter was geworden. Verder zijn ze allemaal perfect voor mij.

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:36

Qua uiterlijk en karakter is ze super!
Gewoon als ze iets ziet blijft ze stokstijf staan (op wandeling) dat is wel lastig en is ze niet meer vooruit te krijgen of dan gaat ze in achteruit. Voor de rest bokt ze of stijgert ze niet, als als ze van iets verschiet, schiet ze er niet vandoor, enkel maar een paar passen , dat vind ik wel leuk.

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:43

Ik zou niks willen veranderen aan mijn paard, hij is voor mij perfect zoals hij is Ja .

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 14:30

Niks!

Maar ik heb haar nog niet zo lang en ben nog helemaal verliefd... Lovers . Al was mijn eerste reactie: "wat een raar paard" en wilde ik geen merrie en al helemaal niet een met Jazz erin!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 14:33

Mijn verzorgmerrie zou wat vrolijker mogen zijn Haha!

Af en toe is ze zo lekker zuur...

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 14:36

hij zou wel 20cm groter mogen zijn Knipoog (vind grote paarden gaaf en heb een tijd op 1 van 1.85 gereden)
en verder mag hij iets minder eigenwijs zijn,al maakt hem dat juist weer zo speciaal......
en iets minder sterk.....als ik dan toch nog iets mag neerzetten wil ik zn wintervacht niet zo dik,dan hoeft hij niet geschoren te worden....

maar ja hij is nou eenmaal zo en ik vind het prima zo!! Haha!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:09

dat hij geen zomereczeem heeft, voor de rest is het een schat Knipoog

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:13

De bult op zijn rug mag verdwijnen, al zal dat nooit meer gebeuren waarschijnlijk.

En qua karakter mag hij ietsje minder humeurig tijdens het poetsen zijn, en zou ik het fijn vinden als hij niet bang was voor water.

Maar ondanks dat is Comotu voor mij de mooiste en liefste schat die er is. Lovers

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 16:07

Mijn paard is echt perfect ik zou echt niks willen veranderen ze mocht misschien wel wat groter zijn maar kom dat maakt niet zoveel uit ik vind haar gewoon geweldig. Ze is misschien niet zo een aanhankelijk paard maar toch vind ik dat weer geweldig aan haar.

Ik ben gewoon verliefd op mijn paard, waarschijnlijk zie ik de slechte dingen niet omdat ik gewoon blind ben van verliefdheid.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 16:09

Ik ben hartstikke blij met mijn superpaardje maar als ik dan toch iets moet zeggen is dat hij wat gespierder mag raken op zijn hals en kont (wordt straks hard aan gewerkt) Verder wil ik graag dat hij wat meer vertrouwen krijgt buiten en dat ik een keer alleen met hem een bosrit kan maken. (wordt ook aan gewerkt en is meer mijn probleem dan die van hem Tong uitsteken )

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 16:17

niks...anders is mn paard mn paard niet meer

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:57

De leeftijd. Clown
Ze is 26 en dus al behoorlijk op leeftijd.. Zou dr best wel 20 jaar jonger willen hebben. Nog lekker volop kunnen dressuren, springen etc, wat nu gewoon minder makkelijk gaat omdat ze al jaren alleen nog buitenritjes loopt. Lachen

Verder qua karakter of hoe ze er uit ziet hoef ik er niets aan te veranderen, vind haar prima zo. Lachen

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:45

Gezonde en sterke pezen, ze is overbouwd dat is ook wel jammer en 15 cm groter, dan pas ik echt perfect op dr ben nu wat aan de grote kant.. Maar verder is ze prachtig zoals ze is Lovers

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:58

Blomke; wat rustiger, ik vind het erg jammer dat na 3,5 jaar ik nooit wedstrijden met haar heb kunnen rijden omdat ze dan zo verschrikkelijk heet en slecht aan de hulpen wordt.
Melle; is echt perfect Ja

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:07

Dat hij weer een paar jaartjes jonger zou zijn...(de tijd vliegt) en qua bouw is er ook nog genoeg op aan te merken....ondanks dit alles past hij perfect bij mij,denk niet dat ik ooit nog een paard met zo'n fijn karakter zal vinden!

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:12

Mijne zou wel betere benen mogen hebben. En als ze nu netjes afgebogen kon lopen EN aanleg had voor de dressuur zou ik het niet erg vinden. Maar als ze dit niet heeft maakt het ook neit uit, want zoals ze nu is is het al echt 'het' paardje voor mij!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:15

Niks, een paard is mooi zoals ie is Lachen Ik zal er helemaal niks aan willen veranderen, dan wordt ie juist anders en het is nu gewoon leuk zoals hij is Lachen

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:01

niks.. Ik wil geen perfecte paarden. Kan ik vaarwel zeggen tegen de uitdaging Haha! En uiterlijk vertoon doet mij niet zo veel Nagelbijten / Gniffelen

Ik zou alleen willen dat mijn volwassen merries allebei hartstikke gezond zouden zijn.. Door hun armoedige verleden houdt dat namelijk wel eens te wensen over.

Glover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:03

Ik vind niks mis met m'n paardje het is niet de mooiste maar wat dan nog alleen zou ik misschien willen dat hij zich iets makkelijker overgeeft (tijdens het rijden) hij drijft nogal graag z'n zin door.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:04

Ik vind mijn schatje het allerliefste van stal en het allermooiste, al is hij nog zo klein (1.48). Vanochtend weer even gekust met elkaar...

Maar waar ik me wel aan kan storen is zijn gebrek aan werklust. Het is totaal geen paard dat graag werkt (tja 9 jaar van zijn leven niets gedaan en dan moet je ineens aan de longe of in de bak ingereden worden...). De bak vindt hij dus onwijs saai en is dan niet vooruit te branden, en dan in het bos leeft hij op en stapt lekker door!

Maar het inrijden moet toch echt in de bak gaan gebeuren!