Kunnen bandages kwaad?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Valentijn

Re: Kunnen bandages kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:24

Die was niet voor jou bedoeld, maar voor de mensen die zich afvragen waarom bandages kwaad kunnen Lachen

X__Hardc0re_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:24

Het heeft allebij ze voordelen en na delen.

Als je de bandage's goed om kan doen waarom niet en persoonlijk vind in het veel mooier en netter staan dan peesbeschermers maar ieder ze eigen mening dan is het maar onzin maar ik vind het mooier.

En ik vind met peesbeschermers der komt veel sneller zant tussen en dat heb je met bandageren niet.
Ten 2e ook met peesjes die kun je ook te strak doen of te los dat is met alles zo je zadel kan ook verkeerd liggen of je neusriem te los of te laag en zo kan ik nog wel even door gaan.

Het is maar hoe je het bekijkt verder rij ik altijd met 1 van de 2 als ik minder tijd heb dan normaal gooi ik snel peesbeschermers om en zo niet me bandages.

Nooit zonder heb wel vaker mee gemaakt dat een paard zich aantikt of wat dat hij meteen een peesblesure had en dan afteraf ga je wel na denken van goh ja die beschermers zijn der niet voor niks maar goed.

gr.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:25

Valentijn schreef:
Die was niet voor jou bedoeld, maar voor de mensen die zich afvragen waarom bandages kwaad kunnen Lachen

Oww zo, okee dan Haha!