Chubby schreef:zadelkast schreef:het is driekwartier met de auto..
het is 25 km heen en weer 25 trug..
Jullie hebben een loopautootje ofzo?
Haha zo'n invalide wagentje denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Chubby schreef:zadelkast schreef:het is driekwartier met de auto..
het is 25 km heen en weer 25 trug..
Jullie hebben een loopautootje ofzo?
Myfairytale schreef:@ TS: als je je nu al zo begint af te vragen of het je de moeite wel waard is, terwijl je (als het goed is) pas net je paard hebt, denk ik niet dat het voor jou de moeite waard is.
zadelkast schreef:ik ben 14. nee een scooter gaat niet nee, en het is 25 km heen en weer 25 trug..
avanti4ever schreef:Myfairytale schreef:@ TS: als je je nu al zo begint af te vragen of het je de moeite wel waard is, terwijl je (als het goed is) pas net je paard hebt, denk ik niet dat het voor jou de moeite waard is.
*oef* dat zal aankomen denk.......ik weet niet hoe of wat ze nou bedoeld de ts dan he
, maar als ze er nu al zo'n moeite mee heeft, terwijl ze haar paard nog maar zo kort heeft, hoe moet het dan over langere tijd, als het 'nieuwe' er vanaf is en als het straks echt rotweer begint te worden?

frenie schreef:Wat ik niet heb gelezen of je paardje ook buiten staat en of er uitgemest wordt voor je en gevoerd enzo. Als dat het geval is kan je natuurlijk weleens een dagje weg blijven. Maar wat je nooit mag vergeten, je wilde zelf een pony en daar zit ook een trainingstijd en verzorgingstijd aan vast en niet te vergeten reistijd. Verder zal je zelf de keuze moeten maken wat je wilt dat kan een ander niet voor je beslissen. Het is nu eenmaal geen meubilair maar een levend wezen die verzorging en aandacht nodig heeft.