pubelia schreef:Ik vind dit onzin. Sorry heb het verhaal van die man gelezen, en ook van zijn kant zit echt wel wat in..
vertel...?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pubelia schreef:Ik vind dit onzin. Sorry heb het verhaal van die man gelezen, en ook van zijn kant zit echt wel wat in..
slimmerik schreef:orsini schreef:
benik het niet mee eens. Ze kunnen zeker nog een goed leven tegemoet gaan bij een andere eigenaar.
Haal je dan meteen al die varkens, koeien, kippen en vissen die op het punt staan geslacht te worden even voor de dood weg??? Ennuh verplicht dan meteen iedereen om op een stukje tofu of zo iets te gaan zitten kauwen.......
slimmerik schreef:Vergeet trouwens niet dat je voor een protestmars of wat dan ook een vergunning moet hebben. Heb je dat niet dan pleeg je een strafbaar feit en is dit een oproep tot burgelijke ongehoorzaamheid.......
Arabesk schreef:Gaan we hier voor eigen rechter spelen?
Dit lijkt me een zaak voor de LID en de DB, niet voor de mensen zelf.
Ik val ook een beetje over de toon hier op bokt over deze man. Zoals wel vaker wordt er geoordeeld zonder dat mensen werkelijk op de hoogte zijn.
Let wel: ik praat het voorval niet goed, maarrrrrrr:
Maken jullie je ook zo druk om het leven dat de dieren gehad hebben die 's avonds op je bord liggen? En hun korte leven hebben moeten doorbrengen onder de stress van de bioindustrie en op gruwelijke wijze behandeld en opgehokt worden?????
Stonden we ook met zijn allen zo te springen hier op bokt toen duizenden dieren werden afgemaakt, zonder dat ze iets mankeerden, vanwege vogelpest/mond en klauwzeer en god weet wat voor ziektes allemaal. Daar zijn vele malen meer dieren bij omgekomen!
Zijn we niet een beetje hypocriet?
Chrystal-gek schreef:Orange, tijdstip moet eerder, je weet niet hoelaat de boer de paarden ophaalt, dus vroeger is beter dan later.
Wil men deze link zoveel mogelijk verspreiden?
Hier op bokt, op andere forums en plekken op het internet?
viewtopic.php?f=1&t=677998&hilit=
Arabesk schreef:Gaan we hier voor eigen rechter spelen?
Ik val ook een beetje over de toon hier op bokt over deze man. Zoals wel vaker wordt er geoordeeld zonder dat mensen werkelijk op de hoogte zijn.
Maken jullie je ook zo druk om het leven dat de dieren gehad hebben die 's avonds op je bord liggen? En hun korte leven hebben moeten doorbrengen onder de stress van de bioindustrie en op gruwelijke wijze behandeld en opgehokt worden?????
Stonden we ook met zijn allen zo te springen hier op bokt toen duizenden dieren werden afgemaakt, zonder dat ze iets mankeerden, vanwege vogelpest/mond en klauwzeer en god weet wat voor ziektes allemaal. Daar zijn vele malen meer dieren bij omgekomen!
Lina schreef:LATEN WE IN IEDER GEVAL DIE PETITIE TEKENEN...!! HET LUKT MIJ NIET IKKAN ER GEEN HANDTEKENING BIJZETTEN.....
Arabesk schreef:Ik val ook een beetje over de toon hier op bokt over deze man. Zoals wel vaker wordt er geoordeeld zonder dat mensen werkelijk op de hoogte zijn.
Gemma schreef:Arabesk schreef:Gaan we hier voor eigen rechter spelen?
Amen..
orange1 schreef:oke dames ik heb hier een lijst en zouden jullie die alsjeblieft willen in vullen
Wie maakt spandoeken ?
1.ik maak ze misschien niet maar heb wel texten:
"het is genoeg geweest!"
"wij eisen dat deze dieren GOED verzorgd worden!"
"deze vechters verdienen liefde en aandacht"
"dierenbescherming, waar blijven jullie nou???"
"wij pleiten voor een veiling!! "
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
De tijd ?
rond 11 uur ofzo?
ik denk vanaf 8 uur posten.
koffie enz
1.
2.
3.als iederen zelf een kan koffie meeneemt.
en warme kleren, sjaal, paraplu, ect.
Welke plek waar gaan we afspreken ?
wie regelt de media?
wie maakt briefjes en folders?
Citaat:
Of de DB overal wat aan doet..
Als iedereen zo dacht kom je nergens in de wereld.
Je moet ergens beginnen
sarabande schreef:In de eerste plaats zijn er diverse mensen hier die niet alleen de man kennen maar ook al jaren moeten toezien dat ondanks hun protesten er nooit ingegrepen werd, ik zou als ik jou was eerst eens de andere topics zorgvuldig lezen + de TV beelden van enige jaren geleden op het bedrijf van deze man.
Wat je voorbeeld inzake de dierenziektes betreft, die dieren werden niet eerst gemarteld voordat ze afgemaakt werden.